Արմինֆո. Կայունացման և զարգացման եվրասիական հիմնադրամը (ԿԶԵՀ) և ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը ձեռնամուխ են լինում Լոռիում մայիսյան ջրհեղեղի հետևանքով վնասված 8 կամուրջների տեխնիկական վիճակի գնահատմանը:
Ինչպես հաղորդում է գերատեսչության մամուլի ծառայությունը, ԿԶԵՀ-ը կիրականացնի անհրաժեշտ հետազոտություններ, այդ թվում ՝ նյութերի և միացությունների ամրության գնահատում, ամրանների և մետաղների կորոզիայի աստիճանի որոշում, երկար կամուրջների վիճակագրական և դինամիկ փորձարկումներ: Բացի այդ, կգնահատվի վերանորոգման և շինարարական աշխատանքների իրականացման անհրաժեշտությունը, և կմշակվեն առաջարկություններ օբյեկտների հետագա մոնիտորինգի վերաբերյալ: ԿԶԵՀ-ը լուծումներ կառաջարկի նաև ջրհեղեղների բացասական ազդեցությունից տրանսպորտային ենթակառուցվածքները պաշտպանելու համար: Բոլոր աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել մինչև տարեվերջ։
Աղբյուրի համաձայն, հիմնադրամն անվճար հիմունքով ստացված տվյալներն ու մասնագիտական եզրակացությունը կփոխանցի ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը: Այդ տեղեկատվության հիման վրա որոշում կկայացվի նշված տեղամասերում աշխատանքներ իրականացնելու վերաբերյալ:
<Մայիսյան հեղեղումների ավերիչ հետևանքների հաղթահարմանն ուղղված աշխատանքներն իրականացնում է Կայունացման և զարգացման եվրասիական հիմնադրամը՝ ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի (ՄԱԶԾ) հետ համագործակցությամբ: ԿԶԵՀ-ն ունի Հայաստանում ճանապարհային ծրագրերի իրականացման հաջող փորձ, որոնց հիմնադրամի ներդրումային վարկային միջոցներից ֆինանսավորման ծավալը հասնում է 350 մլն դրամի>, - ասվում է աղբյուրում:
Նշենք, որ ներկայումս հիմնադրամի կանոնադրական կապիտալում ներդրումների ընդհանուր ծավալը կազմում է 8,513 մլրդ դոլար, որից 1 մլն դոլար բաժին է ընկնում Հայաստանին, 10 մլն դոլար' Բելառուսին, 1 մլրդ դոլար' Ղազախստանին, 1 մլն դոլար' Տաջիկստանին, 7,5 մլրդ դոլար' Ռուսաստանին, և 1 մլն դոլար' Ղրղզստանին: Այս պահի դրությամբ Հայաստանում ԿԶԵՀ-ի վարկային պորտֆելը կազմում է 840 մլն դոլար, որից 540 մլն դոլարը գտնվում է ակտիվ իրացման փուլում: Մասնավորապես, հիմնադրամի կողմից տրամադրվել է 300 մլն դոլարի վարկ, որն ավելի վաղ ուղղվել էր պետբյուջեի աջակցությանը, նույն նպատակների համար ընթացիկ տարում կներգրավվի եւս 100 մլն դոլար: Պակաս կարևոր չեն նաև "Հյուսիս - Հարավ" տրանսպորտային միջանցքի հարավային հատվածի կառուցմանն ուղղվող շուրջ 150 մլն դոլարի միջոցները։ Հիմնադրամը համաձայնել է նաեւ Հայաստանին 200 մլն դոլարի վարկ տրամադրել Քաջարանի թունելի կառուցման համար։