Արմինֆո. Մեր հիմնական խնդիրներից մեկն այն է, որ Հայաստանն ճանաչելի չէ միջազգային շուկաներում։ Այդ մասին հայտարարել է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Զբոսաշրջության կոմիտեի նախագահ Սիսիան Պողոսյանը՝ սեփական մամուլի ծառայությանը հարցազրույցում։
Նա նշել է, որ կոմիտեն նախատեսում է բարձրացնել երկրի ճանաչելիությունը, այդ թվում ՝ միջազգային պարբերականներում հրապարակումների, ճանաչողական այցերի, միջազգային ցուցահանդեսներին մասնակցության և այլնի միջոցով: Մասնավորապես, Պողոսյանը տեղեկացրել է, որ այս տարի կոմիտեն աշխատելու է այնպիսի պարբերականների հետ, ինչպիսիք են BBC Wildlife-ը, National Geographic - ը ՝ հիշեցնելով, որ անցած տարի Հայաստանի մասին հոդված է հրապարակվել Forbes-ում: <Սա շատ կարևոր է ։ Մենք կշարունակենք այդ աշխատանքը ընթացիկ տարում", - ընդգծել է Պողոսյանը։
Բացի այդ, Կոմիտեի ղեկավարը հայտարարել է թիրախային շուկաներում սպասվող մարքեթինգային միջոցառումների մասին։ Մասնավորապես, նա խոսել է Գերմանիայում և ԱՄԷ-ում միջազգային ցուցահանդեսներին Հայաստանի նախատեսվող մասնակցության մասին ։ Այս տարվա փետրվարին, ինչպես պատմել է Պողոսյանը, Զբոսաշրջության կոմիտեն Ռոուդ-շոու է կազմակերպում դեպի Գերմանիա։ Նրա խոսքով, կկազմակերպվեն լրագրողների, բլոգերների ճանաչողական այցեր թիրախային շուկաներից, մասնավորապես, Ֆրանսիայից, Գերմանիայից, Վրաստանից, Իրանից եւ ԱՄԷ-ից: Այդ ցուցակում առաջին անգամ կընդգրկվի նաև Իտալիան։
Ինչպես պարզաբանել Է Պողոսյանը, նման որոշումը պայմանավորված էր Wizz Air ավիաընկերության կողմից Իտալիայի տարբեր քաղաքներից (Վենետիկ, Միլան, Հռոմ - խմբ.) դեպի Երևան ուղիղ ավիահաղորդակցությունների գործարկմամբ: "Պետք է մեծացնել հետաքրքրությունը Հայաստանի նկատմամբ։ Եվ ճանաչողական այցերը լավ միջոց են", - ընդգծել է նա։ Այս կապակցությամբ Զբոսաշրջության կոմիտեի նախագահը տեղեկացրել է, որ Հայաստանի՝ որպես հետաքրքիր զբոսաշրջային ուղղության ճանաչելիության և գրավչության բարձրացման համար կօգտագործվեն նաև ավիաընկերությունների, մասնավորապես ՝ Եվրոպական Wizz Air-ի և հայկական Fly Arna-ի հնարավորությունները։
Գնահատելով անցած 2022 թվականի արդյունքները՝ Պողոսյանը նշել է, որ տարին բավականին հաջող էր, եթե հաշվի առնենք, թե ինչ դժվարությունների է բախվել Հայաստանը 2020-2021 թվականների ընթացքում և, այնուամենայնիվ, նկատել է, որ արդյունքները գոհացուցիչ չեն, ուստի 2023 թվականին Զբոսաշրջության կոմիտեն մտադիր է ավելի ինտենսիվ աշխատել առաջադրված խնդիրներին հասնելու համար ։
Պողոսյանն այս առումով հիշեցրել է, որ 2022 թվականի արդյունքներով Հայաստան է այցելել 1.67 մլն զբոսաշրջիկ, որոնցից առյուծի բաժինը պատկանում է ՌԴ քաղաքացիներին, որին հաջորդում են զբոսաշրջիկները Վրաստանից, Իրանից, ԱՄՆ-ից և Գերմանիայից։
Նշենք, որ պաշտոնական տվյալների համաձայն, 2022 թվականի արդյունքներով Հայաստան է այցելել 1.67 մլն զբոսաշրջիկ, ինչը 2 անգամ գերազանցում է 2021 թվականի ցուցանիշը, և մի քանի անգամ ՝ 2020 թվականի ցուցանիշը։ Սակայն այդպես էլ չի հաջողվել գերազանցել նախաքովիդյան արդյունքները (2019թ.), երբ զբոսաշրջիկների թիվը հասել է 1.89 միլիոնի։
Ընդ որում, ճնշող մեծամասնությունը բաժին է ընկնում ՌԴ քաղաքացիներին (46%), որին հաջորդում են Վրաստանի (11%), Իրանի (7%), ԱՄՆ-ի (3%), Գերմանիայի (1%) քաղաքացիները: Գերակշռող զանգվածը (48%) ներկայացված է 36 - 63 տարեկան տարիքային կատեգորիայով, 22% - ը' 26 - 35 տարեկան, 13% - ը' մինչև 17 տարեկան, 10% - ը' 18- 25 տարեկան և 7% - ը' 64 - ից բարձր: