Շաբաթ, 20 Օգոստոսի 2016 13:37
Ալինա Հովհաննիսյան

Անդրեյ Պյատախին. Beeline-ն ընթանում է դեպի թվային տրանսֆորմացիա

Անդրեյ Պյատախին. Beeline-ն ընթանում է դեպի թվային տրանսֆորմացիա

ԱրմԻնֆո. Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկան արագ զարգանում է, անկախ ճգնաժամային բացասական գործոններից: ԱրմԻնֆո գործակալության հետ բացառիկ հարցազրույցում նշում է Հայաստանում Beeline ընկերության գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը: Քննարկելով միտումները հեռահաղորդակցության միջազգային շուկայում, Beeline-ի ղեկավարը պատմում է այն իրավիճակի մասին, ինչը տեղի է ունենում ընկերության ներսում, Ինտերնետի պահանջվածության արագացված դինամիկայի ազդեցության ներքո: Թե ինչ մեթոդներ է կիրառում Beeline-ը խստացող մրցակցային պայմաններում, ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում պատմում է ընկերության գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

 

Պրն.Պյատախին, ոչ մեկին գաղտնիք չէ, որ այսօր Ինտերնետի շուկան վստահորեն ընթանում է առաջ, և կարելի է ասել, որ արդեն որոշ չափով ճնշում է հեռախոսային կապի ծառայություններին: Ինչպե՞ս է այդ միտումն անդրադառնում Հայաստանում Beeline-ի գործունեության վրա: Ինչպիսի՞ մարտահրավերների է այսօր բախվում հեռահաղորդակցության շուկան, և ո՞ր հետևանքներն են արդեն տեսանելի:

 

Հեռահաղորդակցության շուկան, իրականում, դինամիկ զարգանում է ոչ միայն Հայաստանում, այլ ողջ աշխարհում: Իրոք, շատ հստակ ուրվագծվում է միտումը, որ Ինտերնետ ծառայությունների պահանջվածությունը գերազանցում է շարժական կապի ծառայությունից օգտվողների թիվը:

 

Մենք ոտք ենք դրել մի նոր ժամանակաշրջան, որտեղ մրցակություն է տեղի ունենում digital (թվային) խաղացողների միջև, որոնք հիպերակտիվ են և ունեն բաժանորդների հսկայական բազա: Խոսքը գնում է սոցիալական ցանցերի մասին (Facebook, Вконтакте, Viber, WhatsUpp, Skype և այլն.), որոնք ներկայիս պայմաններում, փաստորեն, ամբողջովին փոխարինում են շարժական և ֆիքսված կապի սովորական շփումները: Ընդ որում, ունենալով բոլորովին այլ բիզնես-մոդել, և չունենալով ոչ մի ակտիվ: Իսկ մենք ստեղծված իրավիճակում ստիպված ենք պահպանել ողջ ենթակառուցվածքները – աշտարակները, լարերը, շենքերը, դրանով նրանց հնարավորություն տալով մեր ցանցի միջոցով բաժանորդներին ապահովել միմյանց հետ անվճար շփումներ: Իհարկե, այս միտումը տանում է դեպի եկամուտների կորուստ, իսկ մեր ոլորտի ծախսերը մշտական են: Սա ամենավառ արտահայտված մարտահրավերներից մեկն է, որն այսօր ծառացել է ոլորտի առջև:  

 

Այնուամենայնիվ, ճգնաժամի պայմաններում, երբ մարդիկ սկսում են կրճատել իրենց ծախսերը, հեռահաղորդակցության հատվածի ծառայությունները մնում են պահանջված: Շարժական և ֆիքսված կապերի օպերատորները ներկայումս հավասարվել են ամենապահանջված ոլորտներին, ինչպիսիք են` սննդամթերքի արտադրությունը, դեղագործությունը և այլն: Ինչպիսին էլ լինի ճգնաժամը, միևնույնն է, մարդիկ կդիմեն մեր ծառայություններին: Մեր ժամանակներում սա այն սերվիսը չէ, որից սպառողը պատրաստ է հրաժարվել:

 

Կարելի՞ է ասել, որ ճգնաժամն ավելի թույլ է զգացվում, կամ շրջանցում է հեռահաղորդակցության հատվածը:

 

Ոչ այնքան: Ես միայն ուզում էի ասել, որ մենք միշտ էլ պահանջված կլինենք շուկայում: Բայց ճգնաժամն էլ իր ուղղակի ազդեցությունն է թողնում: Մենք մեծ եկամուտներ ենք կորցնում, մրցակցելով շուկայի նոր խաղացողների հետ, որոնց կողմն են անցնում մեր բաժանորդները, իրենց ծախսերն օպտիմալացնելու նպատակով, օգտվելով ավելի թանկ սակագնային պլաններից: Բանը նրանում է, որ փոփոխություններ է տեղի ունեցել նաև բաժանորդների վարքագծում: Աճում է այն բաժանորդների թիվը (ինչպես իրավաբանական, այնպես էլ ֆիզիկական), որոնք ցանկանում են տնտեսել: Այսինքն, այնուամենայնիվ, ճգնաժամային առումով գտնվում ենք մեծ ճնշման ներքո: Նման միտումներ դիտվում են ոչ միայն Հայաստանում, նույնն է տեղի ունենում ԱՄՆ-ում, Եվրոպայում և Ասիայում: Չնայած, Ասիայում և Եվրոպայում դա մասնակիորեն փոխհատուցվում է բնակչության բուռն աճի հաշվին: Եվ ստեղծված տնտեսական իրավիճակում դա հանդիսանում է կապի օպերատորների վրա գործադրվող լրացուցիչ ճնշում:

 

Ճգնաժամային երևույթների այս ֆոնին Հայաստանում Beeline ընկերությանը որքանո՞վ է հաջողվում զարգացման վերլուծական կանխատեսումները համատեղել պրակտիկ փորձի հետ, զարգացման կարճաժամկետ, ինչպես նաև երկարաժամկետ նախագծերի պլանավորման ընթացքում:

 

Կարող եմ մի բան ասել, որ ճգնաժամի հետևանքով կանխատեսումները դարձել են ավելի անորակ: Եթե նախկինում մենք կարող էինք մեզ թույլ տալ կանխատեսել 2 տարի առաջ, այժմ չենք կարողաում նույնիսկ կես տարվա կտրվածքով: Օրինակ, մեր հաշվարկները, թե որքանով կավելանա ինտերնետից ակտիվ օգտվող մեր բաժանորդների թիվը, ճիշտ դուրս չեկան: Եվ ես, իրոք, մտահոգված եմ, որ այդ միտումն ավելի մեծ թափ է հավաքում: Դրա վառ օրինակն է իրավիճակը մարզերում, որտեղ Ինտերետի ներթափանցման հետևանքով մարդիկ սկսում են միմյանց զանգահարել  WhatsUpp կամ Viber ծրագրերով, ինչն զգալի է ոչ միայն Beeline-ի, այլ նաև Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի մյուս մասնակիցների համար: Կարծում եմ, որ այս ամենն, անկասկած, ճգնաժամի ազդեցությունն է:

 

Բնական է, որ նման պայմաններում ընկերությունը պետք է մտածի իր ծախսերը կրճատելու ուղղությամբ: Ո՞ր գործառնական գործընթացներն են օպտիմալացվում ծախսերը նվազեցնելու նպատակով: Ի՞նչ է ամրագրված զարգացման ռազմավարական պլանում, բիզնեսն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար
 

Ունենալով ապագայի ռազմավարության պլան, մենք հասկանում ենք, որ շուրջն անընդհատ տեղի են ունենում բազմաթիվ փոփոխություններ, որոնք մենք չենք կարող կանխատեսել կամ գուշակել: Հետևաբար, Beeline-ի ռազմավարությունում գործողությունները դարձել են ավելի կարճաժամկետ: Դա նաև արտարժույթի փոխարժեքների անկայունության ազդեցության արդյունքն է: Եթե առաջ ընկերությունը սարքավորումները գնում էր 6 տարի առաջ, ապա այժմ աշխատում է գնել ավելի քիչ սարքավորում, ամեն ինչ մանրամասն հաշվարկելով: Եվ երկրորդ, ինչ է անում Beeline-ը ծախսերը կրճատելու ուղղությամբ`կատարում է իրականացվող գործընթացների մշտական դիտարկումներ, ինչի շնորհիվ բացառվեցին ավելորդ ծախսերը, մասնավորապես, գնումների համատեքստում: Մենք փոխեցինք գնումների գործընթացը, մատակարարին ընտրելով մրցույթի միջոցով: Դա շատ նպաստեց լուրջ տնտեսմանը: Բացի այդ, քանի որ մենք գտնվում ենք «ՎիմպելԿոմ» ընկերությունների խմբում, որը գործում է 14 երկրներում, մեծ ծախսերից խուսափելու ուղղությամբ որոշակի գործընթացներ խմբի անդամներն իրականացնում են համատեղ: Օրինակ, սիմ-քարտերը գնում ենք միաժամանակ, ողջ խմբի համար, պայմանավորվում շահավետ գների շուրջ` ռոումինգի և այլ ծառայոթյունների մատակարարման ընթացքում և այլն:

 

Որքանո՞վ կարող է Beeline ընկերությունը բազմազանել իր ծառայությունների տեսականին, հաշվի առնելով, որ խստացող մրցակցային ֆոնի վրա իրականացվող գնային առավելություններն արդեն բավարար չեն շուկայում հաջողության հասնելու համար: Եվ ի՞նչն է դրվել Ձեր բիզնես-մոդելի կենտրոնում:

 

Այն, թե որքանով է հաճախորդը բավարարված մեր ծառայություններով, մեզ համար դառնում է առանցքային - «Պարզապես հարմար է քեզ համար»: Մենք մշտապես հետևում ենք, թե ինչ է ուզում մեր սպառողը: Մեր կենտրոներ հաճախող հաճախորդների հարցումների միջոցով որոշում ենք տրամադրվող ծառայությունների որակը: Բացասական գնահատականի դեպքում պարտադիր որոշում ենք, թե ինչն է այդտեղ խաղացել գլխավոր դերը և մշակում «հիվանդոտ գոտիները»: Հետևաբար, մենք ստանում ենք մեծ չափով տեղեկություն, ինչը մեզ թույլ է տալիս շատ արագ շտկել թույլ տեղերը: Այս համատեքստում մենք պայմանավորվածություն ենք ձեռք բերել Ռուսաստանի և Վրաստանի մեր եղբայր ընկերությունների հետ, ռոումինգի համար ստանալով մատչելի գներ: Շուկայում մրցունակ լինելու մեր մյուս առավելությունը Beeline-ի կոնվերգենտ ծառայություններն են, որոնք 3-4 ամսվա կտրվածքով փոփոխվում են կամ լրացվում, ելնելով հաճախորդի նոր պահանջներից:

 

Իսկ Ձեր առաջարկներում ի՞նչ տեղ են զբաղեցնում կոնվերգենտ ծառայությունները, և այդ առումով ի՞նչ նորություններ կարելի է ակնկալել:

 

Ի՞նչ ենք մենք նկատել: Շուկայում մեր դիրքերը պահպանելու և աճ ապահովելու համար անհրաժեշտ է արագ փոփոխվել, հաճախորդներին ապահովելով նոր և հետաքրքիր առաջարկներով: Դրա համար էլ կոնվերգենտ ծառայությունների տեսանկյունից մենք մշակել ենք պարբերական փոփոխությունների այսպիսի հայեցակարգ: Մենք հետագայում նույնպես կզարգացնենք այդ ռազմավարությունը: Այդ առումով հարկ է նշել մեր «ՆԵՈ» սակագնային պլանը: Դա իրական աշխատող կոնվերգենտ պրոդուկտ է, որը դուր է գալիս բաժանորդներին: Բայց դրա առաջին գործարկումն անհաջող էր: Հակառակ կապի միջոցով ստացվող տեղեկությունների շնորհիվ մենք մի փոքր փոխեցինք այդ պրոդուկտը, և արդյունքում, այժմ հետևում ենք, թե ինչպես է աճում բաժանորդների թիվը: Սա հենց այն կոնվերգենտ առաջարկն է, որը բերում է եկամուտ և հաճախորդների լրացուցյիչ բազա: Միևնույն ժամանակ, հաճախորդների մոտ 30% կրճատվում են ծախսերը: Շուկայում ոչ մեկը չունի նման ծառայություն, չնայած, որ հնարավորություններ ունեն: Եվ այս առումով շուկայում Beeline-ի առավելություններից մեկն էլ գների դիապազոնն է, որը միշտ ձեռնտու է մեր հաճախորդներին: Այո, ընդանուր հաշվով, մենք աշխատում ենք լինել ձեռտու օպերատոր:

 

Ինչ վերաբերվում է հետագա գործողություններին, կոնվերգենտային սպասարկման առումով Beeline-ը նպատակ է դրել իր ֆիքսված բաժանորդներին շահավետ պայմաններով տրամադրել որակյալ IPTV ծառայություն, ինչը պակաս կարևոր չէ: Դա այն խնդիրն է, որը մինչ օրս չենք կատարել այնպես, ինչպես կուզենայինք`ես ու մեր բաժանորդները: Տվյալ փուլում մենք թեստավորում ենք նոր պրոդուկտը, և այդ խնդրի շրջանակներում համագործակցում բազմաթիվ գործընկերների հետ, հաճախորդի համար լավագույն լուծումը գտնելու նպատակով: Ես կցանկանայի, որ մեր նոր սուպեր-պրոդուկտը գործարկվի սեպտեմբերից: Բայց ամեն ինչ չէ, որ տեղի է ունենում ուզածդ արագությամբ: Եվ մենք ենք դանդաղում, և թե գործընկերն առայժմ գլուխ չեն հանում այն խնդիրներից, որոնք մեր առջև դնում են մեր բաժանորդները: Իրականում դա մի փոքր բարդ գործընթաց է: Բայց մենք առավելագույն ջանքերը կգործադրենք մեր վերջնական նպատակին հասնելու համար:

   

Պրն Պյատախին, իսկ որքանո՞վ է աճել հաճախորդների բազան:

 

Անցյալ տարի մենք աճեցինք 80 հազար հաճախորդով, կամ ավելի քան 11%: Անձամբ ինձ համար դա լավագույն ինդիկատորն է, որ կոշտ մրցակցության պայմաններում մենք կատարում ենք ճիշտ քայլեր:

 

Իսկ որքանո՞վ է փոխվել ընկերության բիզնես-մոդելն այդ պայմաններում:

 

Քանի որ հայկական շուկայում փոխվել է իրավիճակը, և մեր հիմնական մրցակիցներն են դարձել ոչ թե մյուս օպերատորները, այլ սոցիալալան ցանցերը, մենք նույնպես ակտիվորեն շարժվում ենք դեպի թվային տրանսֆորմացիա:  Բիզնես-մոդելի հիմքում ներկայումս ընկած է անցումը թվային երթուղիներին և թվային ընթացակարգերին, որոնք իրականացվում են ընկերության ներսում: Մեր մրցակիցները շատ ակտիվ են, շատ արագ են կայացնում որոշումներ և կարող են ավելի արագացված ռեժիմով հաղորդակցվել իրենց հաճախորդների հետ: Իսկ մեզ անհրաժեշտ է հնարավորինս արագ շարժվել դեպի digital-տրանսֆորմացիա: Այդ ուղղությամբ մենք բազմաթիվ քայլեր ենք ձեռնարկում, բայց անելիքներ դեռ շատ կան:

 

Իսկ ինչ եք կարծում, ո՞ր փուլում Beeline ընկերությանը կհաջողվի ամբողջությամբ անցնել digital-մոդելին:

 

Երբ ինչ-որ բան սկսում ես զրոյից, գործընթացը դանդաղ է ընթանում: Իսկ երբ պետք է կատարել անցում, ինչպես մեր պարագայում է, գործընթացն ավելի աշխատատար է դառնում: Մտածելով հաճախորդի մասին, մենք իրավունք չունենք այդ տրանսֆորմացիան կատարել արագ և արմատական: Կարծում եմ, դրա համար մենք ունենք մոտ երկու տարի: Հետևաբար, պետք է 2 տարում ամբողջովին անցնենք թվային մոդելին: Այլ պարագայում ստիպված կլինենք շուկայում գործել ընդամենը որպես փրովայդեր, ցանցով ապահովելով շուկայի ավելի ակտիվ մասնակիցներին, մեր ծառայությունը շուկայում առաջ տանելու համար:

 

Այնուամենայնիվ, 2014 թվականին ընկերությանը հաջողվեց շահույթը մեծացնել մոտ 3 անգամ: Ինչպիսի՞ ֆինանսական արդյունք արձանագրվեց 2015 թվականին, և շահույթի ինչպիսի՞ աճ է ամրագրված 2016 թվականի ռազմավարական պլանով:

 

Մեզ`հեռահաղորդակցական ընկերության համար շահույթը հանդիսանում է ոչ այնքան կրիտիկական պարամետր, մեզ համար ավելի շատ կարևոր է զուտ շահույթը`առանց մաշվածության, ինչպես նաև շահութահարկը, որը թույլ է տալիս գնահատել ընկերության իրական հասույթը: Խոսքը գնում է EBIDA ցուցանիշի մասին: Շատ կարևոր է, որ ճգնաժամային պայմաններում, նշված ցուցանիշների շրջանակներում, մենք չընկանք: Մեզ հաջողվեց պահպանել նախահարկային զուտ շահույթը: Քանի որ հարկերն ընդամենը ֆինանսական մանիպուլյացիաներ են, ես դրանց այդպես եմ անվանում, որոնք չեն արտացոլում իրական պատկերը, իսկ ահա EBIDA-ն ընթացիկ իրավիճակի ամենավառ ցուցանիշն է, որն արտացոլում է, թե որքան արդյունավետ է ընկերության մենեջմենտը: EBIDA մակարդակը 2015 թվականին հասավ 18.9 մլրդ.դրամի, տարեկան 1% աճով, իսկ EBIDA margin-ը ֆինանսական տարում 32%-ից աճեց մինչև 36%: Իրականում, Beeline-ի համար սա հպարտանալու մեծ առիթ է: Դժվարին տնտեսական իրավիճակի հետևանքով բոլոր ընկերություններն էլ սկսեցին վաստակել ավելի քիչ, և այդ համատեքստում մենք բացառություն չկազմեցինք: Beeline-ի եկամուտները նվազեցին 8%, մինչև 53.1 մլրդ.դրամ, ինչը, մեծ հաշվով, պայմանավորված էր ֆիքսված կապի հասույթի 13% նվազումով, մինչև 27.6 մլրդ.դրամ, մինչդեռ շարժական կապի ծառայությունների եկամուտները կրճատվեցին 4%, մինչև 23.7 մլրդ.դրամ:

 

Ինչ վերաբերվում է ընթացիկ տարվան, 2016 թվականը կուղեկցվի հասույթի անկումով, ինչը, մեծ հաշվով, տեղի կունենա միջազգային զանգերի կրճատման հետևանքով: Իսկ ֆինանսական ցուցանիշների առումով տարին կլինի նախորդ տարվանից բարդ: Իհարկե, դժվար է կանխատեսել, բայց խոսում եմ, ելնելով կիսամյակի ցուցանիշներից: Տելեկոմի շուկան կորցրեց գումարների 10%-ը: Սակայն, որպես ֆիքսված և շարժական կապի օպերատոր, այնուամենայնիվ, լավատեսորեն ենք նայում ապագային, առաջին հերթին, մեր կոնվերգենտ ծառայության շնորհիվ: Երկրորդ, մենք արդիակարացրել ենք մեր CDMA ցանցը, Հայաստանի հեռավոր շրջաններում ապրող բնակիչների համար: Այժմ, մեր շնորհիվ, Ինտերնետը հասանելի կլինի երկրի բացարձակապես բոլոր անկյուններում: Նախկինում մեր CDMA ցանցը թույլ էր տալիս կատարել միայն զանգեր, իսկ այժմ այդ ցանցը թույլ է տալիս ունենալ արագ Ինտերնետ: Սեպտեմբերի 1-ին Beeline-ը կհայտարարի ցանցի կոմերցիոն գործարկման մասին: Այժմ Վայոց Ձորում աշխատում է մեր պիլոտային գոտին, իսկ սեպտեմբերի 1-ից ցանցը հասանելի կլինի ողջ երկրում: Այստեղ կարևոր է նշել, որ մենք առաջինն ենք, ով իրականացնում է այդ ցանցի գործարկումը, ընդ որում, ոչ միայն հանրապետության մասշտաբով, այլ նաև «ՎիմպելԿոմ» խմբի շրջանակներում: Բայց սուզանավից չես փախչի, ճգնաժամն առկա է, և տվյալ փուլում մենք կշարունակենք ապագայի մեր պլանները կառուցել գործընթացների հետագա արդիականացման տեսանկյունից, ծախսերը կրճատելու նպատակով:

 

Իսկ զրույցի վերջում, պրն Պյատախին, այնուամենայնիվ, հետաքրքիր է իմանալ, ինչպիսի՞ն է Հայաստանի հեռահաղորդակցական շուկայում աշխատելու սպեցիֆիկան: Կա՞ն արդյոք առանձնահատկություններ Beeline-ի գործունեությունում Հայաստանում, եթե համեմատենք, օրինակ, ՌԴ-ում Beeline-ի, Ուկրաինայում «Կիևսթարի», կամ Իտալիայում VIND-ի գործունեության հետ:

 

Հայկական շուկան, իրականում, շատ հետաքրքիր է շփման և սպառողի (հախախորդի) համար պայքարի համատեքստում: Շուկայի արձագանքը շատ է տարբերվում, հայ հաճախորդն ավելի պահանջկոտ է և նվազ վստահող: Հեռահաղորդակցական լուծումներն ու պրոդուկտները, որոնք աշխատում են Իտալիայում, նույն արդյունքը չեն ցուցադրի Հայաստանում, նույնիսկ ռուսաստանյան փորձն այստեղ կիրառելի չէ: Մինչդեռ Իտալիան Ռուսաստանի հետ այս առումով կարող է համագործակցել: Հայաստանյան շուկան, իրոք, յուրահատուկ է:

 

Երկրորդ, մեզ բնորոշ են հեռահաղորդակցության հատվածում աշխատող մասնակիցների միջև ընկերական հարաբերությունները: Մյուս երկրներում կոշտ մրցակցությունը դիտվում է նաև անհատական մակարդակով: Այստեղ մոտեցումն այլ է, շուկայում մենք մրցակիցներ ենք, բայց շուկայից դուրս – պահպանվում են բարիդրացիական հարաբերությունները: Դա երկրի մշակույթի մասն է կազմում, ինչն ինձ շատ է դուր գալիս և նպաստում գուծունեության վարման հարմարավետ միջավայրի ստեղծմանը: Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկան շատ զարգացած է, և չնայած ճգնաժամին, շարունակում է ակտիվորեն զարգանալ, ինչն էլ, իր հերթին, մեզ թույլ չի տալիս կանգ առնել, այլ հակառակը, խթանում է զարգացմանը, ապահովելով անհրաժեշտ դինամիկա:

 

Շնոհրակալություն զրույցի համար

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
GFN.AM-ը սկսում է Հայաստանում` NVIDIA GeForce NOW ամպային խաղերի ծառայության բետա փորձարկման համար գրանցումներըGFN.AM-ը սկսում է Հայաստանում` NVIDIA GeForce NOW ամպային խաղերի ծառայության բետա փորձարկման համար գրանցումները
ՀԱՊՀ-ում բացվեցին տեխնիկապես հագեցած 7 համակարգչային լաբորատորիաներՀԱՊՀ-ում բացվեցին տեխնիկապես հագեցած 7 համակարգչային լաբորատորիաներ
ԶՊՄԿ-ն 2022-ին վճարել է աննախադեպ հարկեր՝ գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը գրեթե երկուսուկես անգամԶՊՄԿ-ն 2022-ին վճարել է աննախադեպ հարկեր՝ գերազանցելով նախորդ տարվա ցուցանիշը գրեթե երկուսուկես անգամ
Հայաստանի կապի օպերատորները 2022 թվականին կրճատել են հարկային վճարումները պետական գանձարանՀայաստանի կապի օպերատորները 2022 թվականին կրճատել են հարկային վճարումները պետական գանձարան
ԵԱՏՄ փոխադարձ առևտրում Հայաստանի մասնաբաժինն ավելացել է 1,2%-ից մինչեւ 2,9%ԵԱՏՄ փոխադարձ առևտրում Հայաստանի մասնաբաժինն ավելացել է 1,2%-ից մինչեւ 2,9%
Հայկական ԱԷԿ-ում պատասխանել են Ադրբեջանի օմբուդսմենի կոչինՀայկական ԱԷԿ-ում պատասխանել են Ադրբեջանի օմբուդսմենի կոչին
2022 թվականի արդյունքներ.  Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը պահպանում է առաջատարի դիրքը Հայաստանի խոշորագույն հարկատուների շրջանում2022 թվականի արդյունքներ.  Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը պահպանում է առաջատարի դիրքը Հայաստանի խոշորագույն հարկատուների շրջանում
Տնտեսվարողների համար սահմանային անցակետերով դյուրին և արագ տեղաշարժի ապահովումը ՊԵԿ առաջնահերթություններից է. ԲադասյանՏնտեսվարողների համար սահմանային անցակետերով դյուրին և արագ տեղաշարժի ապահովումը ՊԵԿ առաջնահերթություններից է. Բադասյան
Հայաստանն ու Կատարը քննարկել են ներդրումային համագործակցության հնարավորություններըՀայաստանն ու Կատարը քննարկել են ներդրումային համագործակցության հնարավորությունները
Վրաստանը դառնում է տարածաշրջանի ավտոմեքենաների մատակարարման լուրջ հանգույցՎրաստանը դառնում է տարածաշրջանի ավտոմեքենաների մատակարարման լուրջ հանգույց
Վարչապետին զեկուցվել է Կադաստրի կոմիտեի 2022թ. գործունեության կատարողականի մասինՎարչապետին զեկուցվել է Կադաստրի կոմիտեի 2022թ. գործունեության կատարողականի մասին
«ՍՕՍ-Մանկական Գյուղում» արևային կայան է կառուցվել«ՍՕՍ-Մանկական Գյուղում» արևային կայան է կառուցվել
Orion Worldwide Innovations. հայկական ստարտափները 2020-2022 թվականներին ներգրավել են 48 միլիոնի դոլարի ներդրումներOrion Worldwide Innovations. հայկական ստարտափները 2020-2022 թվականներին ներգրավել են 48 միլիոնի դոլարի ներդրումներ
Հայաստանն ու Լեհաստանը քննարկել են գյուղմթերքի արտահանման ծավալների ավելացման հնարավորություններըՀայաստանն ու Լեհաստանը քննարկել են գյուղմթերքի արտահանման ծավալների ավելացման հնարավորությունները
Հայաստանը ճանաչելի չէ միջազգային շուկաներում. Զբոսաշրջության կոմիտեի ղեկավարՀայաստանը ճանաչելի չէ միջազգային շուկաներում. Զբոսաշրջության կոմիտեի ղեկավար
Տիգրան Ջրբաշյան. ԱՊԱ ներկայումս առաջարկվող տեսքով ներդրումը չի հանգեցնի համակարգի արդյունավետության և որակի բարձրացմանըՏիգրան Ջրբաշյան. ԱՊԱ ներկայումս առաջարկվող տեսքով ներդրումը չի հանգեցնի համակարգի արդյունավետության և որակի բարձրացմանը
ՊԵԿ. 2023 թվականի առաջին 20 օրում Հայաստանում իրականացվել է 10.6%-ով ավելի գործարք ՀԴՄ կտրոններովՊԵԿ. 2023 թվականի առաջին 20 օրում Հայաստանում իրականացվել է 10.6%-ով ավելի գործարք ՀԴՄ կտրոններով
Իտալական բիզնեսը հետաքրքրված է Հայաստանի ներդրումային հնարավորություններովԻտալական բիզնեսը հետաքրքրված է Հայաստանի ներդրումային հնարավորություններով
Վահան Քերոբյանն Արցախի հարցը բարձրացրել է Բեռլինում՝ Պարենի և գյուղատնտեսության գլոբալ ֆորումումՎահան Քերոբյանն Արցախի հարցը բարձրացրել է Բեռլինում՝ Պարենի և գյուղատնտեսության գլոբալ ֆորումում
ՊԵԿ-ը կեղծ ակցիզային դրոշմանիշերով 1274 տուփ ծխախոտ է հայտնաբերելՊԵԿ-ը կեղծ ակցիզային դրոշմանիշերով 1274 տուփ ծխախոտ է հայտնաբերել
Հայաստանի բանկերի շահույթը 3 անգամ աճել է ոչ տոկոսային եկամուտների աննախադեպ աճի հաշվինՀայաստանի բանկերի շահույթը 3 անգամ աճել է ոչ տոկոսային եկամուտների աննախադեպ աճի հաշվին
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամը ՎԶԵԲ-ի եւ ԱԶԲ-ի հետ քննարկել է Հյուսիս-Հարավ ծրագրի Տրանշ-4 հատվածի կառուցմանն առնչվող հարցեր«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամը ՎԶԵԲ-ի եւ ԱԶԲ-ի հետ քննարկել է Հյուսիս-Հարավ ծրագրի Տրանշ-4 հատվածի կառուցմանն առնչվող հարցեր
Վահան Քերոբյան. 2022 թվականի արդյունքներով տնտեսության արդիականացման ծրագրի ընդհանուր պորտֆելը գերազանցել է 56 մլրդ դրամըՎահան Քերոբյան. 2022 թվականի արդյունքներով տնտեսության արդիականացման ծրագրի ընդհանուր պորտֆելը գերազանցել է 56 մլրդ դրամը
Գերմանիայի հյուրանոցների ասոցիացիան հետաքրքրված է Հայաստանի հյուրանոցների ասոցիացիայի հետ համագործակցությամբԳերմանիայի հյուրանոցների ասոցիացիան հետաքրքրված է Հայաստանի հյուրանոցների ասոցիացիայի հետ համագործակցությամբ
Պետությունն ուզում է աջակցել Սյունիքի և Վայոց ձորի հյուրանոցային հատվածին. հանրային քննարկման է ներկայացվել նախագիծՊետությունն ուզում է աջակցել Սյունիքի և Վայոց ձորի հյուրանոցային հատվածին. հանրային քննարկման է ներկայացվել նախագիծ
Քաղաքացիների հաշիվներից կալանքը հանելու ժամկետը կկրճատվի մինչեւ 1-2 օր՝ նախկին 7 և ավել օրվա փոխարենՔաղաքացիների հաշիվներից կալանքը հանելու ժամկետը կկրճատվի մինչեւ 1-2 օր՝ նախկին 7 և ավել օրվա փոխարեն
Հայաստանի կանոնադրական կապիտալի մասնաբաժինը ԵԱԶԲ-ում ավելացել է մինչեւ 4,2291%, իսկ Ռուսաստանինը նվազել է մինչեւ 44,7878%Հայաստանի կանոնադրական կապիտալի մասնաբաժինը ԵԱԶԲ-ում ավելացել է մինչեւ 4,2291%, իսկ Ռուսաստանինը նվազել է մինչեւ 44,7878%
Հայաստանն ու Գերմանիան քննարկել են տնտեսության ոլորտում համագործակցությանն առնչվող մի շարք հարցերՀայաստանն ու Գերմանիան քննարկել են տնտեսության ոլորտում համագործակցությանն առնչվող մի շարք հարցեր
Հայաստանում կկարգավորվեն էլեկտրաէներգիայի առեւտրի մեխանիզմներըՀայաստանում կկարգավորվեն էլեկտրաէներգիայի առեւտրի մեխանիզմները
Երեւանի Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանում կներդրվի 350 մլն դոլարԵրեւանի Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանում կներդրվի 350 մլն դոլար
2022 թվականի հունվար-նոյեմբեր ամիսներին Հայաստանի եւ Վրաստանի միջեւ առևտրաշրջանառության ծավալը 2021 թվականի համեմատ ավելացել է գրեթե երկու անգամ՝ կազմելով 759 մլն դոլար. Փաշինյան2022 թվականի հունվար-նոյեմբեր ամիսներին Հայաստանի եւ Վրաստանի միջեւ առևտրաշրջանառության ծավալը 2021 թվականի համեմատ ավելացել է գրեթե երկու անգամ՝ կազմելով 759 մլն դոլար. Փաշինյան
Իրակլի Ղարիբաշվիլին հայտարարել է Հայաստանի հետ առեւտրաշրջանառության 70 տոկոս աճի մասինԻրակլի Ղարիբաշվիլին հայտարարել է Հայաստանի հետ առեւտրաշրջանառության 70 տոկոս աճի մասին
Մի դրամի ուժի հունվար ամսվա շահառուն «Տալենտում» կրթական ծրագիրն էՄի դրամի ուժի հունվար ամսվա շահառուն «Տալենտում» կրթական ծրագիրն է
Ռուսական ներդրումները Հայաստանում շարունակում են գերակշռելՌուսական ներդրումները Հայաստանում շարունակում են գերակշռել
Հնդկական KGK Group-ը Հայաստանում ադամանդագործության գործարան կբացիՀնդկական KGK Group-ը Հայաստանում ադամանդագործության գործարան կբացի
Fly Arna-ն մեկնարկում է ուղիղ չվերթներ դեպի Սանկտ ՊետերբուրգFly Arna-ն մեկնարկում է ուղիղ չվերթներ դեպի Սանկտ Պետերբուրգ
Հայաստանում բեռնափոխադրումները 11 ամսում աճել են 10.4% - ով, ուղևորափոխադրումները ՝ 47.7% - ովՀայաստանում բեռնափոխադրումները 11 ամսում աճել են 10.4% - ով, ուղևորափոխադրումները ՝ 47.7% - ով
10% հետվճարի ծրագրով կենսաթոշակառուներին և նպաստառուներին վերադարձվել է 800 մլն դրամ գումար10% հետվճարի ծրագրով կենսաթոշակառուներին և նպաստառուներին վերադարձվել է 800 մլն դրամ գումար
ԵԱՏՄ երկրներ ավտոմեքենա վաճառելիս ՊԵԿ-ի տեղեկանքները չեղարկվել ենԵԱՏՄ երկրներ ավտոմեքենա վաճառելիս ՊԵԿ-ի տեղեկանքները չեղարկվել են
2022 թվականին, հնարավոր է, արձանագրվի ՕՈՒՆ - ի ներհոսքի ամենաբարձր ցուցանիշը վերջին 6 տարում. տնտեսագետ2022 թվականին, հնարավոր է, արձանագրվի ՕՈՒՆ - ի ներհոսքի ամենաբարձր ցուցանիշը վերջին 6 տարում. տնտեսագետ
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հաճախորդները 1,5 անգամ ավելացրել են դեպի Ռուսաստան փոխանցումների թիվըՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հաճախորդները 1,5 անգամ ավելացրել են դեպի Ռուսաստան փոխանցումների թիվը
Վարդան Արամյան. Ներդրումների ներկայիս որակի եւ մակարդակի պայմաններում տնտեսության ներուժի աճի մասին խոսելու հարկ չկաՎարդան Արամյան. Ներդրումների ներկայիս որակի եւ մակարդակի պայմաններում տնտեսության ներուժի աճի մասին խոսելու հարկ չկա
2022 թվականին Հայաստանի տնտեսության աճը, ամենայն հավանականությամբ, կհասնի 12,5-13%-ի. 2023 թվին կապահովենք, առնվազն, 7 տոկոս աճ. Վարչապետ2022 թվականին Հայաստանի տնտեսության աճը, ամենայն հավանականությամբ, կհասնի 12,5-13%-ի. 2023 թվին կապահովենք, առնվազն, 7 տոկոս աճ. Վարչապետ
ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունն ակնկալում է, որ լաստանավային հաղորդակցությունը կգործարկվի 2023թ. առաջին եռամսյակումՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունն ակնկալում է, որ լաստանավային հաղորդակցությունը կգործարկվի 2023թ. առաջին եռամսյակում
Հայաստանի համախառն միջազգային պահուստները պատմական առավելագույնից իջել ենՀայաստանի համախառն միջազգային պահուստները պատմական առավելագույնից իջել են
2022 թվականին Հայաստանը հավաքել է 1 տրլն 926 մլրդ դրամի հարկեր՝ նախատեսված 1 տրլն 844 մլրդ դրամի դիմաց2022 թվականին Հայաստանը հավաքել է 1 տրլն 926 մլրդ դրամի հարկեր՝ նախատեսված 1 տրլն 844 մլրդ դրամի դիմաց
Ռոբերտ Խաչատրյան. ընդունիչ կայանը և արբանյակի կառավարման կենտրոնը շահագործման կհանձնվեն 2023թ. ընթացքումՌոբերտ Խաչատրյան. ընդունիչ կայանը և արբանյակի կառավարման կենտրոնը շահագործման կհանձնվեն 2023թ. ընթացքում
Հայաստանը երկարաձգում է ԵՆԲ-ի հետ Հայաստանը երկարաձգում է ԵՆԲ-ի հետ "Կովկասյան էլեկտրահաղորդման ցանց" ծրագրի շուրջ համաձայնագիրը
Ագարակ-Քաջարան հատվածի շինարարության ծախսերը 85 մլն դրամով կգերազանցեն նախնական արժեքըԱգարակ-Քաջարան հատվածի շինարարության ծախսերը 85 մլն դրամով կգերազանցեն նախնական արժեքը
Հայաստանի համար ավելի իրատեսական է ԵԱԶԲ-ի 4,2 տոկոս աճի կանխատեսումը, սակայն կարեւոր է զարգացման նոր պարադիգմըՀայաստանի համար ավելի իրատեսական է ԵԱԶԲ-ի 4,2 տոկոս աճի կանխատեսումը, սակայն կարեւոր է զարգացման նոր պարադիգմը
2023 թվականի փետրվարի 1-ից էլեկտրաէներգիայի ազատ շուկայի մասնաբաժինը կկազմի շուրջ 20%. ՀԾԿՀ ղեկավար2023 թվականի փետրվարի 1-ից էլեկտրաէներգիայի ազատ շուկայի մասնաբաժինը կկազմի շուրջ 20%. ՀԾԿՀ ղեկավար
Հայաստանը մինչև 2023 թվականի հուլիսի 16-ը կերկարաձգի ցեմենտի և կլինկերի ներմուծման սահմանափակումներըՀայաստանը մինչև 2023 թվականի հուլիսի 16-ը կերկարաձգի ցեմենտի և կլինկերի ներմուծման սահմանափակումները
Team Telecom Armenia-ն ամփոփել է Շեյք վիճակախաղի արդյունքները. 2 բաժանորդ Volkswagen ID.4 է շահելTeam Telecom Armenia-ն ամփոփել է Շեյք վիճակախաղի արդյունքները. 2 բաժանորդ Volkswagen ID.4 է շահել
Իդրամի Նոր տարին սկսում ենք 2022 թվականի ամփոփմամբԻդրամի Նոր տարին սկսում ենք 2022 թվականի ամփոփմամբ
Փաշինյանն աշխատանքից ազատել է ֆինանսների փոխնախարարին և ֆինանսների նախարարի երկու նոր տեղակալ է նշանակելՓաշինյանն աշխատանքից ազատել է ֆինանսների փոխնախարարին և ֆինանսների նախարարի երկու նոր տեղակալ է նշանակել
Անկանխիկ եղանակով վճարումներից կենսաթոշակառուներին հետվճար տրամադրելու գործընթացի գործողության ժամկետը երկարաձգվել է մինչեւ 2023թ. հունիսի 30-ըԱնկանխիկ եղանակով վճարումներից կենսաթոշակառուներին հետվճար տրամադրելու գործընթացի գործողության ժամկետը երկարաձգվել է մինչեւ 2023թ. հունիսի 30-ը
Նախատոնական օրերին Team Telecom Armenia-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոնները  կաշխատեն հատուկ գրաֆիկովՆախատոնական օրերին Team Telecom Armenia-ի վաճառքի և սպասարկման կենտրոնները կաշխատեն հատուկ գրաֆիկով
2022 թվականն աննախադեպ էր Հայաստանի ֆինանսաբանկային համակարգի համար.  Փաշինյան2022 թվականն աննախադեպ էր Հայաստանի ֆինանսաբանկային համակարգի համար. Փաշինյան
Արտարժույթ փոխարկող լավագույն բանկը Հայաստանում. «Եռակի լավագույն» Ամերիաբանկի նոր մրցանակըԱրտարժույթ փոխարկող լավագույն բանկը Հայաստանում. «Եռակի լավագույն» Ամերիաբանկի նոր մրցանակը
2022 թվականի տնտեսական աճը ներառական չէ և հանգեցնում է սոցիալական խզման մեծացման.  2022 թվականի տնտեսական աճը ներառական չէ և հանգեցնում է սոցիալական խզման մեծացման.  "Լույս" հիմնադրամ
Կարդալ ավելին


Արտ. փոխարժեքները
26.01.2023
RUB5.730.00
USD395.65-0.37
EUR431.461.14
GBP490.253.03
CAD295.57-0.43
JPY30.500.03
CNY58.44-0.05
CHF430.901.70