Արմինֆո. Այսօր կառավարության որոշմամբ Հյուսիս-Հարավ ծրագրի շրջանակում գերակա շահ է ճանաչվել Արագածոտնի և Շիրակի մարզերի 33 հողամաս:
Մասնավորապես, ինչպես հաղորդում է կառավարության մամուլի ծառայությունը, ծրագրի իրականացումն ապահովելու, երրորդ անձանց իրավունքներից ազատ տարածք շինարարին հանձնելու համար կառավարությունը գերակա շահ է ճանաչել ՀՀ Արագածոտնի Թալին համայնքի Ակունք, Մաստարա բնակավայրերի և Շիրակի մարզի Անի համայնքի Լանջիկ բնակավայրի տարածքում գտնվող ընդհանուր 33 հողամաս:
Ինչպես նշել է տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը, սա շարունակական գործընթաց է, որը պարբերաբար իրականացվում է: «Հիմա ունենք այս հատվածում Հյուսիս-հարավ ճանապարհին մուտքերի որոշակի կարգավորումների կարիք և այդ հատվածներում գերակա շահ ճանաչելու անհրաժեշտություն: Ընդհանուր առմամբ՝ երկու մարզերում 33 հողակտորի մասին է խոսքը, որպեսզի աշխատանքները բնականոն հունով ընթանան»,- ասել է նախարարը:
Ըստ Սանոսյանի՝ "Հյուսիս-Հարավ" ծրագիրն ամենաակտիվ կերպով իրականացվել է ինչպես անցյալ տարի, այնպես էլ այս տարի ՝ 50 կմ - ը կառուցվել է 2021 թվին, 50 կմ՝ ընթացիկ տարում։ Արդեն կառուցվել է Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածը, Աշտարակ-Թալին ճանապարհի 8-րդ կմ-ի կառուցման համար մրցույթ է անցկացվել, և շուտով կառուցապատող ընկերությունը կանցնի աշխատանքի։ Աշտարակ-Թալին ճանապարհի 34-րդ դժվարանցանելի հատվածի կառուցապատողը կորոշվի մրցույթի արդյունքում, որը կավարտվի հոկտեմբերի 6-ին: Ընդ որում, ինչպես նշել է նախարարը, հնարավոր է, մրցույթի մասնակիցների հայտով ժամկետները հետաձգվեն 2 շաբաթով, քանի որ ընկերությունները չեն հասցնում մրցութային առաջարկ պատրաստել:
Հյուսիսում՝ Թալին-Լանջիկ հատվածում, շինարարական աշխատանքները գրեթե ավարտված են։ "Ասֆալտապատման աշխատանքներն ամբողջությամբ ավարտված են, իրականացվում է ճանապարհի բարեկարգում ։ Բոլոր աշխատանքները կավարտվեն ս. թ. նոյեմբերին", - պարզաբանել է ՏԿԵ նախարարը: Լանջիկ-Գյումրի ճանապարհահատվածում շինարարական աշխատանքներն ավարտվել են մասնակի: Պատրաստ են Գյումրիում եւ Գյումրի-Բավրա շրջանցիկ ճանապարհի կառուցման նախագծերը, սակայն ֆինանսավորման աղբյուրների հետ կապված անորոշություն կա։
Իսկ ահա Արտաշատ-Սիսիան ճանապարհահատվածի շինարարության համար, նույնիսկ, նախագծեր չկան։ 10 օրվա ընթացքում կամփոփվեն Սիսիան - Քաջարան ճանապարհահատվածի մրցույթի արդյունքները: Նախատեսվում է, որ շինարարական աշխատանքները կսկսվեն 2023 թվականին ։ Ինչ վերաբերում է Քաջարանի թունելի կառուցմանը, ապա, ինչպես նշել է նախարարը, այս փուլում կառավարությունը ֆինանսավորման աղբյուրներ է որոնում, Իսկ Քաջարան-Մեղրի 32 կմ-անոց հատվածի համար շուտով կհայտարարվի մրցույթ:
Հիշեցնենք, որ "Հյուսիս-Հարավ" տրանսպորտային միջանցքի ստեղծման նախագիծը թույլ կտա ելք ապահովել դեպի Սեւ ծով եւ եվրոպական երկրներ՝ Հայաստանի (Մեղրի-Կապան - Գորիս-Երեւան-Աշտարակ-Գյումրի - Բավրա) եւ Վրաստանի տարածքով: Ներդրումային ծրագիրն ուղղված է միջազգային բարձր չափանիշներին համապատասխանող տրանսպորտային հաղորդակցությունների միջոցով Հայաստանի հյուսիսի (Վրաստանի հետ սահման) եւ Հարավի (Իրանի հետ սահման) կապի ապահովմանը եւ միջազգային շուկաներ դուրս գալուն: 556 կմ ընդհանուր երկարությամբ "Հյուսիս-հարավ" ծրագիրն այսօր գնահատվում է 3.5 մլրդ դոլար (նախագծի մեկնարկի պահին նշվում էր 1 մլրդ դոլարից պակաս գումար), որից 1.5 մլրդ դոլարն անհրաժեշտ է միայն Սիսիան-Ագարակ հատվածի համար, որը ներառում է Սիսիան-Քաջարան ճանապարհը (920 մլն դոլար), թունելը (7 կմ, 250 մլն դոլար), Քաջարան-Ագարակ ճանապարհը (32 կմ, 249 մլն դոլար):