Հինգշաբթի, 12 Հունվարի 2017 15:52
Նաիրա Բադալյան

Պատժել չի կարելի ներել կամ «Իրան-Հայաստան» երկաթուղու կառուցման նախագիծն էլ ավելի մշուշոտ է դառնում

Պատժել չի կարելի ներել կամ «Իրան-Հայաստան» երկաթուղու կառուցման նախագիծն էլ ավելի մշուշոտ է դառնում

Արմինֆո.Կլուծարվի ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության «Երկաթուղու շինարարության տնօրինություն» ՓԲԸ-ն: Համապատասխան որոշում ընդունվել է ՀՀ կառավարության հունվարի 12-ի նիստում: Միաժամանակ, ինչպես հայտարարել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը, դա «Իրան-Հայաստան» երկաթուղու կառուցման ծրագրի իրականացման վրա չի ազդի:

 

Նրա խոսքով, ՓԲԸ փակումը պայմանավորված է պետական ապարատի ծախսերն օպտիմալացնելու ցանկությամբ: Արդյունքում՝ առկա 13 հաստիքի և մեկ տրանսպորտային միջոցի կրճատման հետևանքով կտնտեսվի մոտ 35 մլն ՀՀ դրամ:

 

Կառավարության նիստից հետո Վահան Մարտիրոսյանը, պատասխանելով լրագրողների հարցերին, ընդգծել է, որ «Երկաթուղու շինարարության տնօրինությունե ՓԲ ընկերությունը լուծարվում է օպտիմալացման շրջանակներում, և կառավարությունը չի դադարեցնելու հայ-իրանական երկաթուղու կառուցման ծրագրի իրականացման քայլերը: Այդ գործառույթները կատարելու է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության երկաթուղու վարչությունը:

 

Այնուամենայնիվ, հայտարարելով, որ կառուցման գործում հավանական ներդրողների ներգրավման ուղղությամբ բանակցությունները շարունակվում են՝ նախարարը նախագծի հնարավոր մասնակից երկրներ և անուններ չի նշել: «Այդ ուղղությամբ աշխատանքներ տարվում են, բայց մենք բոլորս գիտակցում ենք, որ նախագիծը հեշտերից չէ, և յուրաքանչյուր առանձին ներդրողի հետ անհատական աշխատանք է պահանջում»,- հայտարարել է նա:

 

Վահան Մարտիրոսյանը հերթական անգամ նշել է հայկական կողմի շահագրգռվածությունը նախագծի իրականացման հարցում: Երկաթուղու կառուցման ժամկետների և իրատեսականության վերաբերյալ հարցին նախարարը պատասխանել է. «Չեմ կարող նշել դրա իրականացման ժամկետները, բայց ասեմ, որ այն կառավարության վերահսկողության ներքո է: Ինչ վերաբերում է իրականցմանը, ապա, այո, այն ցանկալի է: Այն, որ շատ երկրներ համանման ծրագրեր են կառուցում, դա չի նշանակում, որ մենք պետք է հրաժարվենք դրանից կամ այն կորցնում է իր արդիականությունը, քանի որ Իրան-Հայաստանն ամենակարճ երթուղին է իրանական կողմի համար Սև ծով դուրս գալու համար»:  

 

Հատկանշական է, որ նախագիծը, որի մեկնարկի մասին հայտարարվել էր դեռ 2012 թվականին, այսօր վերջնականապես ձևավորված չէ: Նախարարի խոսքով, տվյալ պահին, շատ մոտավոր հաշվարկով, շինարարության արժեքը գնահատվում է $3,2 մլրդ: «Բայց այդ հաշվարկը շատ մոտավոր է, քանի որ չկա վերջնական հաստատված նախագիծ, և մենք սպասում ենք ապագա ներդրողների գնահատականին»,- հայտարարել է նա: Ինչպես հայտնել է Մարտիրոսյանը, քննարկվում են գործող երկաթուղու հետ Սևանի ափով

/«Սևան» կայարան/ կամ Արարատյան դաշտավայրով միացման երթուղիները: «Տվյալ պահին նախընտրելի է Սևանով երթուղին»,- պարզաբանել է նախարարը: Ինչպես հայտարարել է նա, կրկին մոտավոր գնահատականներով, նախագծի վերադարձելիությունը գնահատվում է 22 տարի:

 

Այսօր լուծարված՝ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության «Երկաթուղու շինարարության տնօրինություն» ՓԲԸ-ն, որի ֆինանսավորման համար տարեկան 35-37 մլն դրամ է հատկացվել բյուջեից, այդ ողջ տարիների ընթացքում, ինչպես պարզվում է, ձեռքերը ծալած չի նստել: «Ընկերությունը բանակցություններ է վարել հավանական ներդրողների հետ, քննարկումներ անցկացրել նախագծի կոնցեսիոն կառավարիչի հետ՝ որքան թունել, որքան կամուրջ պետք է կառուցել: Բավականաչափ աշխատանք է կատարվել»,- նշել է նախարարը: 

 

Նշենք, որ 2016 թ. դեկտեմբերի 19-ին իր ամփոփիչ մամուլի ասուլիսի ժամանակ Վահան Մարտիրոսյանը հայտարարել էր, որ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունն ունի բիզնես պլան՝ կապված Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման նախագծի իրականացման հետ: Նրա խոսքով, բիզնես պլանում նշված են կոնկրետ ներդրումները և նախագծի եկամտաբերության ժամկետը, անցկացվել են ապագա ճանապարհի առանձին հատվածների ուսոմնասիրություններ, որոնց արդյունքների համաձայն՝ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունն աշխատում է հավանական ներդրողների հետ: Մինչդեռ, նշենք, որ նախագծի արժեքի գնահատում իրականացվել է դեռ 4 տարի առաջ: 2016 թ. հունիսի 6-ին ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում ՀՀ տրանսպորտի և կապի փոխնախարար Արթուր Առաքելյանը նշել էր, որ

անցկացված Տեխնիկա-տնտեսական հիմնավորումներով (ՏՏՀ) Իրան-Հայաստան երկաթուղու շինարարության նախագիծը ճանաչվել է տնտեսապես հիմնավորված:

 

2012 թ. մայիսին հայկական և իրանական կողմը կոնցեսիոն համաձայնագիր են ստորագրել, ըստ որի` քննարկվել են տեխնիկատնտեսական հիմնավորումներն ու նախագծման, շինարարության և նախագծի ֆինանսավորման հիմնական խնդիրները։ Հայաստանի և ՙՌասիա ՖԶԷ՚ ներդրումային ընկերության միջև իրականացված համագործակցության շնորհիվ մշակվել է ՙՀարավային երկաթուղի՚ նախագծի իրականացման տեխնիկական հիմնավորումը։ Նախագծի արժեքը գնահատվում է 3.5 մլրդ դոլար։ Հայաստանի տարածքում երկաթուղու ընդհանուր երկարությունը կկազմի 305 կմ։ Այն կունենա 19.6 կմ ընդհանուր երկարության 86 կամուրջ և 102 կմ ընդհանուր երկարության 60 թունել։ Շինարարությունը, ծրագրի համաձայն, կավարտվի 2022 թվականին։

 

Նշենք, որ ԱրմԻնֆո-ի տնտեսական վերլուծաբանների կարծիքով, Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման անարդյունավետությունը հիմնավորված է երեք հիմնական կարևորագույն գործոններով: Դա առաջին հերթին Հայաստանի երկաթուղու փակուղային վիճակում գտնվելն է և դեպի Ռուսաստան անմիջական ելքի անհնարինությունը, երկրորդ՝ նույնիսկ երկաթուղու աբխազական հատվածի հետագա հիպոթետիկ ապաշրջափակման դեպքում, այդ ժամանակ ներկայումս կառուցվող ավտոմայրուղու հայ-իրանական հատվածի առկայությունը միանգամայն անօգուտ կդարձնի Իրան-Հայաստան երկաթուղին՝ կապված վերջինիս ոչ մեծ երկարության հետ: Ի սկզբանե ցածր արդյունավետությանն ավելանում է նաև երրորդ, թերևս, կարևորագույն գործոնը՝ ՌԵՈւ կողմից իրականացվող Աստարա-Ռեշտ-Կազվին երկաթուղու նախագիծը: Դա տրանսպորտային նախագիծ է, որը միավորում է Ռուսաստանի, Ադրբեջանի և Իրանի գործող երկաթուղիները: Նախագիծն իրականացվում է ՙՀյուսիս-Հարավ՚ միջազգային տրանսպորտային միջանցքի շրջանակներում, որի նպատակը Ռուսաստանի, Ադրբեջանի, Իրանի, Հնդկաստանի և Օմանի տրանսպորտային-տեղեկատվական մայրուղիների ինտեգրումն է: Վերլուծաբանների կարծիքով, Իրան-Հայաստան երկաթուղու նախագիծը բացառապես քաղաքան շարժառիթ ունի, այդ պատճառով վերջին 3 տարում այն չի հաջողվել մեռյալ կետից շարժել: Քննադատությանը չի դիմանում նաև Մետաքսի մեծ ճանապարհի վերականգնման՝ ՉԺՀ $40 մլրդ արժողությամբ գերհավակնոտ ծրագրի շրջանակներում այդ նախագծին Չինաստանի հնարավոր մասնակցության վերաբերյալ Հայաստանի պաշտոնատար անձանց հայտարարությունները: Նոր Մետաքսի ճանապարհի որևէ սցենարում Հայաստանն առկա չէ, փոխարենը քարտեզներում նշված են Իրան-Ադրբեջան և Թուրքիա-Վրաստան երկաթուղային հատվածները:


Նորություններ
Մի հաջողության պատմություն-   Մեկ հարկի ներքոՄի հաջողության պատմություն-   Մեկ հարկի ներքո
Հայաստանի պաշտպանական բյուջեն 2022-ին կաճի 11 տոկոսով. վարչապետՀայաստանի պաշտպանական բյուջեն 2022-ին կաճի 11 տոկոսով. վարչապետ
Փաշինյանն ակնկալւոմ է մի շարք խոշոր ներդրումային նախագծերի հաջող իրականացում մետալուրգիական ոլորտումՓաշինյանն ակնկալւոմ է մի շարք խոշոր ներդրումային նախագծերի հաջող իրականացում մետալուրգիական ոլորտում
Մարտին Գալստյան. Հայաստանը կարող է դառնալ տուն բազմաթիվ նորարարությունների համարՄարտին Գալստյան. Հայաստանը կարող է դառնալ տուն բազմաթիվ նորարարությունների համար
Կառավարությունը ՀԲ-ի հետ համատեղ 3 մլրդ դրամ կուղղորդի Ջերմուկ քաղաքի ենթակառուցվածքների արդիականացմանըԿառավարությունը ՀԲ-ի հետ համատեղ 3 մլրդ դրամ կուղղորդի Ջերմուկ քաղաքի ենթակառուցվածքների արդիականացմանը
Հայաստանն ու Սան Մարինոն քննարկել են բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության հնարավորություններըՀայաստանն ու Սան Մարինոն քննարկել են բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
Հակոբ Արշակյան. 2025 թվականին նախատեսվում է Հայաստանի ճարտարագիտության ոլորտի շրջանառությունը հասցնել 500 մլրդ դրամի, աշխատակիցների թիվը՝  35 հազարիՀակոբ Արշակյան. 2025 թվականին նախատեսվում է Հայաստանի ճարտարագիտության ոլորտի շրջանառությունը հասցնել 500 մլրդ դրամի, աշխատակիցների թիվը՝  35 հազարի
Առաջին անգամ Հայաստանի ՏՏ ոլորտի աշխատակիցների թիվը գերազանցել է 15 հազարըԱռաջին անգամ Հայաստանի ՏՏ ոլորտի աշխատակիցների թիվը գերազանցել է 15 հազարը
Էկոնոմիկայի նախարարը դժգոհել է գնաճից, որը կլանում է եկամուտներըԷկոնոմիկայի նախարարը դժգոհել է գնաճից, որը կլանում է եկամուտները
Հայաստանը պարզեցնում է գործունեության մի շարք տեսակների լիցենզավորման գործընթացը օտարերկրյա ընկերությունների համարՀայաստանը պարզեցնում է գործունեության մի շարք տեսակների լիցենզավորման գործընթացը օտարերկրյա ընկերությունների համար
Հայաստանում պղնձաձուլական գործարանը, հնարավոր է, իրականություն դառնա արդեն երկու-երեք տարի անցՀայաստանում պղնձաձուլական գործարանը, հնարավոր է, իրականություն դառնա արդեն երկու-երեք տարի անց
Հայաստանում կստեղծվի իրանական արդյունաբերական պարկՀայաստանում կստեղծվի իրանական արդյունաբերական պարկ
Հայաստանի ապահովագրական հատվածը 2021թ. 9 ամիսներին պետական գանձարան վճարումներն ավելացրել է 31,3 տոկոսովՀայաստանի ապահովագրական հատվածը 2021թ. 9 ամիսներին պետական գանձարան վճարումներն ավելացրել է 31,3 տոկոսով
ԵԱԶԲ-ն Հայաստանին 3 մլն դոլարի դրամաշնորհ կտրամադրի կորոնավիրուսային վարակի դեմ պայքարելու համարԵԱԶԲ-ն Հայաստանին 3 մլն դոլարի դրամաշնորհ կտրամադրի կորոնավիրուսային վարակի դեմ պայքարելու համար
Ամերիաբանկը 9 ամսվա արդյունքներով գլխավորել է խոշորագույն հարկատուների ցուցակը՝ Հայաստանի առևտրային բանկերի շրջանումԱմերիաբանկը 9 ամսվա արդյունքներով գլխավորել է խոշորագույն հարկատուների ցուցակը՝ Հայաստանի առևտրային բանկերի շրջանում
"Գազպրոմ Արմենիան" վերադարձել է առաջատարի դիրք խոշոր հարկատուների ցանկում
Ջրի սակագինը կբարձրացվի ընդամենը 20 դրամով՝ եթե բանակցություններն արդյունավետ լինեն. ՀԾԿՀ ղեկավարՋրի սակագինը կբարձրացվի ընդամենը 20 դրամով՝ եթե բանակցություններն արդյունավետ լինեն. ՀԾԿՀ ղեկավար
ԵԱԶԲ. Հայաստանում դանդաղել է սպառողական պահանջարկի վերականգնումը, հնարավոր է տոկոսադրույքների հետագա բարձրացումԵԱԶԲ. Հայաստանում դանդաղել է սպառողական պահանջարկի վերականգնումը, հնարավոր է տոկոսադրույքների հետագա բարձրացում
Կարգավորչի ղեկավարը չի պնդել, որ 2022 թվին գազի եւ էլեկտրաէներգիայի սակագների բարձրացում չի լինիԿարգավորչի ղեկավարը չի պնդել, որ 2022 թվին գազի եւ էլեկտրաէներգիայի սակագների բարձրացում չի լինի
Կարգավորիչի ղեկավարը պատմել է, թե Հայաստանի էներգահամակարգն ինչպես է անցկացնելու ձմեռըԿարգավորիչի ղեկավարը պատմել է, թե Հայաստանի էներգահամակարգն ինչպես է անցկացնելու ձմեռը
Ռուսաստանում 202 հազար աշխատանքային միգրանտ կա ՀայաստանիցՌուսաստանում 202 հազար աշխատանքային միգրանտ կա Հայաստանից
ԱՄՆ-ում վերջնականապես որոշել են Հայաստանից եւ մի շարք այլ երկրներից ալյումինի փայլաթիթեղի ներմուծման մաքսատուրքերըԱՄՆ-ում վերջնականապես որոշել են Հայաստանից եւ մի շարք այլ երկրներից ալյումինի փայլաթիթեղի ներմուծման մաքսատուրքերը
Մեկ անձից գնումների մեծ մասն իրականացվում է առողջապահության համակարգի կողմից. Ֆինանսների նախարարությունՄեկ անձից գնումների մեծ մասն իրականացվում է առողջապահության համակարգի կողմից. Ֆինանսների նախարարություն
Հաճախորդները կարող են ապառիկ գնումներ կատարել ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի ավելի քան 600 գործընկեր կազմակերպությունների վաճառակետերումՀաճախորդները կարող են ապառիկ գնումներ կատարել ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի ավելի քան 600 գործընկեր կազմակերպությունների վաճառակետերում
ԱրարատԲանկի միանգամայն նոր մոբայլ հավելվածը գործարկման փուլում էԱրարատԲանկի միանգամայն նոր մոբայլ հավելվածը գործարկման փուլում է
Դմիտրի Վոլվաչ. Ռուսաստանն ավելի քան 1 մլրդ դոլար կներդնի Հայաստանի տնտեսության մեջԴմիտրի Վոլվաչ. Ռուսաստանն ավելի քան 1 մլրդ դոլար կներդնի Հայաստանի տնտեսության մեջ
ՏԿԵ նախարար. Տարածքների համաչափ զարգացումն ու ապակենտրոնացված միջտարածաշրջանային համագործակցության զարգացումն առաջնահերթ խնդիրներ են ՀՀ կառավարության համարՏԿԵ նախարար. Տարածքների համաչափ զարգացումն ու ապակենտրոնացված միջտարածաշրջանային համագործակցության զարգացումն առաջնահերթ խնդիրներ են ՀՀ կառավարության համար
Արդյո՞ք գազի գործող գնի պահպանումն իրատեսական է. պարզաբանել է Հայաստանի փոխվարչապետըԱրդյո՞ք գազի գործող գնի պահպանումն իրատեսական է. պարզաբանել է Հայաստանի փոխվարչապետը
Էկոնոմիկայի  նախարարն ԱՄՆ դեսպանի հետ քննարկել է Հայաստանի ներդրումային ներուժըԷկոնոմիկայի  նախարարն ԱՄՆ դեսպանի հետ քննարկել է Հայաստանի ներդրումային ներուժը
Հայաստանն ու Ռուսաստանը ներդրումների ներգրավման միասնական մոտեցումներ են մշակելՀայաստանն ու Ռուսաստանը ներդրումների ներգրավման միասնական մոտեցումներ են մշակել
Դմիտրի Վոլվաչ. Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ կա ներուժ համագործակցության նոր եզրերի համարԴմիտրի Վոլվաչ. Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ կա ներուժ համագործակցության նոր եզրերի համար
SWN-ը թողարկել է «Հայաստան՝ գինու արահետ» ուղեցույցըSWN-ը թողարկել է «Հայաստան՝ գինու արահետ» ուղեցույցը
