Արմինֆո. 2015 թվականից ի վեր հայ - ամերիկյան բիզնես կամուրջ երկկողմ կապերի խթանման ծրագրին մասնակցել են ավելի քան 500 հայ գործարարներ, ինչի հետևանքով ԱՄՆ շուկա նրանց արտահանման ծավալներն աճել են 73% - ով: Այդ մասին հուլիսի 30-ին կայացած մամուլի ասուլիսի ժամանակ հաղորդել է Միջազգային կապերի աջակցման խորհրդի նախագահ Մարիամ Մանուկյանը։
Նա նշել է, որ մեր արտադրողների արտադրանքը ներկայացված է ոչ միայն հայկական խանութների ցանցում, այլ նաև ամերիկյան մանրածախ և մեծածախ խանութների ցանցում, ինչպիսիք են Target, Walmart, Johnson ' s: Խոսքը, հիմնականում, պահածոների, գինիների, շոկոլադի մասին է։ Նման ծրագրերին կարող են մասնակցել միջին և խոշոր բիզնեսի այն ներկայացուցիչները, ովքեր ունեն առնվազն 50 մլն դրամ տարեկան շրջանառություն և առնվազն 3 տարի զբաղվում են բիզնես գործունեությամբ:
Ընդ որում, Մանուկյանը հաղորդել է, որ ամերիկյան շուկայում ներկայացված են ոչ միայն հայկական արտադրողները, այլեւ ՏՏ, ջրօգտագործման, այլընտրանքային էներգետիկայի, մարքեթինգի եւ այլ ոլորտներում ծառայություններ մատուցող ընկերությունները:
Խորհրդի նախագահը նշել է, որ սրանով չեն սահմանափակվում իրենց աշխատանքները։ Մասնավորապես, նրա խոսքով, արդեն նախնական պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել Էկոնոմիկայի նախարարության հետ՝ տարեվերջին անցկացնել միջոցառում, այսպես կոչված, բիզնես կամուրջ ԱՄՆ-ում, որտեղ ամերիկյան ներդրողներին կներկայացվեն ներդրումային հնարավորություններն ու Հայաստանի հետ համագործակցության ներուժը:
"Մեր արտադրողները մեծ ներուժ ունեն, սակայն հնարավորություն չունեն ընդլայնել համագործակցությունը, ավելացնել մատակարարումների ծավալը, ինչը մեզ զրկում է ԱՄՆ խոշոր առեւտրային ցանցերի հետ համագործակցելու հնարավորությունից", - ընդգծել է Մանուկյանը:
Նշենք, որ ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի տվյալներով՝ Հայաստանի եւ ԱՄՆ-ի միջեւ առեւտրաշրջանառությունը 2024 թվականի հունվար-մայիսին կրճատվել է 37,2 տոկոսով ՝ կազմելով 193 մլն դոլար: Ընդ որում, արտահանումն աճել Է 22,4 տոկոսով՝ մինչեւ 24 մլն դոլար, ներմուծման 41,2 տոկոսով, մինչեւ 169 մլն դոլար նվազման պայմաններում: