Արմինֆո.Ամերիաբանկը հանդես է եկել որպես EMERGE միջազգային տեխնոլոգիական համաժողովի գործընկեր, որն արդեն երկու անգամ անցկացվում է Հայաստանում:
Համաժողովի նպատակն է ճյուղի մասնագետներին և ներդրողներին ներկայացնել տեխնոլոգիական ոլորտի զարգացման վերջին միտումներն ու հեռանկարները, ինչպես նաև նպաստել ստարտափների աճին ՝ հնարավորություն ընձեռելով նրանց ներդրողների և բիզնես հրեշտակների առջև ներկայացնել իրենց նորարարական լուծումները: EMERGE-ի գործընկերներ են նաև այնպիսի տեխնոլոգիական հսկաներ, ինչպիսիք են Google-ը , Microsoft-ը, Social Discovery Group-ը, Founder Institute-ը, Nebius-ը և այլ հայտնի ընկերություններ:
Բանախոսների թվում են ինչպես հայկական, այնպես էլ միջազգային մի շարք առաջատար ընկերությունների ներկայացուցիչներ, այդ թվում ՝ Microsoft, Nebius, Krisp, Picsart, Renderforest: Համաժողովի շրջանակներում տեղի են ունենում նաև պանելային քննարկումներ՝ ճյուղի առաջատար ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
EMERGE-ում գործընկերային և հովանավորչական ինտեգրման համակարգող Կարոլինա Ռեշետնիկովան պատմել է, որ համաժողովը հիմնադրվել է 2018 թվականին ՝ նպատակ ունենալով աջակցություն ցուցաբերել ԱՊՀ երկրների տեխնոլոգիական շուկաներին ՝ առաջխաղացման և գլոբալ հնարավորությունների ստացման համատեքստում: Բացի այդ, EMERGE-ը կոչված է օգնելու ստարտափներին աճել և ստանալ անհրաժեշտ ներդրումներ: Նրա խոսքով՝ համաժողովի գոյության 8 տարիների ընթացքում մասնակից ստարտափներին հաջողվել է ներգրավել շուրջ 40 մլն եվրոյի ներդրումներ: Համաժողովն ունի բազմաթիվ հաջողված քեյսեր։ Տարեկան ներգրավվում է ավելի քան 1 մլն եվրո ներդրում։ Բացի այդ, համաժողովին մասնակցում են աքսելերատորներ, որոնք, գնահատելով ներկայացված լուծումները, առաջարկում են ֆինալիստներին կամ հաղթող ստարտափներին իրենց մոտ աքսելերացիա անցնել:
Ռեշետնիկովան նշել է, որ նախորդ անգամ Երեւանում համաժողովը շատ հաջող է անցել, մասնակիցների թիվը գերազանցել Է 3,2 հազարը, այս տարի սպասվում է ավելի քան 2 հազար մասնակցություն:
"Մեր նպատակն է ստարտափներին տալ գլոբալ հնարավորություններ և գործընկերների օգնությամբ ցույց տալ դրանք լայն հանրությանը, օգնել հետագայում աճել, որպեսզի նրանք դուրս գան համաշխարհային շուկա", - ասել է նա: Այս տարի համաժողովին մասնակցում են շուրջ 50 երկրների 150 ստրատապներ, նույնքան ներդրողներ և բիզնես-հրեշտակներ, ավելի քան 50 հովանավորներ և գործընկերներ:
Ստարտափների ընդհանուր թվի 30% - ը բաժին է ընկնում հայկական ստարտափներին ։ ԱՊՀ երկրների շարքում համակարգողը նշել է նաև Ղազախստանը, Ուզբեկստանը, բացի այդ համաժողովին մասնակցում են ստարտափներ Լատվիայից, Էստոնիայից, Իտալիայից, Իսպանիայից, Պորտուգալիայից, ԱՄՆ-ից, որոնց թվում շատերը հայկական սփյուռքի ներկայացուցիչներ են:
Համաժողովի շրջանակներում Ամերիաբանկի մարդկային ռեսուրսների կառավարման դեպարտամենտի ղեկավար Աննա Վարդանյանցը մասնակցել է "Ինչպես ստեղծել հաջողակ թիմեր գլոբալ տեխնոլոգիական բիզնեսում" թեմայով պանելային քննարկմանը, որի ընթացքում ներկայացրել է Ամերիաբանկի հաջող փորձն այդ ուղղությամբ: Նույն պանելային քննարկմանը մասնակցել են Service Titan-ի, Simply Technologies-ի, The Recursive-ի, Renderforest -ի ներկայացուցիչներ։
Լրագրողների հետ զրույցում Աննա Վարդանյանցը նշել է, որ Ամերիաբանկի համար, որպես ֆինանսական-տեխնոլոգիական ընկերության, չափազանց կարևոր է շուկայում տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացումը: Ամերիան այսօր ունի տարբեր պրոֆիլի ավելի քան 200 մասնագետ: "Մենք ակտիվորեն աշխատում ենք tec մասնագետների հետ։ Անցյալ տարի թվային փոխակերպման շրջանակում մենք ստեղծեցինք ավելի քան 40 արդյունավետ թիմ: Եվ մեր հաջողության գրավականն այն է, որ նոր լուծումներն ու հնարավորությունները ստեղծվում են տեխնոլոգիաների և բիզնեսի սիներգիայի մեջ ՝ մեր հաճախորդների համար փորձը բարելավելու նպատակով", - ասել է նա։
Խոսելով հայկական շուկայի մասին՝ Վարդանյանցը նշել է, որ բիզնեսի մասով մեր երկրում առկա են անհրաժեշտ իրավասություններ, բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներ, հմտությունների բարձր որակ, սակայն տեխնոլոգիաների մասով կա բաց: Դա պայմանավորված է նրանով, որ Հայաստանում առկա կրթական մակարդակը դեռևս չի կարող բավարարել մասնավոր հատվածի և գործատուների կողմից ներկայացվող ծավալներն ու պահանջները։ Փորձագետը պարզաբանել է, որ Հայաստանում կրթական համակարգն ավելի շատ ուղղված է ավանդական մասնագիտությունների վերարտադրմանը և չի կենտրոնանում տեխնոլոգիական ուղղությունների վրա: Այս մեծ բացը սեփական ուժերով փորձում են ծածկել հենց իրենք՝ ընկերությունները՝ սկսնակ մասնագետների համար տարբեր ծրագրերի իրականացման միջոցով, որոնք կօգնեն համալրել գիտելիքների պաշարը։ "Այսպիսով, լրացվում է իրական աշխարհում անհրաժեշտ գիտելիքների բացը", - ասել է Վարդանյանցը:
Ամերիաբանկի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և ավտոմատացման վարչության պետ Շավարշ Ոսկանյանը, իր հերթին, համաժողովի հարթակներում լրագրողների հետ զրույցում նշել է, որ բանկի համար կարևոր է արագացնել թվային փոխակերպման գործընթացները և ունենալ գրագետ թվային գործընկերներ, հաճախորդներ, ինչպես նաև նորարարությունները բերել Հայաստան: Նա ընդգծել է, որ թվային փոխակերպման հիմքում մարդն է, և սյդ համատեքստում չափազանց կարևոր է նրա մտածողությունը փոխել դեպի ստեղծարարություն և նորարարություն:
Պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հարցին' Ոսկանյանը նշել է, որ Ամերիաբանկն անցել է թվայնացման այն բարդ և հիմնական փուլը, և այժմ թափ է հավաքում։ "Այս պահին տոկոսային հարաբերակցությամբ չեմ կարող ստույգ ասել, թե որքան է penetration rate ցուցանիշը, բայց բանկի կողմից մատուցվող գրեթե բոլոր ծառայությունները հասանելի են թվային տարածությունում", - ասել է նա։ Ամերիաբանկի հաջողված թվային նախագծերից նա նշել է Estate.ameriabank.am հարթակը, որն իրենից ներկայացնում է էկո-համակարգ, որը չի սահմանափակվում վարկային գործարքով: Նման համակարգերը գործում են ավտոմեքենա ձեռք բերելու համար։ Բանկը գործարկել է նաև առցանց վարկավորում ՓՄՁ-ների, ֆիզիկական անձանց, MyInvest, MyAmeria և այլ հարթակների համար:
"Սա միայն թվային ծառայությունները չեն, սա մարդու մտածելակերպի փոփոխություն է, որն ուղղված է կյանքի որակի բարձրացմանը և միջավայրի փոփոխմանը։ Սա է մեր հիմնական նպատակը, որին հնարավոր է հասնել միայն մտածելակերպի փոփոխության միջոցով ՝ հնարավորություն տալով մարդկանց ստեղծել ավելի որակյալ և հարմարավետ ապրանքներ հաճախորդների համար", - ասել է նա։
Միևնույն ժամանակ, Ոսկանյանը կարևորել է EMERGE-ի նման համաժողովների անցկացման հաճախականությունը, որոնք որպես արդյունավետ հարթակ են ծառայում փորձի, գիտելիքների, նորարարությունների փոխանակման համար: