Արմինֆո. Մասնավոր ընկերության զավթման փորձը կառավարությունում "առողջ քննարկումներ" անվանելը ճիշտ չէ։ Այդ մասին սեպտեմբերի 25-ին լրագրողների հետ զրույցում հայտարարել է ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի փոխնախագահ, "Քաղաքացիական պայմանագիր" խմբակցության պատգամավոր Բաբկեն Թունյանը ՝ մեկնաբանելով էներգետիկ ոլորտի ազգայնացման կամ ոլորտի մի շարք ընկերությունների բաժնետեր դառնալու հնարավորությունը, ինչպես դա եղավ ԶՊՄԿ-ի կամ "Լիդիանի" դեպքում։
"Պետությունը չի խլել "Լիդիանի" եւ մյուսների բաժնետոմսերը, իրենք են նվիրել, իսկ որեւէ ընկերության ազգայնացումը կառավարության ծրագրերի մեջ չի մտնում, քանի որ մենք շուկայական տնտեսություն ունենք", - ընդգծել է Թունյանը:
Անդրադառնալով էներգամատակարարման ոլորտի մի շարք խնդիրներին, որոնք դարձել են վերջերս խորհրդարանում տեղի ունեցած էներգետիկ ոլորտի խնդիրների քննարկման հիմնական թեման, պատգամավորը նշել է, որ այդ հարցերը, մասնավորապես, հաճախակի անջատումները, մտահոգում են հանրությանը: Մյուս կողմից, նա նշել է, թե արդեն սովորական է, որ լրատվամիջոցներում առաջ է քաշվում որեւէ գաղափար, վարկած, իսկ ի վերջո ՝ խնդիր, որը հետո ակտիվորեն վերարտադրվում է, եւ հենց նույն լրատվամիջոցները սկսում են լուծումներ առաջարկել նախկինում առաջ քաշված խնդիրների համար:
"Դուք ինքներդ եք ենթադրել, որ մտադրություն կա ազգայնացնել ՀԷՑ - ը ("Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր"), իսկ հետո հարցնում եք, թե արդյոք դա ճիշտ է։ Ես չգիտեմ, թե որտեղից ձեզ այդ տեղեկությունը, կարող եք ճշտել նրանցից։ Իսկ ես ասում եմ, որ ՀՀ-ում շուկայական տնտեսություն է, և մենք փորձում ենք այնպես անել, որ ոլորտն աշխատի թափանցիկ և մրցակցային միջավայրում", - նշել է Բաբկեն Թունյանը: Միաժամանակ, նրա ասելով, այսօր ակնհայտ է, որ Հայաստանը էլեկտրամատակարարման հետ կապված խնդիրներ ունի. ընկերների եւ ծանոթների շրջանում պարզ հարցումը ցույց կտա, որ շատերը դժգոհ են ինչպես հաճախակի անջատումներից, այնպես էլ լարման տատանումներից եւ վթարների քանակից:
Նման անհանգստություն կա նաեւ ջրամատակարարման եւ ջրահեռացման համակարգի օպերատորի ՝ "Վեոլիա Ջուր" ընկերության գործունեության հետ կապված, հավելել է պատգամավորը։ "Պարզապես, մենք պետք է հաշտվենք այն բանի հետ, որ համակարգը եւ ենթակառուցվածքները բարոյապես եւ ֆիզիկապես հնացել են, խնդրի արմատական լուծման համար հսկայական ներդրումներ են պահանջվում, ինչն էլ, իր հերթին, նշանակում է սակագների բարձրացում", - հայտարարել է նա:
Եվ քանի որ, ըստ պատգամավորի, վերջին 20-30 տարիների ընթացքում սակագների բարձրացում չի եղել, համապատասխանաբար, բավարար ներդրումներ չեն եղել , միայն բարելավման ուղղությամբ քայլեր են արվել։ "Այսօր ընթանում են «առողջ քննարկումներ», որպեսզի հասկանանք ինչպես խնդիրների պատճառները, այնպես էլ կառավարության, ՀԷՑ - ի եւ կարգավորողի քայլերը", - նշել է Թունյանը:
Հիշեցնենք, որ վերջին 2-3 տարիների ընթացքում մի շարք ընկերությունների սեփականատերեր ընկերությունների բաժնեմասերը փոխանցել են Հայաստանին ։ Մասնավորապես, կառավարությունը դարձել է ԶՊՄԿ-ի բաժնետոմսերի 21,875% - ի կամ 1/5 բաժնեմասի սեփականատերը, հաստատել է Ամուլսարի հանքի շահագործումը վերսկսելու մտադրություն ունեցող "Լիդիան Արմենիա" ընկերության բաժնետոմսերի 12,5% - ը որպես նվիրատվություն ընդունելու մասին որոշումը: "Լիդիան Արմենիա"-ի բաժնետոմսերի փոխանցման գործընթացը դեռևս ուշանում է, չնայած այն հանգամանքին, որ դեռևս ս.թ. հունվարի 8-ին կառավարությունը որոշում էր ընդունել ընդունել բաժնետոմսերի 12,5 տոկոսը ։ Հերթական ուշացման արդյունքում որոշում է կայացվել, որ փոխանցման գործընթացը տեղի կունենա այս տարվա օգոստոսին, սակայն ժամկետները կրկին հետաձգվեցին՝ արդեն նոյեմբեր: Շահագործումը նախատեսվում է շինարարական աշխատանքների ավարտից հետո:
Միաժամանակ, "ՄՏՍ Հայաստան" ընկերության նոր սեփականատերը' կիպրական Fedilco Group Limited-ը, հայտարարել է օպերատորի բաժնետոմսերի 20% - ը անհատույց հիմունքներով Հայաստանի սեփականությանը հանձնելու մտադրության մասին: