Շաբաթ, 20 Օգոստոսի 2016 13:37
Ալինա Հովհաննիսյան

Անդրեյ Պյատախին. Beeline-ն ընթանում է դեպի թվային տրանսֆորմացիա

Անդրեյ Պյատախին. Beeline-ն ընթանում է դեպի թվային տրանսֆորմացիա

ԱրմԻնֆո. Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկան արագ զարգանում է, անկախ ճգնաժամային բացասական գործոններից: ԱրմԻնֆո գործակալության հետ բացառիկ հարցազրույցում նշում է Հայաստանում Beeline ընկերության գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը: Քննարկելով միտումները հեռահաղորդակցության միջազգային շուկայում, Beeline-ի ղեկավարը պատմում է այն իրավիճակի մասին, ինչը տեղի է ունենում ընկերության ներսում, Ինտերնետի պահանջվածության արագացված դինամիկայի ազդեցության ներքո: Թե ինչ մեթոդներ է կիրառում Beeline-ը խստացող մրցակցային պայմաններում, ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում պատմում է ընկերության գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

 

Պրն.Պյատախին, ոչ մեկին գաղտնիք չէ, որ այսօր Ինտերնետի շուկան վստահորեն ընթանում է առաջ, և կարելի է ասել, որ արդեն որոշ չափով ճնշում է հեռախոսային կապի ծառայություններին: Ինչպե՞ս է այդ միտումն անդրադառնում Հայաստանում Beeline-ի գործունեության վրա: Ինչպիսի՞ մարտահրավերների է այսօր բախվում հեռահաղորդակցության շուկան, և ո՞ր հետևանքներն են արդեն տեսանելի:

 

Հեռահաղորդակցության շուկան, իրականում, դինամիկ զարգանում է ոչ միայն Հայաստանում, այլ ողջ աշխարհում: Իրոք, շատ հստակ ուրվագծվում է միտումը, որ Ինտերնետ ծառայությունների պահանջվածությունը գերազանցում է շարժական կապի ծառայությունից օգտվողների թիվը:

 

Մենք ոտք ենք դրել մի նոր ժամանակաշրջան, որտեղ մրցակություն է տեղի ունենում digital (թվային) խաղացողների միջև, որոնք հիպերակտիվ են և ունեն բաժանորդների հսկայական բազա: Խոսքը գնում է սոցիալական ցանցերի մասին (Facebook, Вконтакте, Viber, WhatsUpp, Skype և այլն.), որոնք ներկայիս պայմաններում, փաստորեն, ամբողջովին փոխարինում են շարժական և ֆիքսված կապի սովորական շփումները: Ընդ որում, ունենալով բոլորովին այլ բիզնես-մոդել, և չունենալով ոչ մի ակտիվ: Իսկ մենք ստեղծված իրավիճակում ստիպված ենք պահպանել ողջ ենթակառուցվածքները – աշտարակները, լարերը, շենքերը, դրանով նրանց հնարավորություն տալով մեր ցանցի միջոցով բաժանորդներին ապահովել միմյանց հետ անվճար շփումներ: Իհարկե, այս միտումը տանում է դեպի եկամուտների կորուստ, իսկ մեր ոլորտի ծախսերը մշտական են: Սա ամենավառ արտահայտված մարտահրավերներից մեկն է, որն այսօր ծառացել է ոլորտի առջև:  

 

Այնուամենայնիվ, ճգնաժամի պայմաններում, երբ մարդիկ սկսում են կրճատել իրենց ծախսերը, հեռահաղորդակցության հատվածի ծառայությունները մնում են պահանջված: Շարժական և ֆիքսված կապերի օպերատորները ներկայումս հավասարվել են ամենապահանջված ոլորտներին, ինչպիսիք են` սննդամթերքի արտադրությունը, դեղագործությունը և այլն: Ինչպիսին էլ լինի ճգնաժամը, միևնույնն է, մարդիկ կդիմեն մեր ծառայություններին: Մեր ժամանակներում սա այն սերվիսը չէ, որից սպառողը պատրաստ է հրաժարվել:

 

Կարելի՞ է ասել, որ ճգնաժամն ավելի թույլ է զգացվում, կամ շրջանցում է հեռահաղորդակցության հատվածը:

 

Ոչ այնքան: Ես միայն ուզում էի ասել, որ մենք միշտ էլ պահանջված կլինենք շուկայում: Բայց ճգնաժամն էլ իր ուղղակի ազդեցությունն է թողնում: Մենք մեծ եկամուտներ ենք կորցնում, մրցակցելով շուկայի նոր խաղացողների հետ, որոնց կողմն են անցնում մեր բաժանորդները, իրենց ծախսերն օպտիմալացնելու նպատակով, օգտվելով ավելի թանկ սակագնային պլաններից: Բանը նրանում է, որ փոփոխություններ է տեղի ունեցել նաև բաժանորդների վարքագծում: Աճում է այն բաժանորդների թիվը (ինչպես իրավաբանական, այնպես էլ ֆիզիկական), որոնք ցանկանում են տնտեսել: Այսինքն, այնուամենայնիվ, ճգնաժամային առումով գտնվում ենք մեծ ճնշման ներքո: Նման միտումներ դիտվում են ոչ միայն Հայաստանում, նույնն է տեղի ունենում ԱՄՆ-ում, Եվրոպայում և Ասիայում: Չնայած, Ասիայում և Եվրոպայում դա մասնակիորեն փոխհատուցվում է բնակչության բուռն աճի հաշվին: Եվ ստեղծված տնտեսական իրավիճակում դա հանդիսանում է կապի օպերատորների վրա գործադրվող լրացուցիչ ճնշում:

 

Ճգնաժամային երևույթների այս ֆոնին Հայաստանում Beeline ընկերությանը որքանո՞վ է հաջողվում զարգացման վերլուծական կանխատեսումները համատեղել պրակտիկ փորձի հետ, զարգացման կարճաժամկետ, ինչպես նաև երկարաժամկետ նախագծերի պլանավորման ընթացքում:

 

Կարող եմ մի բան ասել, որ ճգնաժամի հետևանքով կանխատեսումները դարձել են ավելի անորակ: Եթե նախկինում մենք կարող էինք մեզ թույլ տալ կանխատեսել 2 տարի առաջ, այժմ չենք կարողաում նույնիսկ կես տարվա կտրվածքով: Օրինակ, մեր հաշվարկները, թե որքանով կավելանա ինտերնետից ակտիվ օգտվող մեր բաժանորդների թիվը, ճիշտ դուրս չեկան: Եվ ես, իրոք, մտահոգված եմ, որ այդ միտումն ավելի մեծ թափ է հավաքում: Դրա վառ օրինակն է իրավիճակը մարզերում, որտեղ Ինտերետի ներթափանցման հետևանքով մարդիկ սկսում են միմյանց զանգահարել  WhatsUpp կամ Viber ծրագրերով, ինչն զգալի է ոչ միայն Beeline-ի, այլ նաև Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի մյուս մասնակիցների համար: Կարծում եմ, որ այս ամենն, անկասկած, ճգնաժամի ազդեցությունն է:

 

Բնական է, որ նման պայմաններում ընկերությունը պետք է մտածի իր ծախսերը կրճատելու ուղղությամբ: Ո՞ր գործառնական գործընթացներն են օպտիմալացվում ծախսերը նվազեցնելու նպատակով: Ի՞նչ է ամրագրված զարգացման ռազմավարական պլանում, բիզնեսն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար
 

Ունենալով ապագայի ռազմավարության պլան, մենք հասկանում ենք, որ շուրջն անընդհատ տեղի են ունենում բազմաթիվ փոփոխություններ, որոնք մենք չենք կարող կանխատեսել կամ գուշակել: Հետևաբար, Beeline-ի ռազմավարությունում գործողությունները դարձել են ավելի կարճաժամկետ: Դա նաև արտարժույթի փոխարժեքների անկայունության ազդեցության արդյունքն է: Եթե առաջ ընկերությունը սարքավորումները գնում էր 6 տարի առաջ, ապա այժմ աշխատում է գնել ավելի քիչ սարքավորում, ամեն ինչ մանրամասն հաշվարկելով: Եվ երկրորդ, ինչ է անում Beeline-ը ծախսերը կրճատելու ուղղությամբ`կատարում է իրականացվող գործընթացների մշտական դիտարկումներ, ինչի շնորհիվ բացառվեցին ավելորդ ծախսերը, մասնավորապես, գնումների համատեքստում: Մենք փոխեցինք գնումների գործընթացը, մատակարարին ընտրելով մրցույթի միջոցով: Դա շատ նպաստեց լուրջ տնտեսմանը: Բացի այդ, քանի որ մենք գտնվում ենք «ՎիմպելԿոմ» ընկերությունների խմբում, որը գործում է 14 երկրներում, մեծ ծախսերից խուսափելու ուղղությամբ որոշակի գործընթացներ խմբի անդամներն իրականացնում են համատեղ: Օրինակ, սիմ-քարտերը գնում ենք միաժամանակ, ողջ խմբի համար, պայմանավորվում շահավետ գների շուրջ` ռոումինգի և այլ ծառայոթյունների մատակարարման ընթացքում և այլն:

 

Որքանո՞վ կարող է Beeline ընկերությունը բազմազանել իր ծառայությունների տեսականին, հաշվի առնելով, որ խստացող մրցակցային ֆոնի վրա իրականացվող գնային առավելություններն արդեն բավարար չեն շուկայում հաջողության հասնելու համար: Եվ ի՞նչն է դրվել Ձեր բիզնես-մոդելի կենտրոնում:

 

Այն, թե որքանով է հաճախորդը բավարարված մեր ծառայություններով, մեզ համար դառնում է առանցքային - «Պարզապես հարմար է քեզ համար»: Մենք մշտապես հետևում ենք, թե ինչ է ուզում մեր սպառողը: Մեր կենտրոներ հաճախող հաճախորդների հարցումների միջոցով որոշում ենք տրամադրվող ծառայությունների որակը: Բացասական գնահատականի դեպքում պարտադիր որոշում ենք, թե ինչն է այդտեղ խաղացել գլխավոր դերը և մշակում «հիվանդոտ գոտիները»: Հետևաբար, մենք ստանում ենք մեծ չափով տեղեկություն, ինչը մեզ թույլ է տալիս շատ արագ շտկել թույլ տեղերը: Այս համատեքստում մենք պայմանավորվածություն ենք ձեռք բերել Ռուսաստանի և Վրաստանի մեր եղբայր ընկերությունների հետ, ռոումինգի համար ստանալով մատչելի գներ: Շուկայում մրցունակ լինելու մեր մյուս առավելությունը Beeline-ի կոնվերգենտ ծառայություններն են, որոնք 3-4 ամսվա կտրվածքով փոփոխվում են կամ լրացվում, ելնելով հաճախորդի նոր պահանջներից:

 

Իսկ Ձեր առաջարկներում ի՞նչ տեղ են զբաղեցնում կոնվերգենտ ծառայությունները, և այդ առումով ի՞նչ նորություններ կարելի է ակնկալել:

 

Ի՞նչ ենք մենք նկատել: Շուկայում մեր դիրքերը պահպանելու և աճ ապահովելու համար անհրաժեշտ է արագ փոփոխվել, հաճախորդներին ապահովելով նոր և հետաքրքիր առաջարկներով: Դրա համար էլ կոնվերգենտ ծառայությունների տեսանկյունից մենք մշակել ենք պարբերական փոփոխությունների այսպիսի հայեցակարգ: Մենք հետագայում նույնպես կզարգացնենք այդ ռազմավարությունը: Այդ առումով հարկ է նշել մեր «ՆԵՈ» սակագնային պլանը: Դա իրական աշխատող կոնվերգենտ պրոդուկտ է, որը դուր է գալիս բաժանորդներին: Բայց դրա առաջին գործարկումն անհաջող էր: Հակառակ կապի միջոցով ստացվող տեղեկությունների շնորհիվ մենք մի փոքր փոխեցինք այդ պրոդուկտը, և արդյունքում, այժմ հետևում ենք, թե ինչպես է աճում բաժանորդների թիվը: Սա հենց այն կոնվերգենտ առաջարկն է, որը բերում է եկամուտ և հաճախորդների լրացուցյիչ բազա: Միևնույն ժամանակ, հաճախորդների մոտ 30% կրճատվում են ծախսերը: Շուկայում ոչ մեկը չունի նման ծառայություն, չնայած, որ հնարավորություններ ունեն: Եվ այս առումով շուկայում Beeline-ի առավելություններից մեկն էլ գների դիապազոնն է, որը միշտ ձեռնտու է մեր հաճախորդներին: Այո, ընդանուր հաշվով, մենք աշխատում ենք լինել ձեռտու օպերատոր:

 

Ինչ վերաբերվում է հետագա գործողություններին, կոնվերգենտային սպասարկման առումով Beeline-ը նպատակ է դրել իր ֆիքսված բաժանորդներին շահավետ պայմաններով տրամադրել որակյալ IPTV ծառայություն, ինչը պակաս կարևոր չէ: Դա այն խնդիրն է, որը մինչ օրս չենք կատարել այնպես, ինչպես կուզենայինք`ես ու մեր բաժանորդները: Տվյալ փուլում մենք թեստավորում ենք նոր պրոդուկտը, և այդ խնդրի շրջանակներում համագործակցում բազմաթիվ գործընկերների հետ, հաճախորդի համար լավագույն լուծումը գտնելու նպատակով: Ես կցանկանայի, որ մեր նոր սուպեր-պրոդուկտը գործարկվի սեպտեմբերից: Բայց ամեն ինչ չէ, որ տեղի է ունենում ուզածդ արագությամբ: Եվ մենք ենք դանդաղում, և թե գործընկերն առայժմ գլուխ չեն հանում այն խնդիրներից, որոնք մեր առջև դնում են մեր բաժանորդները: Իրականում դա մի փոքր բարդ գործընթաց է: Բայց մենք առավելագույն ջանքերը կգործադրենք մեր վերջնական նպատակին հասնելու համար:

   

Պրն Պյատախին, իսկ որքանո՞վ է աճել հաճախորդների բազան:

 

Անցյալ տարի մենք աճեցինք 80 հազար հաճախորդով, կամ ավելի քան 11%: Անձամբ ինձ համար դա լավագույն ինդիկատորն է, որ կոշտ մրցակցության պայմաններում մենք կատարում ենք ճիշտ քայլեր:

 

Իսկ որքանո՞վ է փոխվել ընկերության բիզնես-մոդելն այդ պայմաններում:

 

Քանի որ հայկական շուկայում փոխվել է իրավիճակը, և մեր հիմնական մրցակիցներն են դարձել ոչ թե մյուս օպերատորները, այլ սոցիալալան ցանցերը, մենք նույնպես ակտիվորեն շարժվում ենք դեպի թվային տրանսֆորմացիա:  Բիզնես-մոդելի հիմքում ներկայումս ընկած է անցումը թվային երթուղիներին և թվային ընթացակարգերին, որոնք իրականացվում են ընկերության ներսում: Մեր մրցակիցները շատ ակտիվ են, շատ արագ են կայացնում որոշումներ և կարող են ավելի արագացված ռեժիմով հաղորդակցվել իրենց հաճախորդների հետ: Իսկ մեզ անհրաժեշտ է հնարավորինս արագ շարժվել դեպի digital-տրանսֆորմացիա: Այդ ուղղությամբ մենք բազմաթիվ քայլեր ենք ձեռնարկում, բայց անելիքներ դեռ շատ կան:

 

Իսկ ինչ եք կարծում, ո՞ր փուլում Beeline ընկերությանը կհաջողվի ամբողջությամբ անցնել digital-մոդելին:

 

Երբ ինչ-որ բան սկսում ես զրոյից, գործընթացը դանդաղ է ընթանում: Իսկ երբ պետք է կատարել անցում, ինչպես մեր պարագայում է, գործընթացն ավելի աշխատատար է դառնում: Մտածելով հաճախորդի մասին, մենք իրավունք չունենք այդ տրանսֆորմացիան կատարել արագ և արմատական: Կարծում եմ, դրա համար մենք ունենք մոտ երկու տարի: Հետևաբար, պետք է 2 տարում ամբողջովին անցնենք թվային մոդելին: Այլ պարագայում ստիպված կլինենք շուկայում գործել ընդամենը որպես փրովայդեր, ցանցով ապահովելով շուկայի ավելի ակտիվ մասնակիցներին, մեր ծառայությունը շուկայում առաջ տանելու համար:

 

Այնուամենայնիվ, 2014 թվականին ընկերությանը հաջողվեց շահույթը մեծացնել մոտ 3 անգամ: Ինչպիսի՞ ֆինանսական արդյունք արձանագրվեց 2015 թվականին, և շահույթի ինչպիսի՞ աճ է ամրագրված 2016 թվականի ռազմավարական պլանով:

 

Մեզ`հեռահաղորդակցական ընկերության համար շահույթը հանդիսանում է ոչ այնքան կրիտիկական պարամետր, մեզ համար ավելի շատ կարևոր է զուտ շահույթը`առանց մաշվածության, ինչպես նաև շահութահարկը, որը թույլ է տալիս գնահատել ընկերության իրական հասույթը: Խոսքը գնում է EBIDA ցուցանիշի մասին: Շատ կարևոր է, որ ճգնաժամային պայմաններում, նշված ցուցանիշների շրջանակներում, մենք չընկանք: Մեզ հաջողվեց պահպանել նախահարկային զուտ շահույթը: Քանի որ հարկերն ընդամենը ֆինանսական մանիպուլյացիաներ են, ես դրանց այդպես եմ անվանում, որոնք չեն արտացոլում իրական պատկերը, իսկ ահա EBIDA-ն ընթացիկ իրավիճակի ամենավառ ցուցանիշն է, որն արտացոլում է, թե որքան արդյունավետ է ընկերության մենեջմենտը: EBIDA մակարդակը 2015 թվականին հասավ 18.9 մլրդ.դրամի, տարեկան 1% աճով, իսկ EBIDA margin-ը ֆինանսական տարում 32%-ից աճեց մինչև 36%: Իրականում, Beeline-ի համար սա հպարտանալու մեծ առիթ է: Դժվարին տնտեսական իրավիճակի հետևանքով բոլոր ընկերություններն էլ սկսեցին վաստակել ավելի քիչ, և այդ համատեքստում մենք բացառություն չկազմեցինք: Beeline-ի եկամուտները նվազեցին 8%, մինչև 53.1 մլրդ.դրամ, ինչը, մեծ հաշվով, պայմանավորված էր ֆիքսված կապի հասույթի 13% նվազումով, մինչև 27.6 մլրդ.դրամ, մինչդեռ շարժական կապի ծառայությունների եկամուտները կրճատվեցին 4%, մինչև 23.7 մլրդ.դրամ:

 

Ինչ վերաբերվում է ընթացիկ տարվան, 2016 թվականը կուղեկցվի հասույթի անկումով, ինչը, մեծ հաշվով, տեղի կունենա միջազգային զանգերի կրճատման հետևանքով: Իսկ ֆինանսական ցուցանիշների առումով տարին կլինի նախորդ տարվանից բարդ: Իհարկե, դժվար է կանխատեսել, բայց խոսում եմ, ելնելով կիսամյակի ցուցանիշներից: Տելեկոմի շուկան կորցրեց գումարների 10%-ը: Սակայն, որպես ֆիքսված և շարժական կապի օպերատոր, այնուամենայնիվ, լավատեսորեն ենք նայում ապագային, առաջին հերթին, մեր կոնվերգենտ ծառայության շնորհիվ: Երկրորդ, մենք արդիակարացրել ենք մեր CDMA ցանցը, Հայաստանի հեռավոր շրջաններում ապրող բնակիչների համար: Այժմ, մեր շնորհիվ, Ինտերնետը հասանելի կլինի երկրի բացարձակապես բոլոր անկյուններում: Նախկինում մեր CDMA ցանցը թույլ էր տալիս կատարել միայն զանգեր, իսկ այժմ այդ ցանցը թույլ է տալիս ունենալ արագ Ինտերնետ: Սեպտեմբերի 1-ին Beeline-ը կհայտարարի ցանցի կոմերցիոն գործարկման մասին: Այժմ Վայոց Ձորում աշխատում է մեր պիլոտային գոտին, իսկ սեպտեմբերի 1-ից ցանցը հասանելի կլինի ողջ երկրում: Այստեղ կարևոր է նշել, որ մենք առաջինն ենք, ով իրականացնում է այդ ցանցի գործարկումը, ընդ որում, ոչ միայն հանրապետության մասշտաբով, այլ նաև «ՎիմպելԿոմ» խմբի շրջանակներում: Բայց սուզանավից չես փախչի, ճգնաժամն առկա է, և տվյալ փուլում մենք կշարունակենք ապագայի մեր պլանները կառուցել գործընթացների հետագա արդիականացման տեսանկյունից, ծախսերը կրճատելու նպատակով:

 

Իսկ զրույցի վերջում, պրն Պյատախին, այնուամենայնիվ, հետաքրքիր է իմանալ, ինչպիսի՞ն է Հայաստանի հեռահաղորդակցական շուկայում աշխատելու սպեցիֆիկան: Կա՞ն արդյոք առանձնահատկություններ Beeline-ի գործունեությունում Հայաստանում, եթե համեմատենք, օրինակ, ՌԴ-ում Beeline-ի, Ուկրաինայում «Կիևսթարի», կամ Իտալիայում VIND-ի գործունեության հետ:

 

Հայկական շուկան, իրականում, շատ հետաքրքիր է շփման և սպառողի (հախախորդի) համար պայքարի համատեքստում: Շուկայի արձագանքը շատ է տարբերվում, հայ հաճախորդն ավելի պահանջկոտ է և նվազ վստահող: Հեռահաղորդակցական լուծումներն ու պրոդուկտները, որոնք աշխատում են Իտալիայում, նույն արդյունքը չեն ցուցադրի Հայաստանում, նույնիսկ ռուսաստանյան փորձն այստեղ կիրառելի չէ: Մինչդեռ Իտալիան Ռուսաստանի հետ այս առումով կարող է համագործակցել: Հայաստանյան շուկան, իրոք, յուրահատուկ է:

 

Երկրորդ, մեզ բնորոշ են հեռահաղորդակցության հատվածում աշխատող մասնակիցների միջև ընկերական հարաբերությունները: Մյուս երկրներում կոշտ մրցակցությունը դիտվում է նաև անհատական մակարդակով: Այստեղ մոտեցումն այլ է, շուկայում մենք մրցակիցներ ենք, բայց շուկայից դուրս – պահպանվում են բարիդրացիական հարաբերությունները: Դա երկրի մշակույթի մասն է կազմում, ինչն ինձ շատ է դուր գալիս և նպաստում գուծունեության վարման հարմարավետ միջավայրի ստեղծմանը: Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկան շատ զարգացած է, և չնայած ճգնաժամին, շարունակում է ակտիվորեն զարգանալ, ինչն էլ, իր հերթին, մեզ թույլ չի տալիս կանգ առնել, այլ հակառակը, խթանում է զարգացմանը, ապահովելով անհրաժեշտ դինամիկա:

 

Շնոհրակալություն զրույցի համար


Նորություններ
Արդշինբանկը ներդրումներ է կատարում կանաչ էներգիայի ոլորտումԱրդշինբանկը ներդրումներ է կատարում կանաչ էներգիայի ոլորտում
Հայաստանի առևտրային բանկերի հաճախորդների բազան հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ ավելացել է 3,7%-ով հաշիվների 4,5% աճի դեպքումՀայաստանի առևտրային բանկերի հաճախորդների բազան հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ ավելացել է 3,7%-ով հաշիվների 4,5% աճի դեպքում
Հայաստանի բնակչության բնական աճը հունվար-հոկտեմբերին նվազել է 32 տոկոսովՀայաստանի բնակչության բնական աճը հունվար-հոկտեմբերին նվազել է 32 տոկոսով
Հայաստանում օդային ուղեւորափոխադրումները 10 ամսում աճել են 2,5 անգամՀայաստանում օդային ուղեւորափոխադրումները 10 ամսում աճել են 2,5 անգամ
Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունը 10 ամսում կրճատվել է 3,1 տոկոսովՀայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունը 10 ամսում կրճատվել է 3,1 տոկոսով
Ըստ «Euromoney» ամսագրի 2021թ. հարցման՝ HSBC Հայաստանը ճանաչվել է  «Կորպորատիվ ծառայությունների գծով լավագույն բանկ»Ըստ «Euromoney» ամսագրի 2021թ. հարցման՝ HSBC Հայաստանը ճանաչվել է  «Կորպորատիվ ծառայությունների գծով լավագույն բանկ»
Արդշինբանկի Վարչության նախագահ Արտակ Անանյանի հարցազրույցը Financial Times-ի The Banker ամսագրում՝ Տարվա լավագույն բանկը ճանաչվելու կապակցությամբԱրդշինբանկի Վարչության նախագահ Արտակ Անանյանի հարցազրույցը Financial Times-ի The Banker ամսագրում՝ Տարվա լավագույն բանկը ճանաչվելու կապակցությամբ
Տեղեկացված ես՝ պաշտպանված ես. IDBankՏեղեկացված ես՝ պաշտպանված ես. IDBank
Հայաստանը բանակցում է Հայաստանը բանակցում է "Սպուտնիկ Լայթի" Մերձավոր Արեւելքի եւ Աֆրիկայի երկրներ արտահանման շուրջ
Ռուսաստանն ու Չինաստանը Հայաստանի առաջատար առեւտրային գործընկերներն են թե արտահանման, թե ներմուծման գծովՌուսաստանն ու Չինաստանը Հայաստանի առաջատար առեւտրային գործընկերներն են թե արտահանման, թե ներմուծման գծով
Հայաստանի արտաքին առեւտրաշրջանառության աճն զգալիորեն գերազանցում է նախաքովիդյան տեմպերըՀայաստանի արտաքին առեւտրաշրջանառության աճն զգալիորեն գերազանցում է նախաքովիդյան տեմպերը
Կանոնավոր կոնտեյներային գնացքները սկսել են երթեւեկել Չինաստանից դեպի ՎրաստանԿանոնավոր կոնտեյներային գնացքները սկսել են երթեւեկել Չինաստանից դեպի Վրաստան
Հայաստանում տնտեսական ակտիվությունը շատ դանդաղ է վերականգնվումՀայաստանում տնտեսական ակտիվությունը շատ դանդաղ է վերականգնվում
Արթուր Խաչատրյան. Հայաստանին սպառնում է ենթակառուցվածքային ծուղակԱրթուր Խաչատրյան. Հայաստանին սպառնում է ենթակառուցվածքային ծուղակ
2021թ. նոյեմբերին Հայաստանում տարեկան գնաճը հասել է 9,6 տոկոսի՝ 11-ամսյա 6 տոկոս գնաճի դեպքում2021թ. նոյեմբերին Հայաստանում տարեկան գնաճը հասել է 9,6 տոկոսի՝ 11-ամսյա 6 տոկոս գնաճի դեպքում
Բելառուսը շահագրգռված է Հայաստանի հետ բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության ամրապնդմամբԲելառուսը շահագրգռված է Հայաստանի հետ բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության ամրապնդմամբ
Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնը սկսում է համագործակցություն IBM ընկերության հետ՝ արհեստական բանականության ոլորտում կրթական ծրագրի իրականացման գործումԳյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնը սկսում է համագործակցություն IBM ընկերության հետ՝ արհեստական բանականության ոլորտում կրթական ծրագրի իրականացման գործում
Ճապոնիայի կառավարությունը դրամաշնորհներ կտրամադրի Արմավիրի եւ Լոռու մարզերում երկու ծրագիր իրականացնելու համարՃապոնիայի կառավարությունը դրամաշնորհներ կտրամադրի Արմավիրի եւ Լոռու մարզերում երկու ծրագիր իրականացնելու համար
Մհեր Գրիգորյան. ԵԱՏՄ շրջանակներում առեւտուրը լիարժեք չի լինի առանց գործառնություններում ազգային արժույթի մասնաբաժնի ավելացմանՄհեր Գրիգորյան. ԵԱՏՄ շրջանակներում առեւտուրը լիարժեք չի լինի առանց գործառնություններում ազգային արժույթի մասնաբաժնի ավելացման
ԵԱԶԲ-ն նախատեսում է ակտիվացնել իր աշխատանքը ՀայաստանումԵԱԶԲ-ն նախատեսում է ակտիվացնել իր աշխատանքը Հայաստանում
Արդշինբանկը ճանաչվել է տարվա լավագույն բանկ՝ ըստ The Banker միջազգային ամսագրիԱրդշինբանկը ճանաչվել է տարվա լավագույն բանկ՝ ըստ The Banker միջազգային ամսագրի
ԵԱԶԲ-ի վերլուծաբանները գնահատականներ չունեն այն տնտեսական օգուտների մասին, որոնք Հայաստանը կստանա տարածաշրջանային փոխադրամիջանցքների ապաշրջափակումիցԵԱԶԲ-ի վերլուծաբանները գնահատականներ չունեն այն տնտեսական օգուտների մասին, որոնք Հայաստանը կստանա տարածաշրջանային փոխադրամիջանցքների ապաշրջափակումից
Գնել Սանոսյանը դժգոհել է սուբվենցիոն ծրագրերի իրականացման ընթացքում նախագծային եւ շինարարական թերությունների հայտնաբերման դեպքերիցԳնել Սանոսյանը դժգոհել է սուբվենցիոն ծրագրերի իրականացման ընթացքում նախագծային եւ շինարարական թերությունների հայտնաբերման դեպքերից
Հայաստանի գործարարները դիմել են վարչապետին՝ առաջարկելով չչեղարկել թուրքական արտադրանքի ներկրման արգելքըՀայաստանի գործարարները դիմել են վարչապետին՝ առաջարկելով չչեղարկել թուրքական արտադրանքի ներկրման արգելքը
ԵԱԶԲ վերլուծաբան. Հայաստանի պետական պարտքի մակարդակը մինչեւ 2026 թվականը կմնա մինչհամավարակայինից բարձրԵԱԶԲ վերլուծաբան. Հայաստանի պետական պարտքի մակարդակը մինչեւ 2026 թվականը կմնա մինչհամավարակայինից բարձր
ԵԱԶԲ-ն պատրաստ է հանդես գալ որպես վարկատու «Եվրոպա- Արեւմտյան Չինաստան» փոխադրամիջանցքի ԵԱԶԲ-ն պատրաստ է հանդես գալ որպես վարկատու «Եվրոպա- Արեւմտյան Չինաստան» փոխադրամիջանցքի "Մերիդիան" ավտոճանապարհի կառուցման գործում
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է արտարժութային վարկեր փոքր բիզնեսի համարՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է արտարժութային վարկեր փոքր բիզնեսի համար
ՄՖԿ-ն քննարկում է Հայաստանի կառավարության նախանշած բարեփոխումներին հնարավոր մասնակցության ձևաչափերըՄՖԿ-ն քննարկում է Հայաստանի կառավարության նախանշած բարեփոխումներին հնարավոր մասնակցության ձևաչափերը
Հայաստանյան կորպորատիվ պարտատոմսերի ինդեքսներն արդեն հասանելի են AMX-Հայաստանի ֆոնդային բորսայի պաշտոնական կայքումՀայաստանյան կորպորատիվ պարտատոմսերի ինդեքսներն արդեն հասանելի են AMX-Հայաստանի ֆոնդային բորսայի պաշտոնական կայքում
ՀՀ կենտրոնական բանկը դարձել է SBFN միջազգային հեղինակավոր հարթակի անդամՀՀ կենտրոնական բանկը դարձել է SBFN միջազգային հեղինակավոր հարթակի անդամ
2022 թվականի հունվարի 1-ից ջրի սակագինը կբարձրանա մինչեւ 1 խմ դիմաց 200,47 դրամ. փոփոխությունը չի անդրադառնա սոցիալապես անապահով սպառողների վրա2022 թվականի հունվարի 1-ից ջրի սակագինը կբարձրանա մինչեւ 1 խմ դիմաց 200,47 դրամ. փոփոխությունը չի անդրադառնա սոցիալապես անապահով սպառողների վրա
ԵԱԶԲ-ը ձեւակերպել է եվրասիական տրանսպորտային կարկասի գաղափարըԵԱԶԲ-ը ձեւակերպել է եվրասիական տրանսպորտային կարկասի գաղափարը
Տիգրան Բալայանը նիդերլանդացի գործարարներին ներկայացրել է Հայաստանի ներդրումային հնարավորություններըՏիգրան Բալայանը նիդերլանդացի գործարարներին ներկայացրել է Հայաստանի ներդրումային հնարավորությունները
Ձեռնարկություններն աշխարհով մեկ պայքարում են որակյալ մասնագետների համար, քանի որ աշխատանքի ընդունման պլանները խթանում են աճի հավակնություններըՁեռնարկություններն աշխարհով մեկ պայքարում են որակյալ մասնագետների համար, քանի որ աշխատանքի ընդունման պլանները խթանում են աճի հավակնությունները
Երեւանում գործարկվել է 254 ՄՎտ հզորությամբ նոր ՋԷԿ-ըԵրեւանում գործարկվել է 254 ՄՎտ հզորությամբ նոր ՋԷԿ-ը
Հայաստանում հարկերի հավաքագրումը 2021 թվականի նոյեմբերի 20-ի դրությամբ 4,5 տոկոսով գերազանցել է մինչճգնաժամային 2019 թվականի ցուցանիշներըՀայաստանում հարկերի հավաքագրումը 2021 թվականի նոյեմբերի 20-ի դրությամբ 4,5 տոկոսով գերազանցել է մինչճգնաժամային 2019 թվականի ցուցանիշները
Ռեստորանների ասոցիացիանՌեստորանների ասոցիացիան" սվիններով է ընդունել Առողջապահության նախարարության նոր որոշումը
ANIF-ը եւ «Մասդար» ընկերության ներկայացուցիչները քննարկել են ANIF-ը եւ «Մասդար» ընկերության ներկայացուցիչները քննարկել են "ԱԳ-2" նոր ծրագիրը
ԵԱԶԲ. Հայաստանի տնտեսության զարգացման հիմնական սցենարի գլխավոր ռիսկերն են մնում համավարակին առնչվող իրավիճակի անորոշությունը եւ բարձր մակարդակներում գնաճի ամրապնդումըԵԱԶԲ. Հայաստանի տնտեսության զարգացման հիմնական սցենարի գլխավոր ռիսկերն են մնում համավարակին առնչվող իրավիճակի անորոշությունը եւ բարձր մակարդակներում գնաճի ամրապնդումը
Ամերիաբանկը ներգրավել է 30 մլն ԱՄՆ դոլարի վարկ ՕՊԵԿ-ի Միջազգային զարգացման հիմնադրամից` ՀՀ-ում կայուն էներգետիկայի և ՓՄՁ ֆինանսավորման համարԱմերիաբանկը ներգրավել է 30 մլն ԱՄՆ դոլարի վարկ ՕՊԵԿ-ի Միջազգային զարգացման հիմնադրամից` ՀՀ-ում կայուն էներգետիկայի և ՓՄՁ ֆինանսավորման համար
Մի հաջողության պատմություն-Հարդարելով տրամադրությունըՄի հաջողության պատմություն-Հարդարելով տրամադրությունը
ԵԱԶԲ-ն 2022 թվականին բանկի մասնակից պետությունների միագումար ՀՆԱ-ի  2,9 % աճ է կանխատեսումԵԱԶԲ-ն 2022 թվականին բանկի մասնակից պետությունների միագումար ՀՆԱ-ի  2,9 % աճ է կանխատեսում
ՀՀ տրանսպորտային առաքիչների ասոցիացիայի նախագահը ՌԴ առևտրակային ներկայացուցչին ներկայացրել է ՀՀ տրանսպորտային առաքիչների ասոցիացիայի նախագահը ՌԴ առևտրակային ներկայացուցչին ներկայացրել է "Հյուսիսային Օսիա-Վրաստան-Հայաստան" երթուղու հնարավոր այլընտրանքները
Ամերիաբանկը մանրածախ բիզնեսի վարկավորման ցուցանիշներով գրանցել է զգալի աճ բոլոր ուղղություններով           Ամերիաբանկը մանրածախ բիզնեսի վարկավորման ցուցանիշներով գրանցել է զգալի աճ բոլոր ուղղություններով          
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է  Ռուսաստանի Դաշնություն SWIFT դրամական փոխանցումների ուղարկման ակցիաՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկում է  Ռուսաստանի Դաշնություն SWIFT դրամական փոխանցումների ուղարկման ակցիա
Հայաստանի տնտեսական ակտիվությունը 2021թ. 10 ամիսներին աճել է տարեկան 4,3% - ովՀայաստանի տնտեսական ակտիվությունը 2021թ. 10 ամիսներին աճել է տարեկան 4,3% - ով
ԱրարատԲանկը 2021թ․ նոյեմբերի 26-ին հայտարարում է «Yellow Friday» ակցիաԱրարատԲանկը 2021թ․ նոյեմբերի 26-ին հայտարարում է «Yellow Friday» ակցիա
Մեղրիի ազատ տնտեսական գոտու նոր շահագործողը նախատեսում է սննդամթերքի փաթեթավորման գործարան կառուցելՄեղրիի ազատ տնտեսական գոտու նոր շահագործողը նախատեսում է սննդամթերքի փաթեթավորման գործարան կառուցել
Էլեկտրասկուտերների վարձակալության ընկերությունը հարկային արտոնություն է ստացել  կառավարությունիցԷլեկտրասկուտերների վարձակալության ընկերությունը հարկային արտոնություն է ստացել  կառավարությունից
Սյունիքի մարզի առաջնահերթ խնդիրների լուծման համար կառավարության հատկացումներն արդեն հասել են 1,1 մլրդ դրամիՍյունիքի մարզի առաջնահերթ խնդիրների լուծման համար կառավարության հատկացումներն արդեն հասել են 1,1 մլրդ դրամի
Հայաստանի կառավարության պատվիրակությունը Թբիլիսիում կքննարկի  տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության զարգացման հեռանկարներըՀայաստանի կառավարության պատվիրակությունը Թբիլիսիում կքննարկի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության զարգացման հեռանկարները
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկել է  առաջին բանկային չատ-բոտը WhatsApp և Facebook մեսենջերներումՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկել է առաջին բանկային չատ-բոտը WhatsApp և Facebook մեսենջերներում
FLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը սկսում է մատչելի ավիատոմսերի վաճառք՝ 7 կարևոր ուղղությունովFLYONE ARMENIA ավիաընկերությունը սկսում է մատչելի ավիատոմսերի վաճառք՝ 7 կարևոր ուղղությունով
Մեկնարկել է Կապսի ջրամբարի կառուցման մրցութային գործընթացըՄեկնարկել է Կապսի ջրամբարի կառուցման մրցութային գործընթացը
Անկանխիկ պլաստիկ գործառնությունները շարունակում են թափ հավաքել. ընդհանուր ծավալի 30%-ի սահմանագիծն արդեն անցել ենԱնկանխիկ պլաստիկ գործառնությունները շարունակում են թափ հավաքել. ընդհանուր ծավալի 30%-ի սահմանագիծն արդեն անցել են
Հայաստանը 20 մլն եվրո վարկ կներգրավի քաղաքային վերգետնյա տրանսպորտի արդիականացման համարՀայաստանը 20 մլն եվրո վարկ կներգրավի քաղաքային վերգետնյա տրանսպորտի արդիականացման համար
Վարոս Սիմոնյանն ստանձնել է ԵՏՀ ներքին շուկաների, տեղեկատվայնացման, տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների հարցերով Կոլեգիայի անդամի (նախարարի) պաշտոնըՎարոս Սիմոնյանն ստանձնել է ԵՏՀ ներքին շուկաների, տեղեկատվայնացման, տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների հարցերով Կոլեգիայի անդամի (նախարարի) պաշտոնը
Ռուսաստանյան ընկերությունը հաղթել է մետրոյի Ռուսաստանյան ընկերությունը հաղթել է մետրոյի "Աջափնյակ" կայարանի նախագծման մրցույթում. Երեւանի քաղաքապետը հույս ունի, որ նախագիծը շուտով կֆինանսավորվի
Կոնվերս Բանկ. Black Friday-ին՝ նաեւ Cash back-ովԿոնվերս Բանկ. Black Friday-ին՝ նաեւ Cash back-ով
Նոյեմբերի 24-26-ը Մինսկում տեղի կունենա հայ-բելառուսական տնտեսական համագործակցության միջկառավարական հանձնաժողովի հերթական նիստըՆոյեմբերի 24-26-ը Մինսկում տեղի կունենա հայ-բելառուսական տնտեսական համագործակցության միջկառավարական հանձնաժողովի հերթական նիստը
Կարդալ ավելին


Արտ. փոխարժեքները
07.12.2021
RUB6.62-0.04
USD492.411.38
EUR555.140.37
GBP652.791.73
CAD387.574.04
JPY43.32-0.05
CNY77.260.18
CHF533.200.80