Երեթշաբթի, 28 Փետրվարի 2017 14:21
Մարիաննա Մկրտչյան

Աբաշիձե. Աբխազիայի երկաթուղու վերականգնման շուրջ ոչ մի բանակցություն չի վարվում

Աբաշիձե. Աբխազիայի երկաթուղու վերականգնման շուրջ ոչ մի բանակցություն չի վարվում

Արմինֆո. Աբխազիայի երկաթուղու վերականգնման շուրջ ոչ մի բանակցություն չի վարվում: Ըստ iPress-ի, այդ մասին հայտարարել է ռուս-վրացականն հարաբերությունների գծով Վրաստանի վարչապետի հատուկ ներկայացուցիչ Զուրաբ Աբաշիձեն:

 

Նրա ասելով, Աբխազիայի Ե/ՈՒ վերականգնման հարցն անմիջականորեն առնչվում է Վրաստանի տարածքային ամբողջականության խնդրին: «Ըստ երևույթին, միայն այդ համատեքստում կարելի է դիտարկել այդ հարցը: Սակայն այդ թեմայի շուրջ ոչ մի տեղ ոչ մի բանակցություն չի վարվում», - ասել է նա: Պատասխանելով այն հարցին, թե արդյոք Հայաստանն առաջ չի քաշել Աբխազիայի երկաթուղու վերականգնման թեման, Աբաշիձեն ասել է, թե Վրաստանի կառավարությունն այդ հարցը ոչ մի տեղ չի քննարկում:

 

Հայաստանի վարչապետ Կարեն Կարապետյանը փետրվարի 24-ին Թբիլիսիում կայացած հանդիպումների արդյունքում հայտարարել է, որ Հայաստանն ու Վրաստանը պայմանավորվել են Վրաստանը Ռուսաստանին կապող Ստեփանծմինդա-Լարս ճանապահի նկատմամբ այլընտրանքային փոխադրամիջանցքի ստեղծման հարիցի շուրջ` հրաժարվելով բացահայտել այդ պայմանավորվածությունների մանրամասները:  

 

Վրաստանի խորհրդարանական քաղաքական ուժերն այնքան էլ մեծ ուրախությամբ չեն ընդունել Վերին Լարսի նկատմամբ այլընտրանքային հաղորդակցության ուղիներ բացելու հնարավորության մասին տեղեկատվությունը, ինչի մասին հայտարարվել է Հայաստանի վարչապետ Կարեն Կարապետյանի Վրաստան կատարած վերջին այցի ժամանակ: Մասնավորապես, վրացի քաղաքական գործիչները մտավախություն ունեն, որ «այլընտրանքային ուղիներ» ասելով ենթադրվում է աբխազական երկաթուղին: Վրաստանի խորհրդարանական քաղաքական գործիչների կարծիքով, աբխազական ե/ու գործարկումը հակասում է երկրի քաղաքական շահերին:

 

Հիշեցնենք, որ «Վերին Լարս» անցակետը, որով նախորդ դարի 90-ական թվականներից անցնում է Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև միակ ցամաքային Ռազմավիրական ճանապարհը, ձմռան շրջանում պարբերաբար փակվում էձյան առատ տեղումների, իսկ գարնանը` սելավների պատճառով: Հաշվի առնելով բանակցությունները Ռուսաստանի Դաշնության գործընկերների հետ և Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոմոբիլային ճանապարհահատվածում եղանակային պայմաններով պայմանավորված թողունակության սահմանափակումները՝ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հունվարի 26-ին  կառավարության նիստում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին հանձնարարել էր ռուսական և վրացական կողմերի հետ քննարկել և մինչև մարտի 1-ը  կառավարության աշխատակազմ ներկայացնել առաջարկություններ այլընտրանքային երթուղիներով տրանսպորտային փոխադրումների կազմակերպման  վերաբերյալ:   Որպես այլընտրանք, որը պահանջում է տարածաշրջանի երկրների քաղաքական որոշում, կարող են ծառայել Հարավային  Օսիայով և Աբխազիայով Վրաստանը Ռուսաստանին կապող ճանապարհները:

 

Հիշեցնենք, որ 2013-ի հունվարին Վրաստանի վարչապետ Բիձինա Իվանիշվիլին հնարավոր էր համարել ռուս-հայկական երկաթուղու վերաբացումը, որն անցնում է Աբխազիայի տարածքով: Այն ժամանակ Բիձինա Իվանիշվիլին հայտարարել էր, որ բոլոր կողմերի համաձայնության դեպքում հնարավոր կլինի վերաբացել երկաթուղին: Բրիտանական International Alert ոչ կառավարական կազմակերպության հետազոտությունների համաձայն,  1991 թվականից ի  վեր չգործող Երևան-Թբիլիսի-Սուխում-Սոչի երկաթուղու վերակառուցումը կարժենա  277,5 մլն դոլար, որը կհաջողվի վերադարձնել 100 տարուց ոչ շուտ: 251 մլն դոլար պահանջվում է Փսոու-Ինգուր 190 կմ աբխազական հատվածի  վերականգնման համար: Իսկ Զուգդիդից Թբիլիսի և այնուհետև մինչև Երևան երկաթուղին աշխատում է: Ուշագրավ է, որ  աբխազ փորձագետների պաշտոնական եզրակացությունների համաձայն, այդ գումարը կազմում է 350-400 մլն դոլար, մինչդեռ նրանց վրացի գործընկերները կարծում են, որ դրա համար կպահանջվի 73 մլն դոլարից ոչ ավելի:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
02.04.2020
RUB6.430.03
USD504.50-0.46
EUR551.62-0.45
GBP628.414.33
CAD357.503.19
JPY47.010.09
CNY71.06-0.29
CHF521.99-0.20



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000