Երեւանում տեղի կունենա էներգետիկ խարտիայի համաժողովի նախարարների 32-րդ հանդիպումըԵրեւանում տեղի կունենա էներգետիկ խարտիայի համաժողովի նախարարների 32-րդ հանդիպումը
Վերոնիկա Նիկիշինա. ՌԱԿ խումբը շահագրգռված է Հայաստանի հետ սերտ համագործակցությամբ ինտեգրացիոն նախագծերի լայն սպեկտրումՎերոնիկա Նիկիշինա. ՌԱԿ խումբը շահագրգռված է Հայաստանի հետ սերտ համագործակցությամբ ինտեգրացիոն նախագծերի լայն սպեկտրում
2021 թվականի 9 ամիսներին Հայաստանի պետական պարտքն ավելացել է 1,069 մլրդ դոլարով2021 թվականի 9 ամիսներին Հայաստանի պետական պարտքն ավելացել է 1,069 մլրդ դոլարով
«Էյչ-Էս-Բի-Սի» Խմբի և «Օրրան» բարեգործական հասարակական կազմակերպության համատեղ ծրագիրը կաջակցի մարզաբնակ 200 երիտասարդների աշխատանքի անցնելու կամ սեփական բիզնես հիմնելու հարցում«Էյչ-Էս-Բի-Սի» Խմբի և «Օրրան» բարեգործական հասարակական կազմակերպության համատեղ ծրագիրը կաջակցի մարզաբնակ 200 երիտասարդների աշխատանքի անցնելու կամ սեփական բիզնես հիմնելու հարցում
Հոկտեմբերի 17-ին ՀԱԷԿ-ը միացել է Հայաստանի միասնական էներգահամակարգինՀոկտեմբերի 17-ին ՀԱԷԿ-ը միացել է Հայաստանի միասնական էներգահամակարգին
«Վե-Դե-Էն-Խա»-ում կանցկացվի ArmWineFest2021 փառատոն«Վե-Դե-Էն-Խա»-ում կանցկացվի ArmWineFest2021 փառատոն
ՌԴ  առեւտրի ներկայացուցիչ. Հայաստանի շուկան ավանդաբար գրավիչ է Ռուսաստանի համարՌԴ  առեւտրի ներկայացուցիչ. Հայաստանի շուկան ավանդաբար գրավիչ է Ռուսաստանի համար
Երևանում կայացել է հայ-չեխական միջկառավարական հանձնաժողովի հինգերորդ նիստըԵրևանում կայացել է հայ-չեխական միջկառավարական հանձնաժողովի հինգերորդ նիստը
Վճարե՛ք Իդրամով առցանց խանութներում, ստացե՛ք անվճար առաքում կամ քեշբեք և մասնակցե՛ք խաղարկությանըՎճարե՛ք Իդրամով առցանց խանութներում, ստացե՛ք անվճար առաքում կամ քեշբեք և մասնակցե՛ք խաղարկությանը
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը հայտարարում է հիփոթեքային վարկավորման արտոնյալ պայմանների մասին՝ «Կոմիտասի պարկ» բնակելի թաղամասում անշարժ գույքի ձեռք բերման համարՎՏԲ-Հայաստան Բանկը հայտարարում է հիփոթեքային վարկավորման արտոնյալ պայմանների մասին՝ «Կոմիտասի պարկ» բնակելի թաղամասում անշարժ գույքի ձեռք բերման համար
Վարկերի և ավանդների տոկոսադրույքները բարձրացել ենՎարկերի և ավանդների տոկոսադրույքները բարձրացել են
Սուրեն Պապիկյանը Մոսկվայում քննարկել է «Հյուսիս-Հարավ էլեկտրաէներգետիկական միջանցքը» եւ Հայաստանում նոր միջուկային էներգաբլոկի կառուցումըՍուրեն Պապիկյանը Մոսկվայում քննարկել է «Հյուսիս-Հարավ էլեկտրաէներգետիկական միջանցքը» եւ Հայաստանում նոր միջուկային էներգաբլոկի կառուցումը
Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարն ընդունել է Չեխիայի արդյունաբերության և առևտրի նախարարի տեղակալինՀայաստանի էկոնոմիկայի նախարարն ընդունել է Չեխիայի արդյունաբերության և առևտրի նախարարի տեղակալին
Էկոնոմիկայի նախարարությունում քննարկվում է բիզնես-օմբուդսմենի ինստիտուտի ստեղծման նպատակահարմարության հարցըԷկոնոմիկայի նախարարությունում քննարկվում է բիզնես-օմբուդսմենի ինստիտուտի ստեղծման նպատակահարմարության հարցը
Կառավարությունը հավանություն է տվել ANIF-ի կանոնադրական կապիտալի ավելացման մասին որոշման նախագծինԿառավարությունը հավանություն է տվել ANIF-ի կանոնադրական կապիտալի ավելացման մասին որոշման նախագծին
Փաշինյան. Էներգետիկ բնագավառում ընդհանուր ոլորտային շուկաների ձևավորումը ԵԱՏՄ տնտեսական ինտեգրման ներուժի լիարժեք իրացման նախապայման էՓաշինյան. Էներգետիկ բնագավառում ընդհանուր ոլորտային շուկաների ձևավորումը ԵԱՏՄ տնտեսական ինտեգրման ներուժի լիարժեք իրացման նախապայման է
Մի շարք համաշխարհային բրենդների խանութների  կահույքի պաշտոնական մատակարարն ու դեղերի արտադրության ձեռնարկությունը հարկային արտոնություն են ստացել  կառավարությունիցՄի շարք համաշխարհային բրենդների խանութների  կահույքի պաշտոնական մատակարարն ու դեղերի արտադրության ձեռնարկությունը հարկային արտոնություն են ստացել  կառավարությունից
Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարը չի բացառել, որ «Հայաստանի արտահանման ապահովագրական գործակալություն» պետական ընկերության վարկանշմամբ կզբաղվի Standard & Poors-ըՀայաստանի էկոնոմիկայի նախարարը չի բացառել, որ «Հայաստանի արտահանման ապահովագրական գործակալություն» պետական ընկերության վարկանշմամբ կզբաղվի Standard & Poors-ը
S&P գործակալությունը բարելավել է Ամերիաբանկի հեռանկարը` սահմանելով այն «դրական»S&P գործակալությունը բարելավել է Ամերիաբանկի հեռանկարը` սահմանելով այն «դրական»
Փորձագետ. Որպեսզի գազի գների ձեւավորումը, այնուամենայնիվ, լինի շուկայական, բավական է խելամիտ օգտագործել բորսայական հարթակներըՓորձագետ. Որպեսզի գազի գների ձեւավորումը, այնուամենայնիվ, լինի շուկայական, բավական է խելամիտ օգտագործել բորսայական հարթակները
Հեռախոսահամարի միջոցով ստացեք և կատարեք միջազգային փոխանցումներ․ Ակբա բանկՀեռախոսահամարի միջոցով ստացեք և կատարեք միջազգային փոխանցումներ․ Ակբա բանկ
ՏԿԵ նախարարը ծանոթացել է Ագարակի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի աշխատանքներինՏԿԵ նախարարը ծանոթացել է Ագարակի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի աշխատանքներին
Standard&Poors-ն առաջին անգամ Հայաստանին սուվերեն վարկանիշ է շնորհելStandard&Poors-ն առաջին անգամ Հայաստանին սուվերեն վարկանիշ է շնորհել
Ամերիաբանկն արժանացել է  «Տարվա ամենահուսալի Բանկ» հեղինակավոր մրցանակինԱմերիաբանկն արժանացել է  «Տարվա ամենահուսալի Բանկ» հեղինակավոր մրցանակին
Թվային տարածքում գործարկվել է Թվային տարածքում գործարկվել է "ռե Արմենիա" դրամահավաքի հարթակը
Հայաստանը 2022-ին ռազմական ծախսերի համար կհատկացնի ավելի՝ քան 2021 թվին,  բայց՝ ավելի քիչ, քան կառավարության պարտքի սպասարկմանն ու մարմանըՀայաստանը 2022-ին ռազմական ծախսերի համար կհատկացնի ավելի՝ քան 2021 թվին, բայց՝ ավելի քիչ, քան կառավարության պարտքի սպասարկմանն ու մարմանը
Հայաստանն ու Լեհաստանը մտադիր են ակտիվացնել համագործակցությունը երկու երկրների սթարթափների միջեւՀայաստանն ու Լեհաստանը մտադիր են ակտիվացնել համագործակցությունը երկու երկրների սթարթափների միջեւ
Global Finance․ԱրարատԲանկը ճանաչվել է Հայաստանի «Լավագույն ենթապահառու բանկ» Global Finance․ԱրարատԲանկը ճանաչվել է Հայաստանի «Լավագույն ենթապահառու բանկ» 
Կարդալ ավելին


Արտ. փոխարժեքները
25.10.2021
RUB6.800.05
USD476.950.47
EUR554.50-0.27
GBP655.95-1.74
CAD385.73-0.65
JPY41.980.13
CNY74.610.20
CHF518.93-0.96