Արմինֆո. Վստահաբար պատահել է, որ հարցերի տարափով զանգահարես բանկ և շտապ ինչ-որ տեղեկատվություն պարզես։ Իսկ երբևէ մտածե՞լ ես, թե որքան պատասխանատու և կարևոր է Հեռախոսազանգերի կենտրոնի աշխատակցի գործը։
IDBank-ը հայտարարում է կրթական հաջորդ ծրագրի մասին։ Այսպես, մեկնարկել է IDBank-ի IDream հերթական ծրագիրը, որն այս անգամ նախատեսված է հատուկ Հեռախոսազանգերի կենտրոնի աշխատակիցների պատրաստման համար։ Ծրագրի նպատակն է մասնակիցներին տալ տեսական գիտելիքներ ֆինանսավարկային ոլորտի վերաբերյալ, զարգացնել հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են բանկային ոլորտում սկսնակ աշխատակցին, ծանոթացնել IDBank-ի գործունեությանն ու կորպորատիվ մշակույթին, իսկ վերջում լավագույն մասնակիցներով համալրել IDBank-ում սկսնակ մասնագետների թափուր հաստիքները։
IDream Online-ին միանալու համար պետք է դիմել մինչև այս տարվա օգոստոսի 22-ը, իսկ ծրագրի հաջողակ մասնակիցներից մեկը դառնալու համար պետք է համապատասխանել ընդամենը մի քանի պայմանի․
Անհրաժեշտ է, որ ծրագրին դիմող ուսանողներն ունենան հաղորդակցման հմտություն, լինեն նախաձեռնող, ունենան ստեղծագործ ու նորարար գաղափարներ։
Դիմելու կարգին ծանոթանալու համար անցի՛ր այս հղումով։
RUB | 3.85 | 0.02 |
USD | 395.05 | 0.14 |
EUR | 410.46 | -0.52 |
GBP | 494.09 | -5.04 |
CAD | 274.66 | 0.23 |
JPY | 25.20 | 0.04 |
CNY | 54.13 | 0.01 |
CHF | 441.54 | 0.69 |