Հինգշաբթի, 26 Հունվարի 2017 15:11
Նաիրա Բադալյան

ՔԱԳՎ. «Պոբեդան» նախատեսում է ավելացնել թռիչքների հաճախականությունը Գյումրիից

Արմինֆո. Ռուսաստանյան բյուջետային «Պոբեդա» ավիաընկերությունը (Աէրոֆլոտի դուրստրը) գոհ է Շիրակ օդանավակայանից իրականացվող թռիչքներից և տվյալ փուլում Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության հետ քննարկում է թռիչքների հաճախականության ավելացման հարցը: Այս մասին հունվարի 26-ին հայտարարել է ՔԱԳՎ ղեկավար Սերգեյ Ավետիսյանը կառավարության նիստից հետո:

 

Ըստ Ավետիսյանի, Պոբեդայի հաջողությունների մասին է ասում այն , որ ընկերությունն ապահովում է օդանավերի գրեթե 100% բեռնվածություն: Ելնելով դրանից, Պոբեդան նախատեսում է ավելացնել թռիչքների հաճախականությունը Գյումրիից:

 

Միևնույն ժամանակ, Սերգեյ Ավետիսյանն այստեղ չի տեսնում դեմպինգի տարրեր, մասնավորապես, «Արմենիա» տեղական ավիաընկերության նկատմամբ: «Այստեղ չկան դեմպինգի տարրեր: Կա կոշտ մրցակցային դաշտ և բավական կոշտ պայմաններով փոխհամագործակցություն»,-հայտարարել է նա: Ինչ վերաբերվում է «Զվարթնոց» օդանավակայանի սակագներին, ինչից հաճախ բողոքում էին մոռացության մատնված հայ ավիափոխադրողները, և ինչից բողոքում է «Արմենիա» ավիաընկերությունը, ապա ըստ Ավետիսյանի, տարածաշրջանային մակարդակով դրանք լիովին մրցունակ են, իսկ որոշ ուղղություններով անգամ ավելի ցածր են, քան Վրաստանում:

 

Հիշեցնենք, որ ռուսաստանյան «Պոբեդա» լոուքոսթերը («Աերոֆլոտ» խմբի անդամ) 2016 թվականի նոյեմբերի 16-ին սկսեց Մոսկվայից Գյումրի թռիչքների տոմսերի վաճառքը, իսկ թռիչքների իրականացումն սկսվեց դեկտեմբերի 15-ից, երեքշաբթի, հինգշաբթի և կիրակի օրերին: Մինչև ձմեռային չվացուցակի ավարտն արդեն առաջարկվել է ավելի քան 10 հազար տոմս, 999 ռուբլի արժեքով, ներառյալ բոլոր տուրքերն ու վճարները: Իսկ Fly&Bus ծառայության շրջանակներում ուղևորներին առաջարկվում են հարմարավետ ավտոբուսներ դեպի Երևան:

 

Հիշեցնենք, որ 2013 թվականի ապրիլի 1-ից «Արմավիա» ընկերոթյունը դադարեցրեց թռիչքները և սկսեց սնանկոթւյան գործընթացը: 2014-ին նույն ճակատագրին արժանացավ նաև «Էյր Արմենիա» ընկերությունը: 2013-ին ՀՀ կառավարոթյունը հաստատեց «բաց երկնքի» քաղաքականությունը, որից հետո սկսվեց օտարերկրյա ավիաընկերությունների համատարած հեռացումը Հայաստանի շուկայից և շուկայի մոնոպոլիզացիան ռուսական ավիաընկերությունների կողմից: Արդյունքում, ավիատոմսերի բարձր գների պատճառով հայ ուղևորներն սկսեցին օգտվել Վրաստանի ավիացիոն ծառայություններից, որտեղ հաջողությամբ են գործում եվրոպական մի շարք լոուքոստերներ:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
02.04.2020
RUB6.430.03
USD504.50-0.46
EUR551.62-0.45
GBP628.414.33
CAD357.503.19
JPY47.010.09
CNY71.06-0.29
CHF521.99-0.20



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000