Հինգշաբթի, 25 Սեպտեմբերի 2025 14:20

ԱՊՊԱ – օդից փող

ԱՊՊԱ – օդից փող

Արմինֆո. Ապահովագրական տանդեմի հիմնական գործառույթը, որը կապում էր պարտադիր ավտոտրանսպորտային միջոցների երրորդ կողմի պատասխանատվության ապահովագրությունը (ԱՊՊԱ) Հայաստանում ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման սոցիալապես կարևոր նպատակի հետ, գործնականում դադարել է գործել։ Դա է վկայում ԱՊՊԱ շուկայի վերլուծությունը՝ օգտագործելով հիմնական քանակական և որակական ցուցանիշներ։

Ցավոք, այսօր, կարգավորող մարմինների, այդ թվում՝ Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի շնորհիվ, մենք ականատես ենք լինում այս շուկայի միակողմանի, անբավարար զարգացմանը, որից ապահովագրության հիմնական գործառույթը՝ քաղաքացիների սոցիալական (նյութական) աջակցությունը ռիսկերի դեպքում, լիովին թուլացել, վերացվել և մերժվել է որպես ավելորդ հավելում։ Հենց այդ պատճառով էլ ավտոտրանսպորտային միջոցների երրորդ կողմի պատասխանատվության ապահովագրությունը պարտադիր է, այլ ոչ թե կամավոր ապահովագրության դաս։

Շուկայի վերլուծության կարևոր գործոն է էլեկտրոնային ԱՊՊԱ պոլիսների վերաբերյալ ի հայտ եկող պատկերը։ Հայաստանում ԱՊՊԱ պոլիսների առցանց վաճառքը 5% զեղչով սկսվել է 2017 թվականի նոյեմբերին: Կարևոր է, որ էլեկտրոնային ԱՊՊԱ պոլիսները անհրաժեշտ են ոչ միայն ավտոմեքենաների սեփականատերերի հարմարավետության և անվտանգության համար, քանի որ դրանք թույլ են տալիս ապահովագրություն ձեռք բերել առցանց ընդամենը մի քանի րոպեում՝ առանց գրասենյակ այցելելու կամ բնօրինակ փաստաթղթեր տրամադրելու: Ամենակարևորը, էլեկտրոնային պոլիսի տրամադրումը վերացնում է փաստաթղթի կեղծման հնարավորությունը, ինչը չափազանց կարևոր հանգամանք է Հայաստանի համար, որտեղ վերջին տարիներին կեղծ պոլիսների քանակը զգալիորեն աճել է։

Իրոք, Հայաստանի ապահովագրական շուկայում էլեկտրոնային ԱՊՊԱ պոլիսների նման տեխնոլոգիապես պահանջված կարևոր ցուցանիշի վաճառքի հիմնական աութսայդերը «Նաիրի Ինշուրանս» ապահովագրական ընկերությունն է: Ըստ Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի՝ «Նաիրի Ինշուրանս»-ը էլեկտրոնային պոլիսների վաճառքով վերջին տեղում է՝ կազմելով 2025 թվականի հունվարից օգոստոս ընկած ժամանակահատվածում շուկայում գրանցված ավտոտրանսպորտային միջոցների պատասխանատվության ապահովագրության պոլիսների 324.2 հազար էլեկտրոնային տարբերակների 3%-ից պակաս, կամ 9.2 հազար: Ավելին, ինչպես կնքված, այնպես էլ գործող ԱՊՊԱ պոլիսների պայմանագրային պորտֆելում էլեկտրոնային պոլիսների բաժինը նույնպես ամենափոքրն է՝ 167.3-169.5 հազարից 5.4-5.5%-ը: Այս ընկերության օրինակը՝ թերագնահատելով իր առաքելությունը որպես ոչ միայն բիզնես սուբյեկտ, այլև հաստատություն, որը անհրաժեշտ է մարդկանց համար, շուկայում եզակի չէ:

Հիմնվելով նրանում, թե ով է առցանց վաճառում պոլիսներ, կարելի է շատ մոտավոր, թեև նախնական, ենթադրություն անել այն մասին, թե ով ունի ամենա «մաքուր» պարտավորությունները: Վերլուծական տվյալների համաձայն՝ «ԻՆԳՈ Ինշուրանս»-ը առաջատարն է էլեկտրոնային ԱՊՊԱ պոլիսների վաճառքով՝ թողարկված 137,100-ով կամ շուկայում առկա բոլոր այդպիսի պոլիսների 42%-ով: Երկրորդ տեղում է «Armenia Insurance Company»-ն՝ թողարկված 76,500 կամ բոլոր ԱՊՊԱ պոլիսների 24%-ով։ Երրորդ տեղում է «LIGA Insurance Company»-ն՝ թողարկված 45,800 կամ բոլոր ԱՊՊԱ պոլիսների 14%-ով։ «REGO Insurance»-ը և «Sil Insurance»-ը e- ԱՊՊԱ պոլիսների վաճառքով զբաղեցնում են չորրորդ և հինգերորդ տեղերը՝ համապատասխանաբար 13.6% և 3.5% մասնաբաժնով, կամ բոլոր ԱՊՊԱ պոլիսների 44,100 և 11,300-ով։

Շուկայի վերլուծաբանների կարծիքով, առցանց տեխնոլոգիաների ակտիվ առաջխաղացումը բարելավում է ընկերությունների հաճախորդակենտրոն մոտեցումը իրենց ծառայությունների նկատմամբ։ Սա հաստատվում է նաև այլ ցուցանիշներով։ Օրինակ՝ «Nairi Insurance»-ը մի քանի տարի շարունակ առաջատար դիրք է զբաղեցնում նաև չբավարարված հաճախորդների պահանջների, այսինքն՝ փոխհատուցում վճարելուց փաստացի մերժումների համար։

Մասնավորապես, ընկերությունը մերժել է հաճախորդների 2,594 պահանջ (պայմանագիր), որը կազմում է շուկայում նման պահանջների ընդհանուր թվի 18.9%-ը։ Մինչդեռ մեկ տարի առաջ այս ընկերության ԱՊՊԱ հաճախորդների 25%-ը կամավոր կերպով հետ էր վերցնում իրենց պահանջները, այսօր այդ թիվը կազմում է ընդամենը 11%: Ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակը նույնպես հայտնում է շուկայում պահանջների բավարարման ցածր մակարդակի մասին՝ առանց դրանք դասակարգելու ըստ ընկերությունների: Այնուամենայնիվ, անկախ փորձագետները, չնայած դժվար է փորձարարորեն ստուգել, ​​կարծում են, որ հաճախորդներին թիրախավորող «կարտելային համաձայնագրերի» դեպքերը հազվադեպ չեն ապահովագրական շուկայում:

Չնայած այս տեղեկատվությունը հնարավոր չէ իրավականորեն ստուգել, ​​և Ավտոապահովագրողների բյուրոն լռում է, վիճակագրություն կարող է արտացոլել նույն մեքենաների սեփականատերերի որոշակի վերաբերմունքը ընկերությունների «վարքագծի» նկատմամբ: Իհարկե, որքան հաճախ ընկերությունը, այս կամ այն ​​պատճառով, հրաժարվում է փոխհատուցել հաճախորդներին վնասների համար, այնքան քիչ է այն փոխհատուցում նրանց վնասները ապահովագրական պայմանագրերով, որքան շատ գումար է պահում, այնքան բարձր է նրա ընկալվող ֆինանսական արդյունավետությունը, ինչը որևէ կապ չունի ընկերության՝ որպես ապահովագրական ինստիտուտի արդյունավետության հետ:

Պարտադիր ավտոապահովագրության (ԱՊՊԱ) դեպքում «Նաիրի Ինշուրանսը» նաև ցուցաբերում է ամենաբարձր ֆինանսական արդյունավետությունը կամ ամենացածր, այսպես կոչված, վնասի հարաբերակցությունը: Այս ցուցանիշը կազմում է 65%: Սա ձեռք է բերվել պահանջների տարեկան 9.4% անկման՝ մինչև 2.9 միլիարդ դրամ (2-րդ տեղ) և ապահովագրավճարների աննշան՝ 2.3% աճի՝ մինչև 4.4 միլիարդ դրամ (1-ին տեղ) ֆոնին։ Այլ կերպ ասած, որքան քիչ է ընկերությունը փոխհատուցում, այնքան ցածր է նրա վնասի հարաբերակցությունը։ REGO Insurance-ը ԱՊՊԱ ապահովագրության համար ունի մի փոքր ավելի բարձր վնասի հարաբերակցություն՝ 68%, նույնիսկ վճարների զգալի կրկնապատկման՝ մինչև 3.7 միլիարդ դրամի և հատուցումների ավելի զգալի՝ 2.2 անգամ աճի՝ մինչև 1.9 միլիարդ դրամի ֆոնին։

Սակայն, ոչ բոլոր ընկերություններն են խնայում իրենց հաճախորդների վրա: «Armenia Insurance»-ը գրանցել է ամենաբարձր վնասի հարաբերակցությունը ԱՊՊԱ ոլորտում՝ 81%, ինչը պայմանավորված է ապահովագրավճարների 15.2%-ով աճով՝ հասնելով 3.8 միլիարդ դրամի և պահանջների 75%-ով աճով՝ հասնելով 2.97 միլիարդ դրամի: «INGO»-ն, «Sil Insurance»-ը և «LIGA Insurance»-ը ունեցել են մի փոքր ավելի ցածր վնասի հարաբերակցություն՝ համապատասխանաբար 78%, 74% և 72%: Ավելին, «INGO»-ն գրանցել է ապահովագրավճարների զգալի աճ և պահանջների չափավոր աճ, մինչդեռ «Sil Insurance»-ը և «LIGA Insurance»-ը գրանցել են ինչպես ապահովագրավճարների, այնպես էլ պահանջների նվազում:

Հարկ է նշել, որ միայն LIGA Insurance-ը և Sil Insurance-ը նվազեցրին հայցերի մերժումների թիվը, մինչդեռ մյուս չորս ապահովագրական ընկերությունները սկսեցին ավելի հաճախ մերժել փոխհատուցումը: Վերջիններիս շարքում առանձնացավ REGO Insurance-ը՝ զգալիորեն ավելացնելով հայցերի մերժումները, միաժամանակ զգալիորեն կրճատելով հաճախորդների կամավոր մերժումները:

 

Ի՞նչն է խնդիրը։

Ավտոապահովագրական ապահովագրությունը (ԱՊՊԱ) մաքուր բիզնես չէ։ Եթե այդպես լիներ, պետության կողմից այն հասարակությանը չէր պարտադրվի որպես պարտադիր։ Իրականում դա զգալի սոցիալական բեռ ունեցող ոլորտ է, և պարտադիր ավտոտրանսպորտային միջոցների պատասխանատվության ապահովագրությամբ զբաղվող ընկերությունները պետք է հստակ հասկանան իրենց սոցիալական առաքելությունը։ Ի վերջո, ԱՊՊԱ-ի այս վճարումները մարդկանցից պետության կողմից նվեր չեն՝ բաժնետերերի շահույթը մեծացնելու համար։ Եվ այս առաքելությունը պարզապես վարորդներին վթարներից վնասները փոխհատուցելը չէ, այլ լուրջ կարգավորող գործառույթ, որն ապահովում է ճանապարհային անվտանգությունը տնտեսական և դրամային մեխանիզմների միջոցով, այլ կերպ ասած՝ այն կատարում է կարևոր կառավարչական և սոցիալական գործառույթ։

Շատ տարօրինակ է, որ Ավտոապահովագրողների բյուրոն ամբողջությամբ մոռացել է այս մասին, ինչպես նաև Հայաստանի Կենտրոնական բանկը, որի թևի ներքո գործում է Բյուրոն։ Արդյունքում, պարտադիր ավտոապահովագրության (ԱՊՊԱ) գործառույթը դարձել է երկրի ապահովագրական շուկայի համար «փողի կով»։ Ըստ երևույթին, նրանք նույնիսկ չեն ուզում մտածել այս ամենի մասին։

Հակառակ դեպքում, ԱՊՊԱ պոլիսների սակագների զգալի բարձրացումը առանց բացառության ԲՈԼՈՐ ավտոմեքենաների սեփականատիրոջ համար տեղի չէր ունենա այս տարվա սկզբին։ Բյուրոն խոսում է շուկայի ենթադրյալ «ազատականացման» մասին, որտեղ պոլիսների գները այժմ սահմանում են ընկերությունները։ Հիանալի հեքիաթ անփորձների համար։ Այդ դեպքում ինչո՞ւ բոլոր ընկերությունները միաժամանակ բարձրացրին իրենց սակագները։ Եվ՛ նրանք, ովքեր ունեն ԱՊՊԱ բարձր վնասի հարաբերակցություն, և՛ նրանք, ովքեր ունեն ցածր։ Եվ ինչո՞ւ սակագների բարձրացումը տարածվեց բոլոր հաճախորդների վրա, հաշվի առնելով, որ ապահովագրությունն այժմ թանկ է նրանց համար, ովքեր չունեն վթարներ կամ նույնիսկ լուրջ ճանապարհային տուգանքներ, ինչպես նաև նրանց համար, ովքեր ագրեսիվ են վարում և անընդհատ վթարների են ենթարկվում։

Պատասխանը պարզ է. կամ ընկերությունները խորապես անտարբեր են իրենց սոցիալական գործառույթի նկատմամբ, որը պետության կողմից նրանց վստահվել է որպես մեր հասարակական կյանքի «պարտադիր ոլորտի» սպասարկում, կամ նրանք պետք է ազատեն աշխատանքից իրենց բոլոր ակտուարներին (ապահովագրական մաթեմատիկոսներին), որոնց դերը այս հատվածում ռիսկերի հաշվարկման գործում զրոյի է հավասարվել։ Վերջինս հենց այն է, ինչը կարող է բարելավել ֆինանսական արդյունավետությունը՝ առանց ազդելու պարտադիր ավտոապահովագրության էության վրա։

Խնդիրն այն է, որ ապահովագրական զույգը կարգավորելու հիմնական լծակը, որը ԱՊՊԱ-ն կապում է ճանապարհային անվտանգության ապահովման նպատակի հետ, չի աշխատում։ Դա «բոնուս-մալուս» համակարգ է, այսինքն՝ զեղչերի և լրացուցիչ վճարների համակարգ, որը նվազեցնում է ապահովագրության արժեքը զգույշ վարորդների համար (բոնուս) և մեծացնում այն ​​նրանց համար, ովքեր մեղավոր են վթարների մեջ (մալուս)։ Ուրիշ ինչպե՞ս կարող ենք բացատրել, թե ինչու, սկսած այս տարվանից, վարորդը, որը տարիներ շարունակ իր մեղքով չի մասնակցել վթարի, այժմ պետք է ավելի շատ վճարի իր ապահովագրական պոլիսի համար, մինչդեռ նրանք, ովքեր ներգրավված են եղել և մեղավոր են եղել, նույնպես պետք է ավելի շատ վճարեն, բայց միայն մի փոքր ավելի։ Ոչ թե երկու, երեք կամ չորս անգամ ավելի, քան այլ երկրներում, որտեղ շատ թանկ ԱՊՊԱ-ն ճանապարհային անվտանգության հիմնական կարգապահական գործոնն է։

Սոցիալական ինքնակարգավորման այս իսկապես պարզունակ սկզբունքների և մեխանիզմների մասին հաճախ չի գրվում, օրինակ, արևմտյան մամուլում, քանի որ դրանք ընդհանուր գիտելիքներ են նույնիսկ դպրոցականների համար։ Սակայն Հայաստանում ստիպված ենք, քանի որ մեր դժբախտ կարգավորողների համար պարտադիր ապահովագրության այբուբենը անհասանելի բան է։ Եթե դա այդպես չէ, ապա ժամանակն է, որ Ավտոապահովագրողների բյուրոյի ղեկավարությունը կատարի իր գործը և արգելի ապահովագրական ընկերություններին գումար վաստակել օդից։

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
ONEX-ում Իդրամ կա ONEX-ում Իդրամ կա 
Ավանում բացվել է Արդշինբանկի հերթական մասնաճյուղը Ավանում բացվել է Արդշինբանկի հերթական մասնաճյուղը 
2026 թվականին Հայաստանը Պաշտպանության նախարարությանը հատկացումները կկրճատի մոտ 15 տոկոսով2026 թվականին Հայաստանը Պաշտպանության նախարարությանը հատկացումները կկրճատի մոտ 15 տոկոսով
Արդյունաբերական հատվածի անկման հետ մեկտեղ ավելի դանդաղ է աճում արդյունաբերական արտադրանքի գների ինդեքսըԱրդյունաբերական հատվածի անկման հետ մեկտեղ ավելի դանդաղ է աճում արդյունաբերական արտադրանքի գների ինդեքսը
Հայաստանում տնտեսական ակտիվության աճը 2025թ. հունվար-օգոստոսին դանդաղել է մինչև 7,1%, իսկ արտաքին առևտուրը կրճատվել է է 41,1% - ովՀայաստանում տնտեսական ակտիվության աճը 2025թ. հունվար-օգոստոսին դանդաղել է մինչև 7,1%, իսկ արտաքին առևտուրը կրճատվել է է 41,1% - ով
Հայաստանի կառավարությունը 150 մլն եվրո վարկ կներգրավի ԶՖԳ-ից պետական ֆինանսների կառավարման արդյունավետության բարձրացման և արժեթղթերի շուկայի զարգացման համարՀայաստանի կառավարությունը 150 մլն եվրո վարկ կներգրավի ԶՖԳ-ից պետական ֆինանսների կառավարման արդյունավետության բարձրացման և արժեթղթերի շուկայի զարգացման համար
ԱՊՊԱ – օդից փողԱՊՊԱ – օդից փող
Ֆինանսական գրագիտություն և տեխնոլոգիական կրթություն․ Իդրամի և IDBank-ի համագործակցությունը Feminno-ի հետ Ֆինանսական գրագիտություն և տեխնոլոգիական կրթություն․ Իդրամի և IDBank-ի համագործակցությունը Feminno-ի հետ 
Հայաստանում բուժծառայությունների թանկացումից հետո սկսել է աճել բժշկական ապահովագրության վնասաբերության գործակիցըՀայաստանում բուժծառայությունների թանկացումից հետո սկսել է աճել բժշկական ապահովագրության վնասաբերության գործակիցը
2026 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ աճը կկազմի 5,4 տոկոս՝ 3 տոկոս դեֆլյատորի դեպքում․ կառավարությունը հավանություն է տվել նախագծին2026 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ աճը կկազմի 5,4 տոկոս՝ 3 տոկոս դեֆլյատորի դեպքում․ կառավարությունը հավանություն է տվել նախագծին
ՎԶԵԲ-ը բարելավել է Հայաստանի 2025 թվականի ՀՆԱ-ի աճի կանխատեսումը մինչև 5%ՎԶԵԲ-ը բարելավել է Հայաստանի 2025 թվականի ՀՆԱ-ի աճի կանխատեսումը մինչև 5%
Հայաստանն առաջին անգամ մասնակցել է Վրաստանում անցկացվող Հայաստանն առաջին անգամ մասնակցել է Վրաստանում անցկացվող "Տուրիզմի չափանիշներ" միջազգային համաժողովին
2025 թվականին Հայաստանում կենսաթոշակառուների անկանխիկ գնումների հետվճարի ծրագիրն իշխանությունները կուղղեն մոտ 42,5 մլն դոլար2025 թվականին Հայաստանում կենսաթոշակառուների անկանխիկ գնումների հետվճարի ծրագիրն իշխանությունները կուղղեն մոտ 42,5 մլն դոլար
ԱԷՄԳ․ Հայաստանի համար առավել տրամաբանական է ռուսական դիզայնի նոր ատոմային էներգաբլոկ կառուցելըԱԷՄԳ․ Հայաստանի համար առավել տրամաբանական է ռուսական դիզայնի նոր ատոմային էներգաբլոկ կառուցելը
Սահմանամերձ համայնքների բնակիչների կոմունալ ծախսերի փոխհատուցմանը և գույքահարկի վճարմանը կուղղվի ավելի քան 1 մլրդ դրամՍահմանամերձ համայնքների բնակիչների կոմունալ ծախսերի փոխհատուցմանը և գույքահարկի վճարմանը կուղղվի ավելի քան 1 մլրդ դրամ
Քննարկվել են Հայաստանում նոր ատոմային էներգաբլոկի կառուցմանն առնչվող հարցերՔննարկվել են Հայաստանում նոր ատոմային էներգաբլոկի կառուցմանն առնչվող հարցեր
Ամերիաբանկը ` Armenian Auto Show-ում. Հատուկ առաջարկներ էքսպոյի այցելուների համար Ամերիաբանկը ` Armenian Auto Show-ում. Հատուկ առաջարկներ էքսպոյի այցելուների համար 
ՀԿԵ-ն շեշտը դնում է սպասարկման որակի և փոխադրումների նոր ձևաչափերի վրա ՀԿԵ-ն շեշտը դնում է սպասարկման որակի և փոխադրումների նոր ձևաչափերի վրա 
Հայաստանն ու ԱՄՆ-ը քննարկել են տեխնոլոգիական ոլորտում արտահանման և ներմուծման մեխանիզմների պարզեցման հնարավորություններըՀայաստանն ու ԱՄՆ-ը քննարկել են տեխնոլոգիական ոլորտում արտահանման և ներմուծման մեխանիզմների պարզեցման հնարավորությունները
Հայաստանն ակնկալում է երկրի վարկանիշի էական բարձրացում՝ վաշինգտոնյան հռչակագրերից հետո․ ֆինանսների նախարարՀայաստանն ակնկալում է երկրի վարկանիշի էական բարձրացում՝ վաշինգտոնյան հռչակագրերից հետո․ ֆինանսների նախարար
ՀՀ վարչապետը կմասնակցի Գլոբալ միջուկային համաժողովին՝ ՌուսաստանումՀՀ վարչապետը կմասնակցի Գլոբալ միջուկային համաժողովին՝ Ռուսաստանում
Էկոնոմիկայի նախարարը հերքել է Էկոնոմիկայի նախարարը հերքել է "Սպայկա"-ի շուրջ իրադարձությունների քաղաքական բնույթը
Հայաստանի ՏՏ ոլորտի պրոդուկտը, ինչպես նաև նրանց գեներացրած շահույթը, դուրս է գալիս երկրից. Հայկ ԵսայանՀայաստանի ՏՏ ոլորտի պրոդուկտը, ինչպես նաև նրանց գեներացրած շահույթը, դուրս է գալիս երկրից. Հայկ Եսայան
Էկոնոմիկայի նախարարը տարածաշրջանում սահմանների բացմանն առնչվող տնտեսական վտանգ չի տեսնում. գիտականորեն ապացուցված էԷկոնոմիկայի նախարարը տարածաշրջանում սահմանների բացմանն առնչվող տնտեսական վտանգ չի տեսնում. գիտականորեն ապացուցված է
Ինեսսա Հայրապետյանը RiskX 2025 by Mastercard-ի շրջանակում ներկայացրել է Կոնվերս Բանկի փորձառությունը Ինեսսա Հայրապետյանը RiskX 2025 by Mastercard-ի շրջանակում ներկայացրել է Կոնվերս Բանկի փորձառությունը 
Էկոնոմիկայի նախարարությունը ԵՄ չափորոշիչներին համապատասխան չափումների ոլորտի արդիականացման մասին օրինագիծ է ներկայացրելԷկոնոմիկայի նախարարությունը ԵՄ չափորոշիչներին համապատասխան չափումների ոլորտի արդիականացման մասին օրինագիծ է ներկայացրել
Մինչև 2030 թվականը Հայաստանի պետբյուջեի պակասուրդը կկրճատվի մինչև 1% ՝ ներկայիս 5,5% - ից. Վահե ՀովհաննիսյանՄինչև 2030 թվականը Հայաստանի պետբյուջեի պակասուրդը կկրճատվի մինչև 1% ՝ ներկայիս 5,5% - ից. Վահե Հովհաննիսյան
ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության բազմաթիվ ծրագրեր առաջ են անցնում իրենց ժամանակից. Գևորգ ՊապոյանՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության բազմաթիվ ծրագրեր առաջ են անցնում իրենց ժամանակից. Գևորգ Պապոյան
Հայաստանում մինչեւ 2,5 տոկոս կբարձրացվի եկամտահարկի նվազեցման շեմը, որի միջոցները կուղղվեն բարեգործությանըՀայաստանում մինչեւ 2,5 տոկոս կբարձրացվի եկամտահարկի նվազեցման շեմը, որի միջոցները կուղղվեն բարեգործությանը
Վաչե Գաբրիելյան. 2025 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ-ի աճը 5%-ից փոքր-ինչ բարձր կլինիՎաչե Գաբրիելյան. 2025 թվականին Հայաստանի ՀՆԱ-ի աճը 5%-ից փոքր-ինչ բարձր կլինի
Ինչպիսին կլինի Հայաստանի ՀՆԱ աճը 2025 թվականի արդյունքներով, և ինչպիսին է սպասվում այն 2026 թվականին. ֆինանսատնտեսական իշխանությունները ներկայացրել են իրենց դատողություններըԻնչպիսին կլինի Հայաստանի ՀՆԱ աճը 2025 թվականի արդյունքներով, և ինչպիսին է սպասվում այն 2026 թվականին. ֆինանսատնտեսական իշխանությունները ներկայացրել են իրենց դատողությունները
Իշխանություններն առաջարկում են համաներել անհատ տաքսիստների պարտքերըԻշխանություններն առաջարկում են համաներել անհատ տաքսիստների պարտքերը
Հայաստանում կներդրվի մաքսային ընթացակարգերի շրջանակներում պարտավորությունների հաշվարկման և մարման էլեկտրոնային համակարգՀայաստանում կներդրվի մաքսային ընթացակարգերի շրջանակներում պարտավորությունների հաշվարկման և մարման էլեկտրոնային համակարգ
ֆրանսիացի գինեգործները հետաքրքրված են հայկական էնդեմիկ խաղողի սորտերովֆրանսիացի գինեգործները հետաքրքրված են հայկական էնդեմիկ խաղողի սորտերով
Հայաստանի և Լեհաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիաները համաձայնագիր են ստորագրել. ներդրողները մուտք կունենան հայկական կապիտալի շուկաՀայաստանի և Լեհաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիաները համաձայնագիր են ստորագրել. ներդրողները մուտք կունենան հայկական կապիտալի շուկա
Սյունիքի իշխանությունները շահագրգռված են կանադական փորձի ներդրմամբ մարզի գյուղատնտեսության ոլորտումՍյունիքի իշխանությունները շահագրգռված են կանադական փորձի ներդրմամբ մարզի գյուղատնտեսության ոլորտում
Մարտին Գալստյան․ Բարձր վստահությունը բանկային համակարգի հետևողական բարեփոխումների արդյունք էՄարտին Գալստյան․ Բարձր վստահությունը բանկային համակարգի հետևողական բարեփոխումների արդյունք է
Ֆինանսապես գրագետ Իդրամի և IDBank-ի հետ․ ընկերությունների արշավը Կապանում Ֆինանսապես գրագետ Իդրամի և IDBank-ի հետ․ ընկերությունների արշավը Կապանում 
Բանկային Ֆորում 2025. Կոնվերս Բանկի փորձառությունն ու ռազմավարական մոտեցումները Բանկային Ֆորում 2025. Կոնվերս Բանկի փորձառությունն ու ռազմավարական մոտեցումները 
Հայաստանում մեկնարկել է ԱՊՀ մասնակից պետությունների հարկային (ֆինանսական) հետաքննությունների մարմինների ղեկավարների համակարգող խորհրդի 24-րդ նիստըՀայաստանում մեկնարկել է ԱՊՀ մասնակից պետությունների հարկային (ֆինանսական) հետաքննությունների մարմինների ղեկավարների համակարգող խորհրդի 24-րդ նիստը
Մեր նպատակն է բնակչությանը մատուցվող ֆինանսական ծառայությունները դարձնել առավել որակյալ և մատչելի. ՀԲՄ նախագահՄեր նպատակն է բնակչությանը մատուցվող ֆինանսական ծառայությունները դարձնել առավել որակյալ և մատչելի. ՀԲՄ նախագահ
Հայաստանն ու Հունաստանը խորացնում են համագործակցությունը բանկային ոլորտում․ Երևանում Հայաստանն ու Հունաստանը խորացնում են համագործակցությունը բանկային ոլորտում․ Երևանում "Բանկային համաժողով 2025"-ի շրջանակում ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր
Converse Mobile. Ձեր բանկինգը՝ Ձեր կանոններով ու նոր հնարավորություններով Converse Mobile. Ձեր բանկինգը՝ Ձեր կանոններով ու նոր հնարավորություններով 
Փորձագետ․ Հայաստանի էներգետիկ անվտանգության գնահատումը զուտ կոմերցիոն չափորոշիչներով կարող է հանգեցնել անդառնալի սխալներիՓորձագետ․ Հայաստանի էներգետիկ անվտանգության գնահատումը զուտ կոմերցիոն չափորոշիչներով կարող է հանգեցնել անդառնալի սխալների
Տիգրան Սարգսյան․ Հայաստանում եւ Ղրղզստանում Պակիստանից եւ Հնդկաստանից մինչեւ 50 հազար աշխատանքային միգրանտ կաՏիգրան Սարգսյան․ Հայաստանում եւ Ղրղզստանում Պակիստանից եւ Հնդկաստանից մինչեւ 50 հազար աշխատանքային միգրանտ կա
ՀԷՑ-ի ղեկավարի ժամանակավոր պաշտոնակատարը միջազգային ֆինանսական կառույցների ներկայացուցիչներին ներկայացրել է ընկերությանն առնչվող իրավիճակըՀԷՑ-ի ղեկավարի ժամանակավոր պաշտոնակատարը միջազգային ֆինանսական կառույցների ներկայացուցիչներին ներկայացրել է ընկերությանն առնչվող իրավիճակը
