Արմինֆո.Սեպտեմբերի 1-ին ընդառաջ Wildberries-ի ամենաակտիվ գնորդները Երևանի, Կոտայքի, Սյունիքի և Շիրակի մարզերի բնակիչներն են: Այդ մասին ասվում է ընկերության հաղորդագրությունում։
Ըստ աղբյուրի՝ նոր ուսումնական տարվա մեկնարկին հաշված օրեր են մնացել, և ծնողները փորձում են հասցնել երեխաներին նախապատրաստել դպրոցին ՝ գնելով անհրաժեշտ ամեն ինչ: Իսկ ժամանակ և ռեսուրսներ խնայելու համար ավելի ու ավելի շատ գնումներ են կատարվում առցանց հատվածում։ Վերլուծելով ընթացիկ տարվա հուլիս և օգոստոս ամիսներին հայաստանցիների կատարած պատվերները ՝ Wildberries-ում պատմել են հարթակում ամենատարածված գնումների մասին։ Այսպիսով, հիմնական ծախսերը բաժին են ընկել դպրոցական հագուստի և կոշիկի, գրենական պիտույքների և տարբեր աքսեսուարների գնմանը: Առաջատար հնգյակում տեղ են գտել զգեստներ, շապիկներ, տաբատներ, կոստյումներ, շատ ծնողներ շարունակում են նախապատվությունը տալ նաև ջինսերին: Այս ամառ զգեստների պահանջարկը տարեցտարի աճել է 8 անգամ, շապիկների պահանջարկը ՝ 11 անգամ, տաբատների պահանջարկը՝ 12 անգամ, կոստյումների պահանջարկը ՝ 21 անգամ, իսկ ջինսերի պահանջարկը ՝ 14 անգամ։ Այս հատվածից ամենաշատ ապրանքներ ձեռք են բերել մայրաքաղաքի, Կոտայքի և Սյունիքի մարզերի բնակիչները։
Կոշիկներից ծնողները նախապատվությունը տվել են մարզակոշիկներին, 2022թ. նույն ժամանակահատվածի համեմատ դրանց պահանջարկն աճել է 12 անգամ, սանդալներինը ՝ 11 անգամ, հարմարավետության և սպորտի համար ձեռք են բերել կեդեր (7 անգամ), կոշիկներ (9 անգամ) և սանդալներ (8,5 անգամ)։ Այս սեգմենտից ամենաշատ գնումներ կատարվել են Երևանում, Կոտայքի և Սյունիքի մարզերում։
Ամենատարածված գնումների շարքում մնում է դպրոցական ուսապարկը՝ իր աքսեսուարներով։ Այս շրջանում ուսապարկեր գնվել են գրեթե 8 անգամ ավելի, քան նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում, աճը կազմել է տարեկան 272%: Մնացած գրենական պիտույքների շարքում ամենից շատ գնվել են գրչատուփեր (+367%), գրիչներ (+474%), մատիտներ (+464%), տետրեր (+442%) և, ինչն ուշագրավ է, թղթեր (+107%): Գրենական պիտույքներ ամենաշատը ձեռք են բերել Երևանի, Կոտայքի և Շիրակի մարզերի բնակիչները ։
Աշակերտներն ու աշակերտուհիներն ընտրում են նաև տարբեր աքսեսուարներ՝ փողկապներ (+228% տարեկան), թիթեռնիկներ (+202%), ժապավեններ (+282%), վարսակալներ (+630%), առաձգական ժապավեններ (+339%):
<Մենք ուրախ ենք ծնողներին և երեխաներին հնարավորություն ընձեռել ընտրելու ապրանքների լայն տեսականի՝ մատչելի գներով, որոնք յուրաքանչյուր երեխայի կօգնեն ուրախությամբ դիմավորել ուսումնական տարին: Ժամանակն է սովորել և ձգտել նոր նվաճումների>, - նշել են Wildberries-ի մամուլի ծառայությունում։
Հայաստանում Wildberries միջազգային առցանց հարթակը գործում է 2018 թվականից, 2021 թվականին արդեն բացվել են պատվերների տրամադրման գործընկերային կետերը, ուղղակի վաճառքները մեկնարկել են 2022 թվականի վերջին ՝ երկրում առաջին բաշխիչ կենտրոնի բացմամբ։ 2023 թվականին երկրում առաջին անգամ հասանելի դարձավ Wildberries-ի պատվերների թողարկման կետերում առաքումների ընդունումը, ինչը թույլ տվեց տեղական բիզնեսին կրճատել իր նյութատեխնիկական ծախսերը և արագացնել պատվերների առաքումը գնորդներին։ 2023 թվականի առաջին կիսամյակի վերջին Հայաստանի գնորդների համար բացվել է Wildberries պատվերների տրամադրման ավելի քան 270 կետ ։