Արմինֆո. Երևանի մետրոպոլիտենի նոր կայարանի կառուցման նախագծի շուրջ մեծ տեղաշարժ չկա։ Այդ մասին հայտարարել է Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԱԶԲ) ավագ կառավարիչ տնօրեն Դենիս Իլյինը՝ Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԱԶԲ) տարեկան ժողովի և գործարար համաժողովի շրջանակներում ԱրմԻնֆո-ի և «Սպուտնիկ-Արմենիա»-ի թղթակիցների հետ զրույցի ժամանակ:
Նրա խոսքով ՝ ԵԱԶԲ-ը տրամադրել է այն ամենը, ինչ կարող է տալ այդ նախագծին դրամաշնորհային մեխանիզմի, վարկերի տեսանկյունից ։ "Եվ, ընդհանրապես, անհրաժեշտ է, որ հաճախորդը՝ Երեւանի քաղաքապետարանը, ինքը՝ մետրոպոլիտենը, կողմնորոշվեն ներդրումային ծրագրի հարցում, որովհետեւ ես, որպես բանկ, չեմ կարող տալ ինչ-որ բանի համար։ Պետք է կողմնորոշվել. կամ նոր կայարան կառուցել, կամ էլ խոսքը պետք է գնա ընթացիկ ենթակառուցվածքի վերանորոգման մասին, եւ՝ դրա որ մասի։ Որոշումն իրենցն է", - պարզաբանել է Իլյինը, հավելելով, որ հայկական կողմը դեռևս տեղեկատվություն չի տրամադրել, թե ինչ ներդրումային ծրագրի համար է իրենց գումար պետք։ Նրա խոսքով ՝ բանկը դեռ սպասում է հայկական կողմի պատասխանին։
Անդրադառնալով ճշգրտող հարցին, թե արդյոք կարելի է ասել, որ նախագիծը սառեցված է, բանկի ներկայացուցիչը, մասնավորապես, նշել է. "Որքան հասկանում եմ, այն սառեցված չէ։ Գուցե այդ նախագիծն ամենաառաջնայինը չէ։ Մեր կողմից անհրաժեշտ ամեն ինչ տրամադրել ենք, սպասում ենք հայկական կողմի որոշմանը"։
2021 թվականի նոյեմբերի վերջին հաղորդվել էր, որ ռուսական առաջատար "Մետրոգիպրոտրանս" ընկերությունը շահել է Երևանի քաղաքապետարանի հայտարարած մրցույթը՝ Երևանի համանուն վարչական շրջանում մետրոյի "Աջափնյակ" կայարանի նախագծման համար։ Նախագծի նախնական տարբերակը նախատեսում էր Հրազդան գետի վրա կամրջի կառուցում միայն մետրոպոլիտենի համար, սակայն "Մետրոգիպրոտրանս" - ն առաջարկել է կառուցել նաև երկրորդ "հարկ" ավտոմեքենաների և հետիոտների համար: "Մետրոգիպրոտրանս" - ի տնօրենների խորհրդի նախագահ Վալերի Աբրամսոնը Հայաստանի կառավարությանն առաջարկել է նաև մետրոյի զարգացման ծրագիր՝ 500 մլն դոլար արժողությամբ: "Արտահանման վարկերի և ներդրումների ապահովագրության ռուսական գործակալությունը (ԷԿՍԱՌ) պատրաստ է աջակցել ծրագրին շահավետ պայմաններով։ Այդ միջոցներով մենք կկարողանանք արդիականացնել հին մետրոյի ենթակառուցվածքը, ինչպես նաեւ պլանավորել քաղաքի այն հատվածները, որոնց ուղղությամբ կայարանները կարող են ընդլայնվել",- ասել է Աբրամսոնը ։
Հաղորդվում էր, որ ԷԿՍԱՐ-ի հետ վարկային համաձայնագրի հաստատման դեպքում շինարարական աշխատանքները կտևեն մոտ 1,5 տարի: Քաղաքային իշխանությունների ծրագրի համաձայն, 525 մետր երկարությամբ մետրոյի նոր կայարան տանող ճանապարհը պետք է անցնի թունելով, որի շինարարությունը սկսվել է դեռևս ԽՍՀՄ տարիներին և մնացել անավարտ: Այն ժամանակ կիսակառույց էր մնացել Աջափնյակ կայարանը, նախագծում դրա շարունակությունն է մինչև Դավիթաշեն թաղամաս։ Շինարարության նախագիծն ինքնին ընդգրկում է 3 փուլ: Առաջին փուլը ենթադրում էր երկրաբանական, բնապահպանական և այլ փորձաքննություններ, հնարավոր է արդեն հոկտեմբերին Երևանի քաղաքապետարանը նախագծողին վճարի իրեն հասանելիք 545 մլն դրամը։ Երկրորդ և երրորդ փուլերի իրականացման համար հատկացվում է ևս 300 օր ։ Նախագծի ընդհանուր արժեքը կարող է կազմել մոտ 50 մլն դոլար։
Նշենք, որ դեռևս 2023 թվականի մայիսի 15 - ին Ալմաթիում Ասիայի և խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի զարգացման ինստիտուտների ասոցիացիայի (ADFIAP) մասնակից ներդրողների համաժողովի շրջանակներում լրագրողների հետ զրույցում ԵԱԶԲ վարչության նախագահ Նիկոլայ Պոդգուզովը հայտարարել էր, որ Երևանի մետրոպոլիտենի արդիականացումը շատ կարևոր նախագիծ է, և Եվրասիական զարգացման բանկը (ԵԱԶԲ) պատրաստ է մասնակցել դրան։