Արմինֆո. Գյումրիի "Շիրակ" օդանավակայանն ունի բոլոր հնարավորությունները Եվրոպական բյուջետային չվերթները սպասարկելու համար: Այդ մասին հայտարարել է Հայաստանի Հանրապետության փոխվարչապետ Սուրեն Պապիկյանը ՝ "Շիրակ" օդանավակայանի ժամանման վերակառուցված սրահի բացման հանդիսավոր արարողության ժամանակ։
Նախկինում օդանավակայանի ժամանման սրահի մակերեսը կազմում էր 400 քմ, ինչը չէր համապատասխանում նորմերին և անհարմարություններ էր ստեղծում ուղևորների համար: Այժմ տարածքը ավելացել է ավելի քան 2 անգամ ՝ կազմելով 870 քմ, որտեղ տեղակայված են անձնագրային հսկողության 8 խցիկներ և ուղեբեռային ժապավեն, ինչի շնորհիվ կբացառվեն նախկինում ուղևորների համար եղած դժվարությունները և թույլ կտա մեկ ժամվա ընթացքում սպասարկել մեկ չվերթ:
Բացի այդ, Պապիկյանը ծանոթացել է թռիչքուղու վերանորոգման աշխատանքների արդյունքներին, որի երկարությունը հասել է 3 220 մետրի, լայնությունը ՝ 45 մետրի: Ասֆալտապատ ծածկույթի ծառայության ժամկետը 10 տարի է ։ Վերջին անգամ վերանորոգման աշխատանքներն իրականացվել էին 2007 թվականին ։ 14 տարվա շահագործման ընթացքում թռիչքուղու վրա բազմաթիվ ճաքեր ու վնասվածքներ են առաջացել։
"Կարծում եմ, որ նորացված "Շիրակ" օդանավակայանը կդառնա Գյումրիի եւ տարածաշրջանի զարգացման աղբյուրներից մեկը", - ասել է Պապիկյանը:
Հիշեցնենք, որ Գյումրիի "Շիրակ" միջազգային օդանավակայանը կառուցվել է 1961 թվականին։ Այն մեծությամբ երկրորդ օդանավակայանն է՝ "Զվարթնոց" օդանավակայանից հետո ։ 1978-1979 թվականներին ճարտարապետները նախագծել են նոր շենք, սակայն այն կառուցել են միայն 1982 թվականին ։ 2006 թվականին Հայաստանը որոշել է ավելացնել միջազգային օդանավակայանների քանակը ողջ երկրում ։ Այդ կապակցությամբ Շիրակ օդանավակայանը տեղափոխվել է միջազգային կարգավիճակի ։ 2007 թվականի հունիսի 20-ից մինչեւ հոկտեմբերի 20-ը այստեղ իրականացվել են վերանորոգման աշխատանքներ, որոնց արդյունքում օդանավակայանը ստացել է նորացված թռիչքուղիներ, բարելավված լուսավորություն, ինչպես նաեւ վերանորոգվել է հիմնական տերմինալը: Օդանավակայանը կարող է ընդունել մինչեւ 230 տոննա զանգվածով ինքնաթիռներ: