Երեթշաբթի, 7 Հունիսի 2016 12:37
Նաիրա Բադալյան

Հայկական շուկա դուրս եկավ ռուսաստանյան հերթական ավիաընկերությունը. պատահականություն թե՞ օրինաչափություն

Հայկական շուկա դուրս եկավ ռուսաստանյան հերթական ավիաընկերությունը. պատահականություն թե՞ օրինաչափություն

Արմինֆո.  Ռոսավիացիան «Սարատովյան ավիաուղիներե ավիաընկերությանը շաբաթական երկու անգամ Սամարա-Երևան երթուղիով կանոնավոր ավիաչվերթներ իրականացնելու թույլտվություն է տրամադրել: «Սարատովյան ավիաուղիներե-ը (Saratov Airlines) ռուսաստանյան ավիաընկերություն է, որը միավորում է օդանավակայանը և ավիաընկերությունը և հանդիսանում է Պովոլժիեյի հնագույն ավիաընկերություններից մեկը: Այսօր ընկերությունը թռիչքեր է իրականացնում ՌԴ ողջ տարածքով, ինչպես նաև միջազգային չարտերային չվերթներ դեպի Եվրոպայի, Ասիայի և Աֆրիկայի երկրեներ: Ընկերությունը եղել է «Крылья Россииե ազգային մրցանակաբաշխության 1999, 2000 և 2006 թվականների հաղթողը:

 
Նշենք, որ ավլի վաղ «Որալյան ավիաուղիներե ընկերությունը հայտարարել էր դեպի Երևան կանոնավոր թռիչքների իրականացման մեկնարկի մասին (երկուշաբթի օրերին): Իսկ նախօրեին Nordwind Airlines ավիաընկերությունը (Հյուսիսային քամի) իր պաշտոնական կայքում հայտնել է «Դոմոդեդովո՚ օդանավակայանից դեպի Երևան և Օրենբուրգ  կանոնավոր չվերթերի իրականացման մասին: Չվերթեր կիրականացվեն հետևյալ ժամանակացույցով՝ 06.06.2016-ից Մոսկվա Երևան ուղղությամբ, շաբաթական 5 անգամ, երեքշաբթի և հինգշաբթի օրերից բացի, իսկ այդ օրերին թռիքներ են նախատեսվում դեպի Գյումրի:
 
Դեպի Հայաստան թռիչքների քանակն ավելացնում է նաև «ՅուՏէյրե ավիաընկերությունը, որը նշանակվել է Ռուսաստանի և Հայաստանի միջև պայմանագրային գծերում կանոնավոր փոխադրող: 2016 թվականի մայիսի 20-ին Ռուսաստանի ԱԳՆ նոտայով «ՅուՏէյրե ավիաընկերությունը ուղևորների, բեռների և փոստի կանոնավոր չվերթներ կիրականացնի Սոչի-Երևան-Սոչի  և հակառակ ուղղությամբ` շաբաթը 3 անգամ, Դոնի Ռուստով-Երևան և հակառակը` շաբաթը 3 անգամ, Մինվոդի-Երևան և հակառակը` շաբաթը 3 չվերթ, Կրասնոդար-Երևան և հակառակը` շաբաթը 7 չվերթ:  «ՅուՏէըրե  ռուսական  ընկերությունն ուղևորափոխադրումներ  և բեռնափոխադրումներ է իրականացնում Ռուսաստանում և արտասահմանում, զբաղվում է օդանավերի և ուղղաթիռների տեխսպասարկմամբ և անձնակազմի պատրաստմամբ: Ուղևորահոսքի և ուղևորաշրջանառության ծավալով «ՅուՏէյրըե 2-րդ տեղն է զբաղեցնում Ռուսաստանում` «Աերոֆլոտիցե հետո:
 
Այստեղ հարց է առաջանում, թե ռուսաստանյան ավիաընկերությունների կողմից հայկական շուկայի էքսպանսիան պատահականություն է, թե՞ օրինաչափություն: 
 
Նշենք, որ Մարտի 16-ին ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունում Կանոնավոր առևտրային օդային փոխադրումների հավաստագրման համար հայտերի քննարկման հարցերով խորհրդի նիստում դրական եզրակացություն էր տրվել «Ավիակոմպանիա Արմենիաե ՍՊԸ-ին կանոնավոր առևտրային օդային հաղորդակցությունների իրականացման հավաստագիր տրամադրելու վերաբերյալ: «Ավիակոմպանիա Արմենիաե ՍՊԸ-ի կողմից կանոնավոր առևտրային օդային փոխադրումների իրականացման հավաստագիր ստանալու համար ներկայացված հայտի համաձայն,  ավիաընկերությունը նախատեսում է իրականցնել կանոնավոր օդային հաղորդակցություններ 17 ուղղություններով:  Ընդ որում էկոնոմիկայի նախարարությունն ավիաընկերության ստանձնած պարտավորությունների կատարման նկատմամբ ընթացիկ մոնիթորինգ կիրականացնի: Նախատեսվում է, որ ապրիլի 21-ին ավիաընկերությունը կանոնավոր չվերթներ կսկսի երկու ուղղությամբ` դեպի Թել Ավիվ և Մոսկվա: Այնուհետև ընկերությունը ձեռնամուխ կլինի կանոնավոր չվերթների իրականացմանը դեպի Թեհրան, Դուբայ, Պրահա, Կիև, Մինսկ, Բարսելոնա, Լոնդոն և Լառնակա: Գերակայուն ուղղությունների թվում է Ռուսաստանը, և ավիաընկերությունը ծրագրում է ՌԴ մայրաքաղաքից զատ թռիչքներ իրականացնել դեպի Սոչի, Դոնի Ռոստով, Մինվոդի, Սամարա, իսկ եվրոպական ուղղություններից` դեպի Գերմանիա և Իտալիա: Այսօրվա դրությամբ հիմնական ավիապարկը կազմված է Boeing 737-500, Boeing 737-700 и Boeing 737-800-ց:  Ավիաընկերությունը կանոնավոր չվերթները կսկսի լիզինգով վերցված Boeing 737-ով, իսկ տարեվերջին ավիապարկը կհամալրվի մինչև 8 ինքնաթիռ: Հետագայում ավիաընկերությունը նախատեսում է ձեռք բերել ավելի փոքր CRJ ինքնաթիռ, ինչպես նաև VIP սպասարկում կիրականացնի ավիապարկում եղած Gulfstrea ինքնաթիռով: Ավիապարկի ինքնաթիռների տարիքը չի գերազանցի 15 տարին, իսկ դրանց տեխնիկական սպասարկումը կիրականացվի Գերմանիայի Lufthansa ավիաընկերությունում: 49 եվրոյից սկսվող գներով տոմս կարող են ձեռք բերել ոչ բոլորը, այն էլ` թռիչքից մի երկու ամիս առաջ և առանց վերադարձնելու հնարավորության,  հաղորդել է ընկերության համահիմնադիր Թամազ Գաիաշվիլին: Մնացած բոլոր դեպքերում այդ գումարին կգումարվեն օդանավակայանի ծախսերը ( հաշվի առնելով, հարկային գանձումները` շուրջ 96 եվրո): Ավիատոմսերի վերջնական արժեքը կլինի առնվազն 20-30%-ով ավելի թանկ` քան Վրաստանում: «Հայաստանում ավելի թանկ է վառելիքը` և էլի շատ բաներե, - պարզաբանել է Գաիաշվիլին:
 
Նշենք, որ Կենտրոն և ՆորքՄարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանը հաստատել է «Էյր Արմենիաե ավիաընկերության ֆինանսական առողջացման ծրագիրը: Ընկերությունը հույս ունի առաջիկայում վերականգնել թռիչքները, իսկ պարտքերը նախատեսում է մարել հաջորդ 24 ամիսներին: Այս մասին ԱրմԻնֆո գործակալությանը տեղեկացրել է ընկերության տնօրեն Արսեն Ավետիսյանը: Նրա խոսքով, ընկերությունը շարունակում է պնդել, որ շուկայի բոլոր մասնակիցների համար պետք է սահմանվեն միատեսակ պայմաններ: «Եթե ռուսական ընկերությունները հայկական օդանավակայանում օգտվում են առավելություններից, ապա տեղական փոխադրողներին նույնպես պետք է տրամադրվեն համապատասխան պայմաններե,-հայտարարել է նա: Ավիաընկերությունն առայժմ իրեն ոչ մի ձևով չի դրսևորել, ընկերության ղեկավարոթյունը գտնվում է մտչելիության գոտուց դուրս, իսկ թե որ փուլում է գտնվում ֆինանսական առողջազման ծրագիրը` անհայտ է: Հավանաբար, նման մրցակցային պայմաններում, Հայաստանին առաջիկայում վիճակված չէ վերակակենդանացնել ազգային ավիացիոն ոլորտը: 

Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
19.10.2020
RUB6.340.05
USD492.400.25
EUR578.912.65
GBP640.273.48
CAD373.681.46
JPY46.74-0.03
CNY73.480.39
CHF540.032.16



Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000