Արմինֆո. Կորոնավիրուսին առնչվող ճգնաժամը հնարավորություն տվեց ինչ-որ նոր բան ստեղծել, օգտագործել 10 քայլ առաջ լինելու հնարավորությունը: Այդ մասին հայտարարել է Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանը՝ խոսելով ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու վերաբերյալ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ANIF) և «Էյր Արաբիա» խմբի կողմից օրերս ստորագրված համաձայնագրի մասին։
"Նախքան «Էյր Արաբիա»-ի հետ համագործակցության որոշում կայացնելը, մենք հաշվի ենք առել աշխարհի բոլոր երկրների ավիափոխադրողների փորձը, մշակել ենք չափանիշներ եւ հայտ ենք ստացել «Էյր Արաբիա»-ից: Ուրախ եմ, որ մեզ մոտ ստացվեց, քանի որ մենք լավ աշխատող բյուջետային բիզնես մոդել ենք վերցնում։ Չէ որ Եվրոպայում ավիափոխադրումների 80 տոկոսն աշխատում է բյուջետային մոդելով", - հավելել է նա։
Ռեւազյանը պարզաբանել է, որ «Էյր Արաբիա»-ի գործունեության մոդելի, նրա փորձի, գիտելիքների, ենթակառուցվածքների, ինքնաթիռների հիման վրա կստեղծվի ավիաընկերություն հայկական շուկան սպասարկելու համար, որը գրանցվելու է Հայաստանի Հանրապետությունում: Ընդ որում, նա ընդգծել է, որ «Էյր Արաբիա»-ի հայկական շուկա դուրս գալու հետ մեկտեղ Հայաստանի ավիացիայում կբարձրանան ստանդարտները, այդ թվում ՝ անվտանգության հետ կապված:
Պատասխանելով «Էյր Արաբիա»-ի գնային քաղաքականության վերաբերյալ հարցին ՝ ՔԱԿ ղեկավարը պարզաբանել է, որ լոուքոսթերն, առաջին հերթին, ամեն ինչ կանի իր ծախսերը նվազեցնելու համար, ինչը թույլ կտա որոշակի ուղղություններով առաջարկել ցածր սակագներ՝ չկորցնելով մրցունակությունը: Այս համատեքստում Ռեւազյանը տեղեկացրել է, որ նորաստեղծ ավիափոխադրողը բիզնես դաս չի ունենա։
Կոմիտեի ղեկավարը նաեւ պատմել է, որ ազգային ավիափոխադրողը չվերթներ կիրականացնի Հայաստանի համար առաջնահերթ բոլոր ուղղություններով, որոնց առավելագույն տեւողությունը 5.5 ժամ է:
Հղում կատարելով վարչապետի պաշտոնակատար Նիկոլ Փաշինյանի և արգենտինահայ գործարար Էդուարդ Էռնեկյանի հանդիպման արդյունքներին, ով ղեկավարում է "Արմենիա" միջազգային օդանավակայաններ" ՓԲԸ-ն, նա նշել է, որ ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու առնչությամբ չի բացառվում, որ անհրաժեշտություն առաջանա ընդլայնել "Զվարթնոց" միջազգային օդանավակայանի հզորությունները:
Նախատեսվում է, որ նորաստեղծ ազգային ավիափոխադրողը սկսի թռիչքներ իրականացնել արդեն հաջորդ տարի։
Հիշեցնենք, որ 2013 թվականին Հայաստանը մնաց առանց ազգային ավիափոխադրողի՝ "Արմավիա" ընկերության սնանկացման պատճառով, ինչից հետո երկրի ավիաշուկայից դուրս եկավ նաեւ եւ «Էյր Արմենիա» ընկերությունը՝ չդիմանալով ռուսական փոխադրողների հետ մրցակցությանը:
Նշենք, որ «Էյր Արաբիա»-ն արաբական բյուջետային ավիաընկերություն է, որը ստեղծվել է 2009 թվականին: Կենտրոնակայանը գտնվում է Շարժա քաղաքում: «Էյր Արաբիա»-ն աշխատում է Շարժայի եւ Ալեքսանդրիայի օդանավակայաններից, ինչպես նաեւ Մարոկկոյի չորս օդանավակայաններից դեպի Մերձավոր Արեւելքի, Հարավարեւելյան Ասիայի, Եվրոպայի եւ ԱՊՀ երկրներ ուղեւորափոխադրումների շուկայում:
Ավիաընկերությունը առաջին բյուջետային ավիափոխադրողն է Մերձավոր Արեւելքում եւ թռիչքներ է իրականացնում դեպի աշխարհի 89 քաղաքներ: Ավիաընկերությունն ունի իր դուստր ստորաբաժանումները ' Air Arabia Egypt Ալեքսանդրիայում (Եգիպտոս) եւ Air Arabia Maroc՝ Կասաբլանկայում: