Արմինֆո."Զվարթնոց" օդանավակայանի նոր տերմինալի կառուցման անհրաժեշտություն կա։ Այդ մասին հայտարարել է Հայաստանի փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը՝ մայիսի 22-ին կառավարության ժամի ընթացքում պատասխանելով խորհրդարանականների հարցերին։
Նա նշել է, որ գործող տերմինալը չի կարողանում հաղթահարել առկա հոսքը, թողունակության բարելավման ուղղությամբ աշխատանքներ են տարվում, սակայն, ըստ փոխվարչապետի, դա բավարար չէ: Գրիգորյանը նշել է, որ այս պահին բարդ բանակցություններ են ընթանում նոր տերմինալի կառուցման շուրջ ։ "Քանի որ գործող կոնցեսիոն պայմանագրով հնարավոր չէ շարունակել հարաբերությունները, քանի որ կան պարամետրեր, որոնք այսօրվա իրականության մեջ Հայաստանի Հանրապետության համար անընդունելի են", - նշել է կառավարության ղեկավարի տեղակալը, հավելելով, որ խոսքը ARR (Annual Recurring Revenue -) գործակցի մասին է, որը սահմանվել է 20%, ինչը շատ բարձր ցուցանիշ է ՀՀ-ի համար:
Նա տեղեկացրել է, որ նոր տերմինալի նախագիծն ու էսքիզը պատրաստ են, սակայն պայմանագրի մյուս դրույթների շուրջ քննարկումները շարունակվում են: Փոխվարչապետը նաեւ հայտարարել է, որ մեկ ամսից կամփոփվեն շուրջ 450 մլն եվրո գնահատվող նոր ներդրումների ինդիկատիվ պայմանների եւ կոնցեսիոն հարաբերությունների ընդլայնման արդյունքները:
Հիշեցնենք, որ 2023 թվականի հունվարին հայտնի դարձավ, որ "Զվարթնոց" միջազգային օդանավակայանի ղեկավարությունն առաջարկել է իրականացնել 350 մլն դոլարի հնգամյա ներդրումային ծրագիր ՝ օդանավակայանը ընդլայնելու համար։ Ծրագիրը թույլ կտա սպասարկել շատ ավելի մեծ թվով ուղևորների և ավելացնել չվերթների ու ուղղությունների քանակը։ Ավելի վաղ ՝ 2022 թվականի նոյեմբերին, Եվրոպայի օդանավակայանների միջազգային խորհուրդը (ACI EUROPE) հաղորդել էր "Զվարթնոց" օդանավակայանի թողունակության ընդլայնման համար 400 մլն եվրո ներդնելու պատրաստակամության մասին։
Նշենք, որ "Զվարթնոց" և "Գյումրի" օդանավակայանների կոնցեսիոները արգենտինական "Կորպորասիոն Ամերիկա" ընկերությունն է, որի վերջնական շահառուն արգենտինահայ հայտնի գործարար Էդուարդո Էռնեկյանն է: