Արմինֆո.Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը:
Ինչպես հաղորդել է կառավարության մամուլի ծառայությունը, գործադիրն ընդունել է որոշում, որով նախատեսվում է 1 մլրդ 100 մլն դրամ հատկացնել Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը՝ Աջափնյակի մետրոյի նոր կայարանի կառուցման նախագծման աշխատանքների ֆինանսավորման համար: Ինչպես նշել է նախարար Գնել Սանոսյանը, որոշման նպատակը Քաղաքային զարգացման ծրագրի շրջանակում Աջափնյակի մետրոյի նոր կայարանի կառուցման նախահաշվային աշխատանքների ձեռքբերման և ֆինանսավորման համար գումար տրամադրելն է: «Աշխատանքները բաղկացած են 3 փուլից: Արդեն առաջին փուլն իրականացվել է, աշխատանքները գտնվում են ընթացքի մեջ, կարիք կա հաջորդ փուլերի համար վճարելու նախագծող ընկերությանը»,-ասել է նախարարը:
Կայարանի կառուցումը հիմնավորվում է նաև Աջափնյակը քաղաքի կենտրոնի հետ կապող ուղիների սակավությամբ: Հրազդան գետի ձախ ափին կան փորված մետրոյի թունելների առկայություն, ինչը զգալիորեն կհեշտացնի կայարանի կառուցումը: Դեպի Աջափնյակ զարգացման ծրագրի իրականացումը թույլ կտա ունենալ հարմարավետ արագընթաց էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտ, որը կմիացնի Հրազդան գետի կիրճով բաժանված Երևանի երկու մասերը, ինչը շատ կարևոր է ռազմավարական տեսանկյունից:
Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Տիգրան Ավինյանը հայտնել է, որ նախագծման առաջին փուլն ավարտվել է և նախնական հաշվարկներով Աջափնյակի կայարանի շինարարությունը տևելու է 48 ամիս, կայարանի ընդհանուր երկարությունը լինելու է շուրջ 1.5 կմ, շինարարությունը ենթադրում է նաև մետրոկամուրջ: Ըստ Տիգրան Ավինյանի, երկրորդ փուլն ավարտվելուց հետո և նախագիծն ունենալուն պես, այն կուղարկվի փորձաքննության և տարվա վերջում կլինի վերջնական նախագիծը:
Մետրոպոլիտենի ընդհանուր վերազինման, շարժակազմերի հետ կապված ծրագրերի մասին փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանի հարցին ի պատասխան, Տիգրան Ավինյանը նշել է, որ ևս 800 մլն դրամի նախագիծ կա, և հավանաբար արդեն հաջորդ շաբաթ օդափոխության համակարգերի և մի քանի այլ շարժակազմին վերաբերող հարցերի նախագիծը կներակայացվի կառավարության նիստում: «Էական փոփոխություններ են տեղի ունենում, բավականին մեծ ծավալի ներդրումներ ենք անում և ոչ միայն այս կայարանով ենք ուզում սահամանափակվել: Գիտեք, նաև քննարկել ենք Փեթակի հատվածում գտնվող տարածքում ևս մի կայարան ստեղծելու հարցը, իսկ Աջափնյակի կայարանի կառուցումից հետո, ամենայն հավանականությամբ մետրոն այդ նույն գծով շարունակվելու է: Պոտենցիալ երկու ուղղություններ կան, մեկը դեպի Դավթաշենի ուղղությունն է, մեկը դեպի Աջափնյակ վարչական շրջանի խորքն է: Քաղաքապետարանն առաջարկելու է մետրոյի շարունակական զարգացման ծրագիր, որ մենք ամեն տարի ունենանք նոր կայարանների բացման ուղղությամբ կատարվող աշխատանքներ, և իրականում, երևի թե, սա ամենաարդյունավետ ներդրումներից մեկն է մեր ենթակառուցվածքներում»,-ասել է փոխքաղաքապետը:
Երևանի տրանսպորտային սխեման այս համակարգին համապատասխանեցնելու վերաբերյալ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանի դիտարկմանն ի պատասխան Տիգրան Ավինյանը նշել է, որ տրանսպորտային միասնական համակարգը հաշվի է առնելու մետրոյի կայարանները, և միայն Աջափնյակի կայարանի կառուցմամբ, ըստ կանխատեսումների, մետրոյում ուղևորափոխադրումների քանակը 22 տոկոսով աճելու է և էականորեն թեթևանալու է փողոցների ծանրաբեռնվածությունը: