Արմինֆո.Նավթի եւ բենզինի գները 4 տարվա ընթացքում չեն նվազելու, դրա մասին տեղեկացվել են ԵԱՏՄ բոլոր հակամենաշնորհային կառույցները: Հունիսի 2-ին այդ մասին հաղորդել է Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի ղեկավար Գեղամ Գևորգյանը խորհրդարանում՝ "Հայաստանի Հանրապետության 2020 թվականի պետական բյուջեի կատարման մասին" տարեկան հաշվետվության նախնական քննարկման ժամանակ:
Պետհանձնաժողովի ղեկավարի խոսքով ՝ այս փուլում գերատեսչությունը փորձում է հասկանալ, թե ինչպես է հայկական շուկայում "հայտնվել ավելի էժան բենզին": "Եվ եթե դա ներմուծում է այլ երկրից է, և այն իրականում ավելի էժան է, ապա պետք է հասկանալ. արդյոք այն վաճառվում է ավելի ցածր գնով, թե նույն գնով, քանի որ խառնում են տարբեր որակի վառելիքը", - ասել է նա:
Միաժամանակ, ինչպես նշել է Գեւորգյանը, բենզինի շուկայում բավականին լուրջ փոփոխություններ են տեղի ունենում։ Ներկայումս արհեստական խոչընդոտների վերացման արդյունքում, ավանդական խաղացողներից բացի, հայտնվել են նորերը: ՏՄՊՊՀ ղեկավարը դժվարացել է հիշել ներմուծող ֆիրմաների անունները:
Անդրադառնալով այն տեղեկատվությանը, որ բենզինի շուկայում ի հայտ է եկել նոր խաղացող՝ ի դեմս ՌԱՆ-Օիլ-ի նոր սեփականատիրոջ, Գեղամ Գևորգյանը պաշտոնապես հավաստիացրել է, որ որևէ մեկի կողմից ընկերության ձեռք բերման փաստը վկայող փաստաթղթեր չկան:
Ավելի վաղ լրատվամիջոցներում տեղեկություններ էին հայտնվել այն մասին, որ "Սիլ կոնցեռն" ընկերության սեփականատեր Խաչատուր Սուքիասյանը ձեռք է բերել նավթամթերքի ներկրմամբ եւ վաճառքով զբաղվող RAN oil ընկերությունը: Տեղեկությունը հաստատել է Սուքիասյանին պատկանող SIL կոնցեռնի մամուլի քարտուղար Աննա Մկրտչյանը։
Մամուլում հայտնվեցին նաև հայտարարություններ այն մասին, որ ներկրողները գնում են շատ էժան իրանական բենզին և այն վաճառում Հայաստանում գրեթե տասնապատիկ գնով։ Նշվում էր, որ Իրանի բենզալցակայաններում բենզինը, վերահաշվարկով, արժե 30 դրամ, իսկ Հայաստանում վաճառվում է 380-390 դրամով ։ Մարտի վերջին այդ տեղեկությունը հերքեց ՏՄՊՊՀ նախագահը ։ Փաստաթղթերի թվում, որոնք հանձնաժողովը ստանում է բենզին ներկրողներից, չկան հաշիվ-ապրանքագրեր, որտեղ առկա կլինի նման ցածր գին, ընդգծել է Գեւորգյանը: Այնուամենայնիվ, Գեւորգյանը խոստովանել է, որ 2021 թվականի սկզբից նկատելիորեն աճել Է իրանական բենզինի եւ նավթամթերքի ներկրումը. Իրանը դարձել է դրանց հիմնական մատակարարը Հայաստան, մինչդեռ նախորդ մի քանի տարիների ընթացքում Ռուսաստանից Հայաստան է ներկրվել բենզինի եւ դիզելային վառելիքի 80 տոկոսը եւ ավելի: Հնարավոր է ՝ դա տեղի է ունեցել իրանական բենզինի ցածր գնի շնորհիվ։ Բայց որակի վրա դա ոչ մի կերպ չի արտացոլվում։ "Համենայնդեպս, շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմինը մեզ հաղորդում է, որ մեր երկրի որակի չափանիշներին չհամապատասխանող բենզին շուկայում չի վաճառվում", - հայտարարել է նա: -