Արմինֆո. Վերջին 3 տարիներին Ամերիաբանկն ինտենսիվորեն ընթանում է թվային փոխակերպման ճանապարհով, ինչն արտացոլվում է արդեն կոնկրետ արդյունքների տեսքով: Այդ մասին ապրիլի 3-ին Doing Digital համաժողովի հարթակներում լրագրողներին հայտարարել է Ամերիաբանկի մանրածախ բանկինգի տնօրեն Արման Բարսեղյանը, նշելով, որ թվային փոխակերպումն իրենց օրակարգում է արդեն շուրջ 8 տարի։ "Մեր պատկերացմամբ՝ Ամերիաբանկն արդեն Fintech ընկերություն է", - ընդգծել է նա:
Մասնավորապես, Բարսեղյանը պատմել է, որ այսօրվա դրությամբ գործարքների 98 տոկոսը կատարվում են մասնաճյուղերից դուրս։ Բացի այդ, տարբեր ապրանքների և ծառայությունների կեսից ավելին վաճառքն իրականացվում է թվային ալիքներով: Հաշվի առնելով, որ այդ տեմպերն արագընթաց են, Ամերիաբանկն ակնկալում է, որ մինչև տարեվերջ այդ ցուցանիշը կհասնի 60% - ի:
Անդրադառնալով ավանդական բանկային ծառայություններին, մասնավորապես, վարկերին, նա նշել է, որ ՓՄՁ-ների համար մանրածախ վարկերի և փոխառությունների 95% - ը իրականացվում է հեռահար եղանակով: "Այսինքն, արդեն կարելի է ասել, որ, ըստ էության, Ամերիաբանկը թվային բանկ է", - ընդգծել է Արման Բարսեղյանը:
Ամերիաբանկի մանրածախ բանկինգի ղեկավարը ուշադրություն է հրավիրել նաև այն հանգամանքի վրա, որ թվային օրակարգն այսօր ոչ թե, պարզապես, ցանկալի է, այլ՝ արդեն պարտադիր: Առանց այդ բաղադրիչի, ըստ նրա, բիզնեսի համար շատ դժվար կլինի լուրջ արդյունքներ գրանցել։ "Չօգտագործելով թվային տեխնոլոգիաների հնարավորությունները՝ հնարավոր չէ արագ փոփոխվող, բազմագործոն աշխարհում հաջողության հասնել", - փաստել է նա:
Ինչ վերաբերում է թվային փոխակերպմանը հասարակության պատրաստակամությանը, Բարսեղյանը նշել է, որ ադապտացիան տեղի է ունենում սպասվածից ավելի արագ: Այդ առնչությամբ նա հիշեցրել է թեմային առնչվող միջոցառումների մասին, որտեղ ելույթ ունենալով, մանրածախ բանկինգի ղեկավարը հայտարարել է, որ որոշ ծառայություններ, օրինակ, հիփոթեքը, կշարունակեն մատուցվել մասնաճյուղերում, սակայն արդեն այսօր Ամերիաբանկի հիփոթեքային վարկերի 51 տոկոսը տրամադրվում է թվային եղանակով: <Եվ այս գործընթացը հակված է արագացման>, - նշել է նա:
Խոսելով թվային փոխակերպման ռիսկերի մասին՝ Բարսեղյանը նշել է, որ ցանկացած տեխնոլոգիա ռիսկեր է պարունակում, և, հետևաբար, յուրաքանչյուր ընկերության խնդիրն է սովորել, թե ինչպես կառավարել դրանք: Այս առումով նա նշել է, որ թվային տեխնոլոգիաները ստեղծում են ռիսկերի կառավարման ավելի լավ հնարավորություններ։
Նշենք, որ Doing Digital համաժողովի կազմակերպիչը SPRING PR-ն է, Fintech գործընկերը՝ Ամերիաբանկը: Համաժողովի գլխավոր բանախոսը համաշխարհային ճանաչում ունեցող ձեռնարկատեր, ֆուտուրոլոգ, բանախոս, միջազգային բեսթսելերների հեղինակ և մեդիա անձնավորություն Բրեթ Քինգը: Նա նաև աշխարհում առաջին բջջային Moven բանկի հիմնադիրն է: Հեղինակ է այնպիսի միջազգային բեսթսելերների, ինչպիսիք են < Բանկ 3.0>, <Բանկ 4.0>, <Լրացված իրականության դարաշրջան> և այլն:
Միջոցառումը նպատակ ունի մեկ հարթակում հավաքել ոլորտի առաջատարներին ՝ թվային փոխակերպման վերջին միտումները բացահայտելու և լավագույն փորձը կիսելու համար: Համաժողովը նպատակ ունի դառնալ լավագույն հարթակ նոր գաղափարների և տեխնոլոգիաների բացահայտման, մասնագիտական կապերի ձևավորման համար: Առաջին անգամ Doing Digital-ն անցկացվել է 2023 թվականին Երևանում ՝ Ամերիաբանկի աջակցությամբ:
Հիշեցնենք, որ Ամերիաբանկը առաջատար ֆինանսատեխնոլոգիական հաստատություն և կարևոր դեր է խաղում Հայաստանի տնտեսությունում: Հետևելով թվայնացման ուղուն՝ բանկը ներդրել է մի շարք նորարարական լուծումներ և հարթակներ և շարունակում է կատարելագործել դրանք ՝ ձևավորելով դինամիկ զարգացող ֆինանսատեխնոլոգիական միջավայր ՝ ուղղված մարդու տարբեր պահանջմունքների բավարարմանը: Ամերիան առաջինն է Հայաստանում ստեղծել էկոհամակարգեր ՓՄՁ-ների և անհատների համար ՝ ապահովելով "մեկ պատուհանի" սկզբունքով մի շարք բանկային և ոչ բանկային ծառայությունների հասանելիություն. Estate.ameriabank.am, Automarket.ameriabank.am, Business.ameriabank.am. Լինելով հաճախորդամետ ընկերություն՝ Ամերիան ձգտում է լինել հուսալի ֆինանսատեխնոլոգիական տարածք, որը տրամադրում է համալիր լուծումներ՝ կյանքի որակի բարելավման համար: