
Արմինֆո. Երևանի մետրոյի նոր կայարանի կառուցման աշխատանքները կմեկնարկեն 2024 թվականին: Այդ մասին հոկտեմբերի 31-ին լրագրողներին հայտարարել է ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանը։
Նրա խոսքով ՝ ծրագրի իրականացման համար ՀՀ 2024 թվականի պետական բյուջեի նախագծով նախատեսվում է ուղղել 4 մլրդ դրամ։ Նախարարը հիշեցրել է, որ 2021-2022 թվականներին պետբյուջեից միջոցներ են ուղղվել նոր կայարանի նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակման համար, որի աշխատանքները կավարտվեն 2023 թվականի վերջին։ Ըստ այդմ, ըստ Հովհաննիսյանի, շինարարական աշխատանքները կսկսվեն հաջորդ տարի։
Բացի այդ, ինչպես նշել է գլխավոր ֆինանսիստը, պետբյուջեի նախագծով նախատեսված է գումար, որն ուղղվելու է Երեւանի մետրոպոլիտենի արդիականացմանը եւ ենթակառուցվածքի զարգացմանը: Մասնավորապես, ինչպես նշել է նախարարը, 1,5 մլրդ դրամ կուղղվի մետրոպոլիտենի վերազինմանը։ Միևնույն ժամանակ, պետք է հիշել, որ այդ օբյեկտում իրականացվում են տարբեր վարկային ծրագրեր, որոնք ներառված չեն բյուջետային հատկացումների գումարի մեջ:
2021 թվականի նոյեմբերի վերջին հաղորդվել էր, որ ռուսական առաջատար "Մետրոգիպրոտրանս" ընկերությունը շահել է Երևանի քաղաքապետարանի հայտարարած մրցույթը ՝ Երևանի համանուն վարչական շրջանում մետրոյի "Աջափնյակ" կայարանի նախագծման համար ։ Նախագծի նախնական տարբերակը նախատեսում էր Հրազդան գետի վրա կամրջի կառուցում միայն մետրոպոլիտենի համար, սակայն "Մետրոգիպրոտրանս" - ն առաջարկել է կառուցել նաև երկրորդ "հարկը" ավտոմեքենաների և հետիոտների համար: "Մետրոգիպրոտրանս" - ի տնօրենների խորհրդի նախագահ Վալերի Աբրամսոնը Հայաստանի կառավարությանը առաջարկել է նաև 500 միլիոն ԱՄՆ դոլար արժողությամբ մետրոյի զարգացման նախագիծ: "Արտահանման վարկերի և ներդրումների ապահովագրության ռուսական գործակալությունը պատրաստ է աջակցել ծրագրին շահավետ պայմաններով ։ Այդ միջոցներով մենք կկարողանանք արդիականացնել հին մետրոյի ենթակառուցվածքը, ինչպես նաեւ պլանավորել քաղաքի այն հատվածները, որոնց ուղղությամբ կայարանները կարող են ընդլայնվել",- ասել է Աբրամսոնը։
Հաղորդվում էր, որ Արտահանման վարկերի և ներդրումների ապահովագրության ռուսական գործակալության հետ վարկային համաձայնագրի հաստատման դեպքում շինարարական աշխատանքները կտևեն մոտ 1,5 տարի: Քաղաքային իշխանությունների պլանի համաձայն ՝ 525 մետր երկարությամբ մետրոյի նոր կայարան տանող ճանապարհը պետք է անցնի թունելով, որի շինարարությունը սկսվել է դեռևս ԽՍՀՄ տարիներին և մնացել անավարտ: Այն ժամանակ կիսակառույց մնաց Աջափնյակ կայարանը, նախագծում է դրա շարունակումը մինչև Դավիթաշեն թաղամաս։ Շինարարության նախագիծն ինքնին ընդգրկում է 3 փուլ: Առաջին փուլը ենթադրում էր երկրաբանական, բնապահպանական և այլ փորձաքննություններ: Նախագծի ընդհանուր արժեքը կարող է կազմել մոտ 50 մլն դոլար: