Արմինֆո. Սեպտեմբերի 14-ին Երևանի կենտրոնում, «Տաշիր սթրիթում» կայացել է ՀԷՑ ընկերության հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի բացում: Ինչպես նշել է ՀԷՑ գլխավոր տնօրեն Կարեն Հարությունյանը, առաջիկա օրերին համանման կենտրոն կբացվի նաև «Տաշիր» առևտրի կենտրոնում, ինչից հետո առնվազն երեք կենտրոններ կբացվեն Երևանի այլ վարչական շրջաններում, ինչպես նաև Գյումրիում և Վանաձորում: Հեռանկարում համանման կենտրոններ կստեղծվեն հանրապետության բոլոր քաղաքներում:
Կենտրոնի աշխատակիցներն ամեն օր մինչև 22:00-ն կլուծեն բաժանորդների շրջանում ծագող խնդիրները` հստակ պատասխաններ տալով նրանց բոլոր հարցերին: Այդ նպատակով մշակվել են և բաժանորդներին կտրամադրվեն ուղեցույցներ հնարավոր բոլոր դեպքերի համար: «Ամեն բան արվում է հաճախորդների հարմարության համար, նրանց քաղաքակիրթ սպասարկման համար», - ընդգծել է ընկերության գլխավոր տնօրենը: Նա նշել է, որ կենտրոնի ծառայություններից կարող են օգտվել բոլոր սպառողները` անկախ բնակության վայրից: Մասնավորապես, խոսքը վերաբերում է այնպիսի խնդիրներին, ինչպես էլկետրացանցերին միացման սկզբունքները, հաճախորդի հետ պայմանագրի կնքումը, վճարումների ուշացմանն առնչվող խնդիրների լուծումը, սպառված էլեկտաէներգիայի ծախսի անհամապատասխանության վերաբերյալ բողոքների ուսումնասիրումը, իրավական աջակցության տրամադրմանը, ինչպես նաև տեղում վճարումների հնարավորությունը:
![]() | 4.56 | 0.06 |
![]() | 383.47 | 0.72 |
![]() | 449.96 | 2.75 |
![]() | 519.91 | 2.59 |
![]() | 277.17 | 1.47 |
![]() | 25.95 | 0.08 |
![]() | 53.85 | 0.12 |
![]() | 481.44 | 2.76 |