Արմինֆո.Հայաստանի հյուրընկալության և զբոսաշրջության ոլորտը ներդրումների և հաղորդակցության կարիք ունի ։ Այդ մասին օգոստոսի 25-ին Հայաստանի եւ Ռուսաստանի Էկոնոմիկայի նախարարների հետ գործնական նախաճաշի ժամանակ հայտարարել է Հյուրընկալության ոլորտի համազգային միության ղեկավար եւ Impulse Management Company-ի գլխավոր տնօրեն եւ համահիմնադիր Հրանտ Բաբասյանը։
"Հայաստանի և Ռուսաստանի զբոսաշրջության ոլորտը զարգանում է բարձր տեմպերով, ինչը ներդրումների համար բազմաթիվ հնարավորություններ է բացում", - ասել է նա:
Այդ առնչությամբ միության ղեկավարը Հայաստանի Հանրապետության և Ռուսաստանի Դաշնության տնտեսական գերատեսչությունների ղեկավարներին առաջարկել է ռուս-հայկական հարաբերությունների զարգացման շրջանակներում ամենամյա համաժողով անցկացնել հյուրընկալության ալարտի, որտեղ հնարավոր կլինի ցույց տալ գործող նախագծերը, քննարկել ներդրումային հնարավորությունները և երկխոսության ու կարծիքների փոխանակման հարթակ ստեղծել պետության, բիզնեսի և արտադրողների համար:
ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի տվյալներով ՝ 2023 թվականի հունվար-հուլիս ամիսներին Հայաստան է այցելել 1 մլն 026 հազար զբոսաշրջիկ, ինչը 29% - ով գերազանցում է մեկ տարվա վաղեմության ցուցանիշը ։ Ավանդաբար, զբոսաշրջիկների առյուծի բաժինը (51% կամ 646 հազար) պատկանում է ՌԴ քաղաքացիներին, որոնցին մեծ տարբերությամբ հետեւում են զբոսաշրջիկները Վրաստանից՝ 138 հազար (11%), Իրանից՝ 77 հազար (6%), ԱՄՆ - ից ՝ 27.6 հազար (2%): Հաշվետու ժամանակահատվածում Հայաստան են այցելել նաև զբոսաշրջիկներ Ուկրաինայից, Հնդկաստանից, Գերմանիայից, Ֆրանսիայից, Բելառուսից, Չինաստանից և այլն։ Ողջ 2022 թվականին Հայաստան է այցելել 1.67 մլն զբոսաշրջիկ, ինչը 2 անգամ գերազանցում է մեկ տարվա վաղեմության 870 հազար մարդ ցուցանիշը։ Քովիդային և պատերազմական 2020 թվականին Հայաստան է այցելել ընդամենը 375 հազար մարդ, 2019 թվին՝ 1.89 միլիոն, իսկ 2018 թվին՝ 1.65 միլիոն։ Ինչպես վերջերս հայտարարել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, ՀՀ-ն նախատեսում է Հայաստան այցելող զբոսաշրջիկների տարեկան թիվը հասցնել մինչեւ 15 միլիոն մարդ։
Նշենք, որ Հյուրընկալության ոլորտի համազգային միությունը շահույթ չհետապնդող կազմակերպություն է, որը ստեղծվել է 2019 թվականի ամռանը՝ նպատակ ունենալով համախմբել զբոսաշրջային բիզնեսի կազմակերպությունները՝ իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունները պաշտպանելու, զբոսաշրջության ոլորտում համակարգային խնդիրները լուծելու համար ՝ զբոսաշրջային ներուժ ունեցող տարածքների զարգացման ինտեգրված մոտեցման ներդրման միջոցով: Impulse management company-ն զարգացման և տարածքների զարգացման ոլորտներում ակտիվների և ներդրումների կառավարման հոլդինգային ընկերություն է, որը 2021 թվականից մշակում և իրականացնում է զարգացման նախագծերում ներդրումներ կատարելու ռազմավարություններ, կառավարում է հյուրընկալության ոլորտում առևտրային ծրագրեր, զբաղվում է բնակելի և առևտրային անշարժ գույքի, քաղաքային և հանրային տարածքների ամբողջական ցիկլի զարգացմամբ, զարգացնում է տարածքների բրենդինգը, բացահայտում է մարզերի ներուժը՝ զբոսաշրջային ապրանքների մշակման միջոցով: