Արմինֆո. Մենք ամենօրյա ռեժիմով շփվում ենք մեր բեռնափոխադրողների հետ, և խնդիրն այնքան էլ լուրջ չէ, ընկերությունները կարող են հարմարվել նոր պահանջներին։ Այդ մասին հայտարարել է Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը՝ խորհրդարանում կառավարության ժամիբ պատասխանելով Վերին Լարսում իրավիճակի մասին հարցին, հաշվի առնելով Վրաստանի նոր պահանջները, որոնք վերաբերում են տրանսպորտային միջոցների բաքերի քանակի սահմանափակումներին ։ Նա այդ առնչությամբ ընդգծել է, որ, անշուշտ, արտադրողները դժգոհ են, բայց լուծումներ կան ։
<Դուք գիտեք, որ տարբեր երկրներում փոխվում են ստանդարտները, առաջ են քաշվում նոր պայմաններ։ Բայց մենք հիմա ավելի շատ խթանում ենք մեր արտադրողների մուտքը այլ շուկաներ։ Դրա համար ակտիվորեն մասնակցում ենք տարբեր միջազգային ցուցահանդեսների։ Եվ ավելի շատ ջանքեր ենք ուղղում հենց այն բանին, որ ընկերությունները կարողանան վաճառել իրենց արտադրանքը միանգամից մի քանի երկրների շուկաներում", - ասել է նախարարը։
Քերոբյանը նաև չի համաձայնել պատգամավորի այն թեզի հետ, թե նման սահմանափակումները կարող են հարվածել Հայաստանի տնտեսությանը: Այդ առնչությամբ նա, վկայակոչելով վիճակագրական տվյալները, նշել է, որ 2023 թվականի արդյունքներով Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունն աճել է ավելի քան 46 տոկոսով։ "Սա խոսում է այն մասին, որ ձեր պնդումը ճիշտ չէ", - ասել է նա:
ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի տվյալներով՝ Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը 2023 թվականի արդյունքներով գերազանցել է 20.7 մլրդ դոլարը՝ աճի մինչև 46% դանդաղմամբ (2022 թվականի 68.6% - ից)։ Մասնավորապես, ծավալների աճի տեմպերի արգելակում է նկատվել ինչպես արտահանման գծով ՝ 77,7% - ից մինչև 55,3%՝ մինչև 5,4 մլրդ դոլար, այնպես էլ ներմուծման գծով՝ 63,5% - ից մինչև 40,2%, որոնց բացարձակ մեծությունը կազմել է, համապատասխանաբար, 8,4 մլրդ դոլար և 12,3 մլրդ դոլար։ Արդյունքում՝ Հայաստանի արտաքին առևտրի բացասական սալդոն 2023 թվականին, աճի 47,8%-ից մինչև 14,7% դանդաղմամբ, հասել է 3,9 մլրդ դոլարի: