Արմինֆո. Պարզվել է, որ Ռուսաստանի խանութներում վաճառվող հայկական կոնյակների գրեթե 90%-ը անվտանգ չէ, միեւնույն ժամանակ, արտադրանքի գրեթե կեսը պարունակում է ոչ խաղողի սպիրտ։ Ըստ ՏԱՍՍ-ի՝ այդ մասին ասվում է "Անտիկոնտրաֆակտ" միջազգային ասոցիացիայի եւ Կոնյակ, սպիրտ եւ ալկոհոլային արտադրանք արտադրողների միության համատեղ հետազոտության մեջ։
Հետազոտությունն իրականացնելու համար Ռուսաստանի Դաշնային առևտրային ցանցերի մեծ մասի խանութներում ձեռք է բերվել հայկական տասը խոշորագույն արտադրողների ավելի քան 20 ապրանքանիշի կոնյակի 200 նմուշ և վերլուծության են հանձնվել գարեջրի, ոչ ալկոհոլային և գինու արդյունաբերության համառուսաստանյան գիտահետազոտական ինստիտուտի անկախ լաբորատորիա: "Դրանցից 177 - ում, այսինքն, 89% ՝ 10 նմուշից 9-ում, խախտումներ են հայտնաբերել։ Իսկ գրեթե կեսում հայտնաբերվել են ոչ խաղողի սպիրտներ ։ Իսկ խաղողի ծագման սպիրտները հենց այն են, ինչը, ըստ էության, խմիչքը կոնյակ է դարձնում ։ Եվ միայն 23 նմուշ է լիովին համապատասխանել ԳՕՍՏ - ներին և Ռուսաստանի Դաշնության օրենսդրությանը", - ասվում է հետազոտության մեջ:
Այդ կապակցությամբ "Անտիկոնտրաֆակտ" ասոցիացիան դիմումներ է ուղարկել Գլխավոր դատախազություն, ԴՄԾ և «Ռոսալկոհոլտաբակկոնտրոլ» ՝ խնդրելով միջոցներ ձեռնարկել Հայաստանի Հանրապետությունից ներմուծվող ալկոհոլային արտադրանքի նկատմամբ լրացուցիչ վերահսկողության համար, հաշվի առնելով, որ ներմուծվող բեռը տարանցվում է Վրաստանի Հանրապետությով, և միջոցներ ձեռնարկել մեծածախ և մանրածախ ցանցերում որակի չափանիշներին չհամապատասխանող արտադրանքի շրջանառությունը սահմանափակելու համար:
Ինչպես նշվում է համապատասխան դիմումներում, Հայաստանից ստացվող կեղծված ալկոհոլային արտադրանքը պայմաններ է ստեղծում անբարեխիղճ մրցակցության և գնագցման համար: "Եվ, հետևաբար, ստեղծում է շրջանառության բարեխիղճ մասնակիցներին շուկայից դուրս մղելու վտանգ։ Էժան կեղծված արտադրանքն արդեն ծանր դրության մեջ է դնում հայրենական արտադրողներին, և ռուսական շուկայում կեղծիքի էքսպանսիայի շարունակման դեպքում մոտ ժամանակներս խոսք կգնա արդեն ռուս արտադրողների ՝ որպես այդպիսին գոյատևման մասին", - ասվում է նամակներում։
"Հետազոտության արդյունքները ցնցող էին։ Մենք պատրաստ էինք ինչ-որ քանակի խախտումներ հայտնաբերել, բայց այն, որ խանութներում կոնյակների գրեթե կեսը ամբողջովին կեղծ է, դա մասշտաբային ցուցանիշ է ։ Հետաքրքիր է, որ, նույնիսկ, եթե ընտրեք մեկ ապրանքանիշ և գնեք միայն այն, դա ամենևին էլ երաշխիք չէ, որ ձեզ չեն խաբի: Նույն ապրանքանիշի շշալցման նույն ամսաթվով նմուշները կարող են համապատասխանել նորմերին, դրանք այլ շշալցման ամսաթվով խաղողի սպիրտի փոխարեն պարունակում են ոչ խաղողի ծագման սպիրտներ", - ասել է "Անտիկոնտրաֆակտ " ասոցիացիայի գլխավոր տնօրեն Քրիստինա Սկրիպնիկը ։