Արմինֆո. Վրաց-ռուսական սահմանի "Վերին Լարս" միակ ավտոմոբիլային անցակետում ավարտվել են վերանորոգման աշխատանքները, որոնք վրացական կողմը սկսել էր մայիսի սկզբին: Ավտոտրանսպորտի անցման համար անցակետում բացվել է 39 գոտի, որոնցից 15 - ը ՝ բեռնատարների համար։
Ինչպես հաղորդել են "Ռոստրանսնադզոր"-ից, բեռնատարների համար թողունակությունն օրական 1200-ից կհասնի 1500 մեքենայի: ՏԴԾ-ի ղեկավարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Ռուսլան Դավիդովի հաշվարկներով ՝ ավտոմեքենաների հերթը նախատեսվում է վերացնել վերանորոգման աշխատանքների ավարտից հետո՝ մեկ շաբաթվա ընթացքում:
Ինչպես ավելի վաղ հաղորդել էր ԱրմԻնֆո-ն, Եվրասիական զարգացման բանկը (ԵԱԶԲ) ձեռնամուխ է լինում "Հյուսիսային Օսիա-Ալանիա Հանրապետությունում "Վերին Լարս" անցակետի ուղղությամբ տրանսպորտային-լոգիստիկ և ճանապարհամերձ ենթակառուցվածքների զարգացում" ներդրումային նախագծի նախապատրաստմանն ու իրականացմանը: Փոխգործակցության մասին համապատասխան հուշագիրը հունիսի 7-ին Եվրասիական Կոնգրես-23-ի ընթացքում ստորագրվել է "Կովկաս.ՌԴ" ԲԸ-ի կողմից:
Հուշագրի իրագործման շրջանակում իրականացվելու է փոխգործակցություն ֆինանսատնտեսական մոդելի տարբերակների մշակման և ներդրումային ծրագրի կառուցվածքի, ինչպես նաև անհրաժեշտ ֆինանսավորման ապահովման այլ միջոցների շուրջ: Ընդ որում, ԵԱԶԲ - ի տեխնիկական աջակցության հիմնադրամը մտադիր է դրամաշնորհային հիմունքներով միջոցներ հատկացնել սահմանային անցակետի ընդլայնման տեխնիկատնտեսական հիմնավորման մշակման համար:
Նախագծի գումարը՝ մինչև 200 մլն դոլար: ԵԱԶԲ-ի նախնական մասնակցությունը՝ 150 մլն դոլար,
որոնք կհատկացվեն ԵԱԶԲ տեխնիկական աջակցության հիմնադրամի միջոցներից։ Մշակվում է
ժամանակակից լոգիստիկայի հանգույցի ստեղծման նախագծի տեխնիկատնտեսական հիմնավորում, որը թույլ կտա մեծացնել բեռնափոխադրումների հոսքը "Հյուսիս-Հարավ" ՄՏՄ-ով։
Բանկի փոխնախագահ Դենիս Իլյինը հայտարարել է, որ Եվրասիական զարգացման բանկում հույս ունեն, որ "Հյուսիսային Օսիա - Ալանիա Հանրապետությունում "Վերին Լարս" անցակետի ուղղությամբ տրանսպորտային-լոգիստիկ և ճանապարհամերձ ենթակառուցվածքի զարգացում" ներդրումային նախագծի առաջին փուլի իրականացումը թույլ կտա 15-20% - ով բարձրացնել անցակետի թողունակությունը ՝ դրա հետագա ընդլայնման հնարավորությամբ:
Հաաավելենք, որ Մցխեթ-Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը Վրաստանն ու Հայաստանը Ռուսաստանին կապող միակ ցամաքային ճանապարհն է, իսկ "Կազբեգ"-"Վերին Լարս" տրանսպորտային անցակետը Վրաստանի և Ռուսաստանի ցամաքային սահմանին ներկայումս գործող միակ անցակետն է: