«Հայաստանի էլեկտրական ցանցերե ՓԲԸ պարզաբանումներ է ներկայացրել վերջին շրջանում «Հայաստանի էլեկտրական ցանցերե ընկերության գործունեության տարբեր ուղղությունների վերաբերյալ մի շարք զանգվածային լրատվամիջոցներով շրջանառվող տեղեկատվության վերաբերյալ` հետագա տարաբնույթ շահարկումներից զերծ մնալու նպատակով:
«Այսօր «Հայաստանի էլեկտրական ցանցերե ընկերության աշխատանքի գերակա ուղղությունների շարքում է նախկին ժամանակաշրջանից ժառանգություն մնացած արատավոր երևույթների, այդ թվում՝ հավելագրումների և տարբեր այլ տեսակի խախտումների բացառումը: Բոլոր աշխատակիցներից պահանջվում է ազնիվ և մասնագիտական բարձր որակով աշխատանք: Տարաբնույթ նման երևույթների կամ այլ փաստերի հայտնաբերման դեպքում «ՀԷՑե համապատասխան աշխատակիցը կենթարկվի պատասխանատվության (ընդհուպ մինչև կհեռացվի աշխատանքից և կփոխհատուցի պատճառված վնասը), արձանագրված խախտումը կշտկվի և կկատարվի վերահաշվարկ:
Ինչ վերաբերում է որոշ բաժանորդների կողմից բարձրացված դժգոհություններին, դրանք կարող են հետևանք լինել այն հանգամանքի, որ նախորդ ձմռան համեմատ փոխվել է էլեկտրաէներգիայի դիմաց բաժանորդների կողմից վճարման ենթակա գումարի հաշվարկման և սուբսիդավորման մեխանիզմը, ինչպես նաև ուժեղացվել է վերահսկողությունը էլեկտրաէներգիայի առքուվաճառքի գործառույթում: Վերջինիս ապացույցն է էլեկտրաէներգիայի կորուստների շուրջ 2 տոկոս նվազումը, որն այսօր հասցվել է ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից հաստատված նորմատիվային մակարդակին:
Այնուամենայնիվ, թյուրիմացություններից ու ապատեղեկատվությունից խուսափելու նպատակով անհրաժեշտ է Ընկերությանը ներկայացնել կոնկրետ փաստեր: Մինչ օրս բաժանորդների կողմից ներկայացված բողոքների ուսումնասիրությունների արդյունքում հիմնականում խախտումներ չեն հայտնաբերվել:
Բոլոր բաժանորդներն իրենց բողոքներով ու առաջարկություններով կարող են դիմել՝ զանգահարելով (010) 65-24-53, 1-80 հեռախոսահամարներով, իրենց դիմումն ուղարկելով փոստով, ինչպես նաև անձամբ հանդիպելով Ընկերության գլխավոր տնօրենին: Ընդունելության օրերն անփոփոխ են՝ յուրաքանչյուր շաբաթ օր՝ 9:30-13:00:
Յուրաքանչյուր դիմումին Ընկերության կողմից կտրվի հիմնավոր պատասխան սահմանված ժամկետում: Պակաս կարևոր չէ նշել նաև, որ սոցիալական առկա դժվարին պայմաններում մեր առաջնային խնդիրն է լինել բոլոր սպառողների կողքին: Յուրաքանչյուր բաժանորդի շահը գերակա նպատակ է մեզ համար:
Համաշխարհային բանկից 30 մլն դոլարի չափով ներգրավվող վարկի վերաբերյալ
«Հայաստանի էլեկտրական ցանցերե ընկերության բոլոր նախկին պարտավորությունները էլեկտրաէներգիա արտադրողների հանդեպ մարվում են միայն Ընկերության սեփական միջոցների հաշվին, համապատասխան գումարը ներառված է Ընկերության 01.08.2015թ. – 01.08.2016թ. գործող սակագնում: Այսօրվա դրությամբ կա հստակ ձևավորված ժամանակացույց, որի հիման վրա մինչև 2016 թ. օգոստոսի 1-ը Ընկերությունն ամբողջությամբ կմարի արտադրողների հանդեպ իր նախկինում առաջացած պարտավորությունները:
«ՀայաստանիէլեկտրականցանցերեՓԲԸֆինանսականառողջացմաննպատակովչեններգրավվելևչինախատեսվումներգրավելորևէվարկայինմիջոցպետությանկողմիցկամպետականերաշխիքով:
Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորումն ուղղված է ՀՀ էլեկտրաէներգետիկ համակարգի պետական ընկերությունների ֆինանսական այլ բաղադրիչների բարելավմանը և «Հայաստանի էլեկտրական ցանցերե ընկերության պարտքերի հետ որևէ առնչություն չունի:
Էլեկտրաէներգիայիսպառողներիսուբսիդավորմանվերաբերյալ2015թ. օգոստոսիցմինչև250 կվտ.ժէլեկտրաէներգիասպառողյուրաքանչյուրբաժանորդիՀՀկառավարությանև«Տաշիրեբարեգործականհիմնադրամիկողմիցպարիտետայինսկզբունքովփոխհատուցումէտրամադրվումավելացվածսակագնիչափով:
Ընդհանուրառմամբ, 2015թ. օգոստոսիցմինչև2016թ. փետրվարնընկածժամանակահատվածումերբևէսուբսիդիաստացածբաժանորդներիքանակըկազմումէշուրջ780 000 կամընդհանուրբաժանորդներիքանակի78%-ը, որիցբնակիչ- բաժանորդներինը՝մոտ760.000 կամ81%-ը, այլսպառողներինը՝22.000 կամ31%-ը:
Այսամիսներիընթացքումսուբսիդավորվածէլեկտրաէներգիայիհանրագումարայինքանակըկազմումէ562 մլնկՎտ.ժ, ընդհանուրգումարը՝3,8 մլրդդրամ, որըսահմանվածկարգովև50%-իհարաբերակցությամբվճարվելէՀՀկառավարությանև«Տաշիրեբարեգործականհիմնադրամիկողմից:
Այսևմիշարքայլհարցերիառաջիկայումառավելհանգամանալիցանդրադարձկարվիևսպառիչպատասխաններկտրվեն«ՀԷՑեգլխավորտնօրենիկողմիցե, - ասվումէ«ՀայաստանիէլեկտրականցանցերեՓԲԸ-իցԱրմԻնֆո-ինտրամադրվածհաղորդագրությունում: