Արմինֆո. Ավտոապահովագրողների բյուրոյի նախնական գնահատմամբ ՝ ապրիլի 1-ից ԱՊՊԱ շուկայի ազատականացման (ավտոքաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրություն) արդյունքում նվազագույն - բազային սակագնի ընտրության դեպքում ավտոմեքենաների սեփականատերերի 56% - ի համար գները կնվազեն, 21% - ի համար կմնան, մոտավորապես, նույնը, իսկ 23% - ի համար՝ կաճեն։ Սա չի վերաբերում բոնուս-մալուս համակարգին։ Այդ մասին մարտի 30-ին կառավարության նիստում հայտարարել է ՀՀ Կենտրոնական բանկի նախագահ Մարտին Գալստյանը ։
Ինչպես կարծում է կարգավորիչի ղեկավարը, ապրիլի 1-ից կներդրվի գնագոյացման տեսանկյունից արդար ապահովագրական համակարգ ։ Շուկայի ազատականացման արդյունքում քաղաքացիների համար ակնհայտ կդառնա փոխկապակցվածությունն իրենց վարքագծի և ձևավորվող ԱՊՊԱ սակագնի միջև։ "Կվերացվեն այն գործոնները, որոնք կապված չեն վարորդի անձնական վարքի հետ, օրինակ, նախկինում գործում էր խմբակային մոտեցում տաքսիստների կամ մինչև 80 ձիաուժ հզորությամբ մեքենաների սեփականատերերի համար: Իսկ այժմ վարորդի վարքագիծը կձևավորի սակագին, որը նա ստիպված կլինի վճարել ԱՊՊԱ-ի համար", - պարզաբանել է Կենտրոնական բանկի ղեկավարը:
Բացի այդ, բոլոր գնային առաջարկները կհավաքվեն առցանց հարթակում, ինչը կհեշտացնի քաղաքացիների ընտրությունը՝ գտնելու գնի եւ որակի լավագույն հարաբերակցությունը ապահովող ապահովագրողին:
Ավելի վաղ ԱրմԻնֆո-ի հետ զրույցում "Վարորդի ընկեր" ՀԿ-ի ղեկավար Տիգրան Քեյանը հաղորդել էր, որ շուկայի ազատականացման արդյունքում ապահովագրողները սակագնի ձևավորման ժամանակ հաշվի կառնեն նաև տրանսպորտային միջոցի գրանցման վայրը' Երևանում կամ մարզերում: Մի շարք ապահովագրական ընկերությունների սակագների միջակայքը կախված կլինի մեքենայի տարիքից: Սակայն, ԱՊՊԱ-ի ապահովագրական սակագների հաշվարկման որոշիչ գործոնը կլինի "մեքենայի սեփականատիրոջ պատմությունը", այսինքն ՝ անցյալում տեղի ունեցած վթարները (բոնուս-մալուս): Դա փորձառու և կարգապահ վարորդներին թույլ կտա ստանալ լրացուցիչ զեղչեր։ Իսկ առցանց պայմանագիր կնքելիս ապահովագրի արժեքը կնվազի լրացուցիչ 10% - ով։
Հիշեցնենք, որ ԱՊՊԱ-ն Հայաստանում ներդրվել է 2011 թվականից։ Հայաստանում գործում են 6 ապահովագրական ընկերություններ՝ առկա 20 դասերից 18 - ով, բացառությամբ երկաթուղային տրանսպորտի օգտագործումից պատասխանատվության ապահովագրության, դատական և արտադատական ծախսերի ապահովագրության: Ամենամեծ թվով դասերով լիցենզավորված են "ԻՆԳՈ Արմենիա" ԱԸ՝ 16 (ջրային տրանսպորտի ապահովագրության դասով միակ աշխատողը), "Արմենիա Ինշուրանս" ԱԸ՝ 16 (երկաթուղային տրանսպորտի ապահովագրության դասով միակ աշխատողը) և "Ռոսգոսստրախ Արմենիա" ԱԸ՝ 15: