Արմինֆո.Հայաստանում տրանսպորտի ուղեվարձը չվճարած անձանց կտուգանեն։ ՀՀ Ազգային ժողովը հուլիսի 1-ի արտահերթ նիստում քննարկում է "Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին" օրենքում և հարակից օրենքների փաթեթում կատարված փոփոխությունները:
Ինչպես իր ելույթում նշել է տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը, «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքով սահմանվում են միջհամայնքային փոխադրումների պահանջներն ու կանոնները: Ընկերության կողմից համայնքի 100% մասնակցությամբ փոխադրումներ իրականացնելիս փոխադրումների արժեքը սահմանում է համայնքի ավագանին: Ընդ որում, համայնքի ավագանին ճանապարհածախսը կարող է դիտարկել որպես տեղական վճարներ, որոնք պետք է ուղղվեն իրենց բյուջեներին: Այսպիսով, ուղեվարձը կդիտարկվի նաև որպես տեղական վճար, ինչը պետք է հաշվի առնել մրցույթում հաղթող ճանաչված օպերատորի հետ պայմանագիր կնքելիս:
Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Երևանում գործում են տրանսպորտի մի քանի տեսակներ ՝ ավտոբուսներ, տրոլեյբուսներ, մետրո, առաջարկվում է դրանց համար սահմանել երթևեկության մեկ միասնական արժեք, ինչը հնարավորություն կտա քաղաքի բնակիչներին մեկ անգամ վճարելով օգտվել մի քանի տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:
Փոխնախարարն ընդգծել է, որ փաթեթով վարչական պատասխանատվություն է սահմանվում անվճար երթևեկելու փորձերի համար: Այն նաև ունի "նապաստակների" վերահսկման մեխանիզմներ։ Առանց վճարելու երթևեկելու համար կկիրառվի տուգանք նվազագույն աշխատավարձի 15-ապատիկի չափով (15 հազար դրամ): Այլ անձի կողմից ուղևորների փոխադրման արտոնյալ ծառայություններից օգտվելու համար առաջացնում է տուգանքի նշանակում ' նվազագույն աշխատավարձի տասնապատիկի չափով (18 հազար դրամ): Էլեկտրոնային կրիչների առկայությամբ տրանսպորտից օգտվելը, որոնք, սակայն, հաստատված չեն տրանսպորտային միջոցներում տեղադրված սարքերով, առաջացնում է տուգանքի նշանակում ' սահմանված նվազագույն աշխատավարձի եռապատիկի չափով (3 հազար դրամ):
Պատասխանելով պատգամավորների հարցին, թե ինչ անել, եթե սարքը չի աշխատել, փոխնախարարը նշել է, որ այդ դեպքում վարչական պատասխանատվություն չի կիրառվում:
Նշենք, որ ներկայացված նախաձեռնությունը հարցեր և առարկություններ է առաջացրել ընդդիմության կողմից: Մասնավորապես, բարձրացվել է այն հարցը, թե հատկապես ով է վերահսկելու, ինչպես է ընթանալու անձի նույնականացման գործընթացը, եթե ուղևորի մոտ փաստաթղթեր չլինեն, որքան ժամանակ է անհրաժեշտ ուղեվարձը հաստատելու համար, հատկապես, հերթի դեպքում և այլն: