Արմինֆո. 1-ին կիսամյակում Բելառուսի, Ղազախստանի, Հայաստանի, Ղրղզստանի եւ Ուզբեկստանի արտասահմանյան բիզնեսի ներկայացուցիչները տարեկան 441 տոկոսով ավելացրել են Wildberries-ի միջոցով արտադրանքի վաճառքը՝ մինչեւ 5,1 մլրդ ռուբլի:
Ինչպես հաղորդում է ընկերության մամուլի ծառայությունը, նրանց եկամուտներն առավել զգալիորեն աճել են սոցիալապես նշանակալի արտադրանքի ՝ սննդամթերքի (տարեկան 58 անգամ վաճառքի աճ), առողջության համար ապրանքների (28 անգամ), անհատական պաշտպանության միջոցների (դիմակների, ձեռնոցների եւ հականեխիչների՝ 10 անգամ), գրենական պիտույքների (9 անգամ) եւ խաղալիքների (9 անգամ) հատվածներում: "Մենք ուժեղացնում ենք լոգիստիկ ենթակառուցվածքը. գործարկեցինք բաշխիչ կենտրոնը Հայաստանում, ինչի շնորհիվ երկրի գործարարներին հասանելի դարձան ուղղակի վաճառքները, ընդլայնեցինք լոգիստիկ կենտրոնը Ղազախստանում 2,5 անգամ մինչև 10 000 քառ. մ: Դա հանգեցրել է տեղական բիզնեսի ներկայացուցիչների էլ ավելի ակտիվ անցմանը E-commerce", - հաղորդել է Wildberries մամուլի ծառայությունը: Բելառուսի, Ղազախստանի, Հայաստանի, Ղրղզստանի եւ Ուզբեկստանի գործարարների ակտիվ անցումը հետեւանք է նաեւ ԵԱՏՄ երկրներից արտադրանքի պահանջարկի դինամիկ աճի. Wildberries-ով դրա վաճառքներն ավելացել են 96 տոկոսով ՝ մինչեւ 18,5 մլրդ ռուբլի 2022 թվականի 1-ին կիսամյակում:
Աղբյուրի համաձայն, Հայաստանի հանրահայտ ապրանքներն են բանջարեղենային պահածոները, մուրաբաները և չրերը։
Wildberries-ը Ռուսաստանի խոշորագույն առցանց մանրածախ առեւտուր է, որը շուկայում գործում է 17 տարի: Ընկերության ներկայության աշխարհագրությունն ընդգրկում է Ռուսաստանի բոլոր տարածաշրջանները, ինչպես նաեւ մի շարք արտասահմանյան երկրներ, որոնց թվում են Բելառուսը, Ղազախստանը, Հայաստանը, Ղրղզստանը եւ այլն: Wildberries-ի շրջանառությունը 2021 թվականին աճել է 93 տոկոսով եւ հասել 844 մլրդ ռուբլու, իսկ 2022 թվականի 1-ին կիսամյակում կազմել է 628,7 մլրդ ռուբլի (+94 տոկոս): Ամեն օր Wildberries-ում ձեւակերպվում է 4 մլն պատվեր, օնլայն-ռիթեյլերի ամսական լսարանը ՝ ավելի քան 120 մլն օգտատեր (MAU): 2022-ի օգոստոսի տվյալներով, Wildberries-ի միջոցով իրենց ապրանքները վաճառում են ավելի քան 895 000 գործարար: Wildberries-ի տեսականին ներառում է մոտ 35 միլիոն SKU ապրանքներ 525 000 ռուսական և արտասահմանյան ապրանքանիշերից ՝ հագուստ և կոշիկ, աքսեսուարներ, մանկական ապրանքներ, տեխնիկա և Էլեկտրոնիկա, կենցաղային ապրանքներ, ոսկերչական իրեր, սննդամթերք, գրքեր, թվային ապրանքներ և այլն:
Ընկերությունն 1-ին տեղն է զբաղեցնում Forbes-ի "Ռունետի 10 գլխավոր վաճառողներ" վարկանիշում: Վեց տարի շարունակ Wildberries-ը Ռուսաստանի խոշորագույն ինտերնետ-խանութն է առցանց վաճառքի ծավալով, Data Insight վերլուծական գործակալության տվյալների համաձայն: Wildberries-ը Ռուսաստանի խոշորագույն ինտերնետ-ռեսուրսների տասնյակում է ՝ ըստ SimilarWeb-ի տվյալների ։