ՀԱԷԿ-ը շարունակում է հանդես գալ որպես միջազգային համագործակցության կարևոր հարթակՀԱԷԿ-ը շարունակում է հանդես գալ որպես միջազգային համագործակցության կարևոր հարթակ
Rate.am-ը և IDBank-ը գործարկում են արտարժույթի առքուվաճառքի առցանց հարթակ՝ շուկայի լավագույն փոխարժեքներով Rate.am-ը և IDBank-ը գործարկում են արտարժույթի առքուվաճառքի առցանց հարթակ՝ շուկայի լավագույն փոխարժեքներով 
Converse Next. Ինտելեկտուալ խաղեր ու հաճելի շփում Կոնվերս Բանկի նոր մասնաճյուղում Converse Next. Ինտելեկտուալ խաղեր ու հաճելի շփում Կոնվերս Բանկի նոր մասնաճյուղում 
Նիկոլ Փաշինյանը փորձում է մեզ քավության նոխազ դարձնել իր և իր կառավարության ամոթալի սխալների և ձախողումների համար. ԱՆԻՖ-ի նախկին ղեկավարՆիկոլ Փաշինյանը փորձում է մեզ քավության նոխազ դարձնել իր և իր կառավարության ամոթալի սխալների և ձախողումների համար. ԱՆԻՖ-ի նախկին ղեկավար
Հայաստանի ֆինանսների նախարար․ Շրջանառության մեջ են մնացել 2 մլրդ դոլար ընդհանուր ծավալով եվրապարտատոմսերՀայաստանի ֆինանսների նախարար․ Շրջանառության մեջ են մնացել 2 մլրդ դոլար ընդհանուր ծավալով եվրապարտատոմսեր
Հայաստանում կստեղծվի կիբեռանվտանգության հարցերով զբաղվող հատուկ ինքնավար մարմինՀայաստանում կստեղծվի կիբեռանվտանգության հարցերով զբաղվող հատուկ ինքնավար մարմին
"Մանթաշյանց" գործարարների ակումբի ղեկավար. ՊԵԿ-ի e-invoicing համակարգի աշխատանքի որակի պատճառով Հայաստանի տնտեսությանը տարեկան հարյուրավոր միլիոն դրամի վնաս է հասցվում
Դավիթ Անանյան․ Գաղափարախոսության և ռազմավարության բացակայության պայմաններում Հայաստանի հարկաբյուջետային քաղաքականությունը հիշեցնում է եկամուտների և ծախսերի հաշվապահական հաշվառման գործիքԴավիթ Անանյան․ Գաղափարախոսության և ռազմավարության բացակայության պայմաններում Հայաստանի հարկաբյուջետային քաղաքականությունը հիշեցնում է եկամուտների և ծախսերի հաշվապահական հաշվառման գործիք
Gateway to Europe․ Հայաստանը՝ նորարարության և ներդրումների նոր կենտրոնGateway to Europe․ Հայաստանը՝ նորարարության և ներդրումների նոր կենտրոն
ՎԶԵԲ-ը և ԵՄ-ն 45 մլն եվրո կուղղեն Երևանի ծայրամասում նոր մաքսային և լոգիստիկ կենտրոնի կառուցմանըՎԶԵԲ-ը և ԵՄ-ն 45 մլն եվրո կուղղեն Երևանի ծայրամասում նոր մաքսային և լոգիստիկ կենտրոնի կառուցմանը
Եվրահանձնակատար․ ԵՄ-ը Հայաստանին լրացուցիչ 200 մլն եվրո կտրամադրի դիմադրողականության բարձրացման եւ բիզնեսի զարգացման համարԵվրահանձնակատար․ ԵՄ-ը Հայաստանին լրացուցիչ 200 մլն եվրո կտրամադրի դիմադրողականության բարձրացման եւ բիզնեսի զարգացման համար
Բժշկական նորագույն սարքավորումներ` 5% կանխավճարովԲժշկական նորագույն սարքավորումներ` 5% կանխավճարով
Հայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. սեպտեմբերի 15-19-ը դոլարային գործարքների ծավալն զգալիորեն աճել էՀայաստանի արտարժույթի միջբանկային շուկայում 2025թ. սեպտեմբերի 15-19-ը դոլարային գործարքների ծավալն զգալիորեն աճել է
Երեւանը բարձր է գնահատում ՎԶԵԲ հետ համագործակցությունը Հայաստանի համար առանցքային կարևորություն ունեցող ոլորտներումԵրեւանը բարձր է գնահատում ՎԶԵԲ հետ համագործակցությունը Հայաստանի համար առանցքային կարևորություն ունեցող ոլորտներում
Կարդալ ավելին
Արտ. փոխարժեքները
25.09.2025
RUB4.570.00
USD383.470.75
EUR450.390.62
GBP515.580.25
CAD275.960.09
JPY25.77-0.02
CNY53.840.13
CHF481.930.40