Արմինֆո.Քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտում Հայաստանի կառավարության գլխավոր խնդիրներից մեկը Եվրոպական միության "սև ցուցակից" դուրս բերելն է։ Այդ մասին հոկտեմբերի 31-ին ԱԺ հանձնաժողովներում 2024 թվականի պետական բյուջեի նախագծի վերաբերյալ լսումների ժամանակ հայտարարել է տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը։
Նա նշել է, որ այդ ուղղությամբ աշխատանքներն ընթանում են ակտիվ տեմպերով ։ 41 պահանջներից 30-ն արդեն կատարվել են, և հույս կա, որ քաղաքացիական ավիացիան շուտով դուրս կբերվի այդ ցուցակից։
Նախարարը նշել է, որ շարունակվում են Չինաստանի և Հնդկաստանի հետ ուղիղ ավիահաղորդակցության մեկնարկի շուրջ բանակցությունները: Վերջին դեպքում հարցը շատ հաջող է ընթանում։ Երեւան-Նյու Դելի ուղղությամբ ավիաչվերթներ իրականացնելու նկատմամբ հետաքրքրություն են ցուցաբերում ինչպես հայկական, այնպես էլ հնդկական ավիափոխադրողները:
Հիշեցնենք, որ 2020 թվականի հունիսից ՀՀ-ում գրանցված բոլոր ավիաընկերությունները ներառվել են ԵՄ թռիչքների անվտանգության "սև ցուցակում", ինչը նշանակում է, որ նրանք չունեն առևտրային նպատակներով Եվրամիության օդային տարածք մուտք գործելու իրավունք: Պատճառն այն է, որ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում և հայկական մի շարք ավիաընկերություններում եվրոպական կողմի իրականացրած ստուգումների արդյունքում հայտնաբերվել են թռիչքների անվտանգությանը վերաբերող թերություններ: Սա նշանակում է, որ Հայաստանում գրանցված ավիաընկերություններում և դրանք վերահսկող Քաղավիացիայի կոմիտեում օդային անվտանգության ապահովման թույլ մեխանիզմների առկայությունը ստիպել է ԵՄ-ին ժամանակավոր արգելք սահմանել հայկական ավիափոխադրողների թռիչքների վրա, քանի որ Եվրամիությունը դրանք դիտարկում է որպես թռիչքների անվտանգության եվրոպական չափանիշներին չհամապատասխանող: Օդային անվտանգության "սև ցուցակը", որի պաշտոնական անվանումն է "EU Air Safety List", բաղկացած է երկու հավելվածից: "Ա" հավելվածում ներառված են այն ավիաընկերությունները, որոնց գործունեությունը ԵՄ երկնքում ամբողջովին արգելված է, իսկ "Բ" հավելվածում ՝ ավիաընկերությունները, որոնց նկատմամբ արգելքը գործում է միայն կոնկրետ ինքնաթիռների համար: Հայաստանն ընդգրկված է "Ա" հավելվածում: Սա նշանակում է, որ մուտքը ԵՄ օդային տարածք արգելված է հայկական բոլոր ավիափոխադրողների համար։ Եվրահանձնաժողովը, հիմնվելով ԵՄ օդային անվտանգության կոմիտեի (EU Air Safety Committee, ASC) մասնագետների կարծիքի վրա, պարբերաբար թարմացնում է սև ցուցակը ։ Կոմիտեն գլխավորում է Եվրահանձնաժողովը, նրան աջակցում է EASA - ն ՝ թռիչքների անվտանգության եվրոպական գործակալությունը ։ Ցուցակը վերջին անգամ թարմացվել է նախորդ տարվա նոյեմբերի 23-ին: Այն ներառում է Հայաստանում գրանցված բոլոր ութ ավիաընկերությունները։