Արմինֆո. Մինչև տարեվերջ կավարտվեն Հյուսիս-Հարավ փոխադրամիջանցքի Տրանշ-3 ճանապարհահատվածի (Լանջիկ-Գյումրի հատված) ասֆալտապատման տեղադրման աշխատանքները:
Այդ մասին հայտարարել է "Ճանապարհային դեպարտամենտ" հիմնադրամի ղեկավար Գոռ Ավետիսյանը ՝ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշիյանի՝ Տրանշ-3 տեղամաս այցի շրջանակներում ։ Նրա խոսքով ՝ այս պահին տվյալ հատվածի 75 տոկոսը, որի ընդհանուր երկարությունը 23 կմ է, հասանելի է միակողմանի երթևեկության համար: Իսկ ասֆալտապատման աշխատանքներին զուգընթաց իրականացվում են ճանապարհի անվտանգության տարրերի տեղադրման աշխատանքները ։ Այս հատվածի կառուցման ծրագրի ընդհանուր արժեքը գնահատվում է 38.9 մլրդ դրամ։
Ավետիսյանը վստահեցրել է, որ Լանջիկ-Գյումրի ճանապարհի շինարարությունը, որը կունենա 4 երթևեկելի գոտի, իրականացվում է անվտանգության բոլոր նորմերի պահպանմամբ:
Նշենք, որ Մ1 Երևան-Գյումրի - Վրաստանի սահման ավտոճանապարհի Թալին - Լանջիկ (Տրանշ -3) հատվածի վերակառուցումն իրականացվում է Ասիական զարգացման բանկի և Եվրոպական ներդրումային բանկի աջակցությամբ: "Հյուսիս-Հարավ" տրանսպորտային միջանցքի Տրանշ-3 (Թալին-Լանջիկ և Լանջիկ-Գյումրի ՝ ընդհանուր երկարությունը մոտ 41,7 կմ) ծրագրի ավարտը նախատեսվում է կառավարության 2021 - 2026թթ. ծրագրի շրջանակում: Այդ ճանապարհահատվածի կապալառու ընկերությունն է չինական "Սինոհիդրո Քորփորեյշն" - ը:
Հիշեցնենք, որ "Հյուսիս-Հարավ" նախագիծը թույլ կտա իրանական սահմանից մինչև վրացական սահման հեռավորությունը 556-ից կրճատել մինչև 490 կմ: Նախագիծը կապահովի ելք դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի-Կապան - Գորիս-Երևան - Աշտարակ-Գյումրի - Բավրա) և Վրաստանի տարածքով: Միջանցքի շինարարությունն ի սկզբանե նախատեսվում էր ավարտել 2019 թվականին ։ Ծրագրի արժեքը մշտապես վերանայվել է դեպի բարձրացում։ Մինչդեռ 2012թ. սեպտեմբերին, երբ սկսվեց ավտոմայրուղու շինարարությունը, գումարը, որը նշում էին Հայաստանի կառավարության ներկայացուցիչները, մի քանի անգամ պակաս էր ՝ 962 մլն դոլար ։ Ասիական զարգացման բանկը 2009 թվականին արդեն ավելի քան կես միլիարդ ԱՄՆ դոլար է տրամադրել ավտոմայրուղու կառուցման համար:-