Արմինֆո.Հայաստանը եվրոպական գործընկերների հետ համաձայնեցրել է հայկական կոնյակի նոր աշխարհագրական մակնշումը։ Այդ մասին նոյեմբերի 3-ին ԱԺ-ում կայացած լսումների ժամանակ հաղորդել է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը։
Նա նշել է, որ այս թեմայի շուրջ բազմաթիվ քննարկումներ են տեղի ունեցել եվրոպացի գործընկերների հետ, որոնց մասնակցել են ինչպես ոլորտի ներկայացուցիչներ, այնպես էլ մասնագետներ, առաջատար բրենդինգային գործակալություններ: Մասնավորապես, հայկական կոնյակի անվանումը փոխելու աշխատաանքին, նախարարի ասելով, մասնակցել է աշխարհում ամենաբարձրակարգ բրենդինգային ընկերություններից մեկըվիսոցկիներից մեկը՝ Backbone Branding-ը:
«Բոլոր քննարկումների արդյունքում համայնքը որոշել է, որ մենք պետք է առաջ ընթանանք "Armenian brandy" բրենդով", - հաղորդել է Քերոբյանը: Ընդ որում, նա նշել է, որ եվրոպացի գործընկերներն աշխատել են նաեւ մեկ այլ խորհրդատվական ընկերության հետ, որը նույնպես առաջարկել է հայկական կոնյակի համար օգտագործել "Armenian brandy" աշխարհագրական մակնշումը։ "Մեզ համար կարեւոր է, որ այդ անվանումն ասոցացվի որակի բարձր չափանիշների հետ", - ընդգծել է գերատեսչության ղեկավարը: Նա այդ առնչությամբ նշել է, որ հետագայում բարդ գործընթաց է սպասվում համապատասխան համակարգի ստեղծման ուղղությամբ ։ "Եվ մենք պետք է համոզենք արտադրողներին աշխատել որակի այդ չափանիշների սահմաններում", - եզրափակել է Քերոբյանը:
Հիշեցնենք, որ ՀՀ կառավարությունը 2021 թվականի մայիսին կայացած նիստի ընթացքում հավանություն էր տվել Եվրոպական հանձնաժողովի հետ "ՀՀ-ԵՄ Համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի 237-րդ հոդվածի իրականացմանն աջակցելու մասին" ֆինանսական համաձայնագիր ստորագրելու առաջարկությանը։ Համաձայն փաստաթղթին կից տեղեկանք-հիմնավորման՝ համաձայնագրի նպատակն է աջակցել տնտեսական ներուժի զարգացման գործում ՀՀ ջանքերին, ինչպես նաև ամրապնդել կայուն համագործակցությունն առևտրի ոլորտում՝ ՀԸԳՀ դրույթների շրջանակում, մասնավորապես, համաձայնագրի 237 - րդ հոդվածին համապատասխան, աջակցել աշխարհագրական անվանումների մակնշման վերաբերյալ դրույթների իրականացմանը: "Ծրագրի նպատակն է խթանել Հայաստանում թողարկվող ապրանքների համար ԵՄ "Կոնյակ" աշխարհագրական անվանման օգտագործման սահուն և արդյունավետ դադարեցումը, ինչպես նաև նպաստել Հայաստանից արտադրանքի արտահանմանը ՝ միջազգային շուկաներում հայկական աշխարհահռչակ ալկոհոլային խմիչքի մրցունակությունը պահպանելու համար: Մասնավորապես, նպաստել նոր բրենդի մշակմանը, խթանել տվյալ անվան առաջխաղացումը ինչպես ներքին, այնպես էլ արտաքին շուկայում գովազդի և շուկայական նիշերի պահպանման հարցում", - ասվում է փաստաթղթում ։ Ծրագրի բյուջեն սահմանվել է 3 մլն եվրո ։