Արմինֆո.Եվրասիական զարգացման բանկը (ԵԱԶԲ) բաց է և հաճույքով կաշխատի նոր բաժնետերերի ներգրավման ուղղությամբ, այդ թվում ՝ Թուրքիայի: Այդ մասին հունիսի 27-ին Ալմաթիում ԵԱԶԲ-ի տարեկան ժողովի եւ գործարար համաժողովի շրջանակներում լրագրողների հետ զրույցում հայտարարել է Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԱԶԲ) վարչության նախագահ Նիկոլայ Պոդգուզովը՝ անդրադառնալով Թուրքիայի հետ համագործակցությանն առնչվող հարցին։
"Մենք, իհարկե, կենտրոնացած ենք, առաջին հերթին, բաժնետեր երկրների վրա և ակտիվորեն ներդրումներ ենք կատարում մեր ներկայության տարածաշրջանում։ Բայց, օրինակ, Ղազախստանը շատ սերտ կապեր ունի Թուրքիայի հետ, այո, և Ռուսաստանի Դաշնությունը։ Եվ կան մի շարք համատեղ ծրագրեր։ Դա, օրինակ, հիվանդանոցների կառուցումն է, Ալմաթիի մեծ օղակաձեւ ճանապարհի ստեղծումը, դա բառացիորեն Ալմաթիի օդանավակայանի նորաբաց տերմինալն է, որը տեղի է ունենում թուրք ներդրողների մասնակցությամբ ։ Հենց բանկի անդամակցության գծով մենք բաց ենք", - ընդգծել է Պոդգուզովը։ Ընդ որում, նա հավելել է, որ այս հարցում Բանկի համար դժվար է չափազանց համառ նախաձեռնություն ցուցաբերել, քանի որ, նախ, պետք է կոմունիկացնեն բաժնետերերը: "Բայց մենք, իհարկե, շատ բաց ենք Թուրքիայի հետ փոխգործակցության համար։ Ցավոք, այն ողբերգությունը, որ տեղի ունեցավ որոշ ժամանակ առաջ, երկրաշարժը, որը մեծ թվով մարդկային կյանքեր խլեց, մենք տեխնիկական աջակցության հիմնադրամից մարդասիրական աջակցության շրջանակներում ևս 1 միլիոն դոլար ենք հատկացրել երկրաշարժի հետևանքների վերացման համար: Կրկնում եմ ՝ մենք բաց ենք և հաճույքով կաշխատենք նոր բաժնետերերի ներգրավման ուղղությամբ, այդ թվում ՝ Թուրքիայի։ Բոլոր երթուղիները՝ Հյուսիս-Հարավ, շատ արդիական են Թուրքիայի համար, ուստի, ես կարծում եմ, որ մեր աշխատանքը տարածաշրջանում է, այն աշխատում է նաև Թուրքիայի հանրապետության համար", - ասել է Պոդգուզովը։
Իր հերթին՝ ԵԱԶԲ վարչության նախագահի տեղակալ, գլխավոր տնտեսագետ Եվգենի Վինոկուրովն ուշադրություն է հրավիրել այն փաստի վրա, որ տարածաշրջանը պատմականորեն աշխատել է Արևմուտք-Արևելք գծով: Նրա խոսքով ՝ այն ամենը, ինչ կուտակված ենթակառուցվածքն է, այն ամբողջ Արևմուտքն ու Արևելքն է կապում ։ Իսկ հիմա, վերջին 10 տարիներին և հատկապես հիմա աճել են Հյուսիս-Հարավ միջանցքները։ Եվ մենք համարեցինք, որ երբ Արևմուտքը, և Հյուսիսը, և Հարավը հատվում են, տեղի է ունենում կոնտեյներային հոսքի +40% սիներգիա, Հյուսիս-Հարավ արևմտյան ճյուղի և TRACECA-ի հատման քեյս: Այնտեղ սիներգիայի հաշվին նոր հոսք է դեպի Թուրքիա: Եվ ահա հիմա բացարձակապես պատմական ժամանակ է ։ Գիտեք, կատակներից բացի, նույնիսկ 12-րդ դարում Մետաքսի ճանապարհը գնում էր Արևմուտքից արևելք, և այժմ պատմության մեջ առաջին անգամ ոչ տարածաշրջանային ուղիներ են առաջանում, ոչ միայն Հյուսիս-Հարավ ՄՏՄ-ն Կասպից ծովի երկայնքով, այլև Կենտրոնական Ասիայի երկայնքով այլ միջանցքներ: Եվ Կենտրոնական Ասիան հնարավորություն ստացավ նախ կրճատել իր ծախսերը, որոնք 40% - ով գերազանցում են այն երկրների ծախսերը, որոնց մոտ ամեն ինչ լավ է, ինչպես Չիլին, իսկ հետո դառնալ տրանսպորտային խաչմերուկ", - ամփոփել է Վինոկուրովը ։