Արմինֆո. Հայաստանի զբոսաշրջային գործակալությունները 2022 թվականին դրամի ամրապնդման պատճառով կորցրել են եկամտի 25%-ը։ Այդ մասին մարտի 9 - ին կայացած մամուլի ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է "Ավարայր" զբոսաշրջային գործակալության հիմնադիր տնօրեն Արկադի Սահակյանը։
Մասնավորապես, նա պարզաբանել է, որ դրամի ամրապնդման պատճառով Հայաստանը սկսել է աշխատել Կենտրոնական եւ Արեւմտյան Եվրոպայի գների սահմաններում։ "Եթե նախկինում Հայաստանում 3 կամ 4 աստղանի հյուրանոցում ապրելու պայմաններում, ներառյալ էքսկուրսիոն ծրագրերը, զբոսաշրջիկները Հայաստանում միջինը օրական ծախսում էին 120-130 դոլար, այսօր այդ թիվը հասնում է 200 դոլարի", - ընդգծել է նա:
Բացի այդ, Արկադի Սահակյանը նշել է, որ փոքր թվով զբոսաշրջային գործակալություններ 2022 թվականին կարողացել են վերանայել իրենց գնային քաղաքականությունը։ Ըստ նրա՝ ընկերություններն առավելապես աշխատել են 2021 թվականի գներով, այսինքն, 2021 թվականի հունիս-հուլիս ամիսներին իրացրել են 2022 թվականի համար զբոսաշրջային փաթեթներ, երբ դոլարը կազմում էր մոտ 500 դրամ։
"Տասնյակ հազարավոր զբոսաշրջային փաթեթներ վաճառվել են, երբ դոլարն արժեր 500 դրամ, իսկ դրա փոխարեն ստացել են 400 դրամ, այսինքն, միայն դրամի ամրապնդման պատճառով կորցրել են մոտ 25%",-ասել է զբոսաշրջային գործակալության ղեկավարը: Շահույթի նվազման երկրորդ գործոնը, Սահակյանի խոսքով, կապված էր Ուկրաինայի եւ Ռուսաստանի քաղաքացիների դեպի Հայաստան անկառավարելի հոսքի հետ։ Այդ համատեքստում փորձագետը նշել է, որ խոսքը ոչ թե զբոսաշրջիկների, այլ աշխատանքային միգրանտների մասին է, որոնք Հայաստան են տեղափոխվել իրենց կապիտալի հետ միասին։
Դա, նրա խոսքով, ընդհանուր առմամբ, հանգեցրել է կտրոնի 10-15 տոկոսով թանկացման, ինչը վերաբերել է ռեստորաններին, հյուրանոցներին եւ տրանսպորտային ծառայություններին։
Հիշեցնենք, որ 2022 թվականին Հայաստան է այցելել 1.67 մլն զբոսաշրջիկ, ինչը 2 անգամ գերազանցել է մեկ տարվա վաղեմության ցուցանիշը։ Ընդ որում, ճնշող մեծամասնությունը բաժին է ընկնում ՌԴ քաղաքացիներին (46 տոկոս), որին հաջորդում են Վրաստանի (11 տոկոս), Իրանի (7 տոկոս), ԱՄՆ-ի (3 տոկոս), Գերմանիայի (1 տոկոս) քաղաքացիները: