Արմինֆո. 2024 թվականի ընթացքում «Գազպրոմ Արմենիա» ՓԲԸ-ի «Էյ-Ի-Ջի Սերվիս» ՍՊԸ-ի կողմից փաստացի իրականացվել է գազասպառման համակարգերի տեխնիկական սպասարկում 725 138 բաժանորդի մոտ: Այդ մասին ասվում է «Գազպրոմ Արմենիա» ՓԲԸ հասարակայնության և զանգվածային լրատվության միջոցների հետ կապերի ծառայության հաղորդագրությունում:
«Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի 2005 թվականի հուլիսի 8-ի «Բնական գազի մատակարարման և օգտագործման կանոնները հաստատելու մասին» թիվ 95-Ն որոշման համաձայն, գազասպառման համակարգերի սպասարկումը իրականացվում է տարեկան առնվազն 2 անգամ ՝ որից առնվազն մեկ անգամ` հոկտեմբերի 1-ից մինչև ապրիլի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում (1-ին հաշվարկային կիսամյակ) և առնվազն մեկ անգամ ապրիլի 1-ից մինչև հոկտեմբերի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում (2-րդ հաշվարկային կիսամյակ):
Նշված ժամանակահատվածում «Էյ-Ի-Ջի Սերվիս» ՍՊԸ-ի փականագործները թվով 256 801 բաժանորդների գազասպառման կենցաղային համակարգում հայտնաբերել են թվով 689 982 խախտումներ(թերություններ), որից թվով 416 699-ը վերաբերվում են անվտանգության նորմերի խախտումներին՝ 165 144 բաժանորդի մոտ:
31.12.2024 թվականի դրությամբ 56 965 բաժանորդ չի սպասարկվել՝ փակ դռների պատճառով:
Նշված ժամանակահատվածում բաժանորդների հեռախոսազանգերի միջոցով գրանցվել է 17 509 կանչ, որոնց հիման վրա կատարվել են արտապլանային նորոգման աշխատանքներ, ինչպես նաև կատարվել են 9 685 լրացուցիչ արտապլանային սպասարկումներ», - նշվում է հաղորդագրությունում:
![]() | 4.63 | -0.01 |
![]() | 392.54 | 0.28 |
![]() | 425.47 | 0.02 |
![]() | 508.14 | 0.05 |
![]() | 273.95 | 1.11 |
![]() | 26.31 | -0.09 |
![]() | 54.14 | -0.02 |
![]() | 445.56 | 0.87 |