Արմինֆո. Հայաստանի ֆինանսների նախարարությունը մտադիր է առաջարկել էլեկտրամոբիլներից գույքահարկի հաշվարկման նոր, "ավելի արդարացի բանաձեւ": Այդ մասին հոկտեմբերի 10-ին կառավարության նիստում հայտարարել Է գերատեսչության ղեկավար Վահե Հովհաննիսյանը:
Ֆինանսների նախարարը հիշեցրել է, որ ներկայում տրանսպորտային միջոցի հարկման հիմքը հարկվող օբյեկտ համարվող տրանսպորտային միջոցի քաշող շարժիչի հզորությունն է (ձիաուժ կամ կիլովատ) ՝ որքան բարձր է հզորությունը, այնքան մեծ է հարկը: Սա վերաբերում է նաև էլեկտրական շարժիչով մեքենաներին ։
<Կան մեծ հզորություն ունեցող՝ 400-500 ձիաուժ հզորությամբ Էլեկտրամոբիլներ, ինչի կապակցությամբ քաղաքացիները բողոքում են, որ ստիպված են վճարել անհարկի բարձր գույքահարկ: Այս համատեքստում Ֆինանսների նախարարությունն ուսումնասիրում է նոր իրողություններում հարկման ավելի արդար մեխանիզմ մշակելու գործընթացը։ Կարծում եմ մինչև տարեվերջ մենք կավարտենք աշխատանքները և հանդես կգանք համապատասխան առաջարկով", - հայտարարել է Վահե Հովհաննիսյանը:
Հիշեցնենք, որ այսօր ՀՀ կառավարությունը որոշում է կայացրել պահուստի 600 էլեկտրամոբիլները (ԵԱՏՄ քվոտայով սահմանված 8 հազարից) երկիր ներմուծելու համար զրոյական մաքսատուրքով բաշխելու մասին։ Քննարկման ընթացքում ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը, նկատելով, որ տվյալ տրանսպորտային միջոցների օգտահանման ծախսերն անհամեմատ գերազանցում են ավանդական տրանսպորտային միջոցների ծախսերին, առաջարկել է օգտահանման վճարներ սահմանել էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցների համար: Այս համատեքստում Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն առաջարկել է 2025 թվականին առավելություն տալ էլեկտրամեքենա ներկրողին, ով ներկրելու է նոր ավտոմեքենա՝ 2 տարուց ոչ հին: Նա նաև կոչ է արել կառավարությանը մինչև տարեվերջ հանդես գալ համապատասխան նախաձեռնությամբ: