Արմինֆո.Եվրասիական զարգացման բանկը հետաքրքրություն է հայտնել Վերին Լարսի անցակետի ընդլայնման նախագծին հնարավոր մասնակցության հարցում: Այդ մասին մայիսի 15-ին հայտարարել է ԵԱԶԲ-ի ղեկավար Նիկոլայ Պոդգուզովը՝ Ալմաթիում Ասիայի եւ խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի զարգացման ինստիտուտների ասոցիացիայի (ADFIAP) մասնակից ներդրողների համաժողովի շրջանակներում։
<Մենք պետք է ունենանք նախագծի նախաձեռնող, որը կպատրաստի բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և տնտեսական մոդելը, որպեսզի մենք կարողանանք ֆինանսավորել ծրագիրը: Այդ պատճառով, այդ նախագիծն այժմ ձեւավորվում է ֆինանսատնտեսական հիմնավորման տեսանկյունից", - հաղորդել է Պոդգուզովը ։ ԵԱԶԲ-ի ղեկավարի խոսքով, երբ այն ծնվի որպես արդեն նախագիծ, այլ ոչ թե գաղափար, բանկն այդ մասին արդեն առանձին կպատմի:
Ճշտմանը, թե արդյոք երկրի կառավարությունը պետք է պատրաստակամություն հայտնի, Պոդգուզովը նշել է, որ՝ ոչ ։ <Ես նկատի ունեմ օպերատորին, որը հանդես կգա որպես այս նախագծի կազմակերպիչ: Պետությունը կարող է կողմ արտահայտվել նախագծին, ինչ-որ երաշխիքներ տալ, բայց դժվար թե նախաձեռնող լինի, որին մենք ուղղակիորեն գումար կհատկացնենք ։ Բանկը չի զբաղվում սուվերեն ֆինանսավորման հատկացմամբ հենց որպես զարգացման բանկ>, - ամփոփել է ԵԱԶԲ ղեկավարը ։
Ավելի վաղ ՌԴ փոխվարչապետ Ալեքսեյ Օվերչուկը նշել էր, որ "Վերին Լարս" միջազգային անցակետի վերակառուցման աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել 2023 թվականին: "Ավանդաբար հատուկ ուշադրություն է դարձվում Վերին Լարսի միջազգային անցակետին, ուստի մենք հատուկ ուշադրություն ենք դարձնում այդ անցակետի վերակառուցմանը, ակնկալում ենք աշխատանքների ավարտը 2023 թվականին", - ասել է նա, նշելով, որ ՌԴ-ն Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև փոխադրումների դրական դինամիկա է տեսնում:
Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ մինչև 2023 թվականի վերջ Վրաստանի հետ սահմանին Վերին Լարսի թողունակությունը կավելանա օրական մինչև 3,5 հազար մեքենա: Ընդ որում, շերտերի թիվը կհասցվի 39-ի ։ Մցխեթա-Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը Վրաստանն ու Հայաստանը Ռուսաստանին կապող միակ ցամաքային ճանապարհն է, իսկ "Կազբեգի" - "Վերին Լարս" տրանսպորտային անցակետը Վրաստանի և Ռուսաստանի ցամաքային սահմանի այսօրվա դրությամբ գործող միակ անցակետն է: Նշենք, որ հայաստանյան արտադրողներն արդեն իսկ հայտնում են այն հսկայական վնասների մասին, որոնք տնտեսվարողները կրում են անբարենպաստ եղանակային պայմանների և այլ ֆորսմաժորային իրավիճակների պատճառով ճանապարհի փակման հաճախակի դեպքերի պատճառով: