Հինգշաբթի, 23 Մարտի 2017 17:12
Նաիրա Բադալյան

Կարեն Կարապետյանը դժգոհել Հյուսիս-հարավ նախագծի շրջանակներում շինարարական աշխատանքների իրականացման կարգից

Արմինֆո. Վարչապետ Կարեն Կարապետյանը դժգոհել Հյուսիս-հարավ նախագծի շրջանակներում շինարարական աշխատանքների իրականացման կարգից: «Ժամը 09:30 կամուրջների վրա աշխատող չկա, 17:30 բոլորը հանգստանում են: Ես մի անգամ այդ հարցը տվել եմ, ասել են ժամկետի մեջ է: Եթե այսպես են աշխատում՝ ժամկետը կրճատեք: Ես հասկանում եմ, որ դա մեր կապալառուի խնդիրն է, բայց այդ պայմանագիրն այնպես պետք է կնքել, որ մենք կարողանանք հետևել»,- մարտի 23-ին կառավարության նիստում նշել է կառավարության ղեկավարը:

 

Արդեն կառավարության նիստից հետո ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի տեղակալ Արթուր Առաքելյանը պարզաբանել է, որ կամուրջների վրա շինարարական աշխատանքներ իրականացվում են Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի արդյունքում կատարված տնտեսումների հաշվին, ինչը հնարավորություն է տվել արդիականացնել այդ ենթակառուցվածքները: «Դրանից ելնելով՝ մենք ստիպված էինք, պայմանագրի կետի համաձայն, ընդունել հիմնական աշխատանքները, և հետո միայն ծրագրվել է կամուրջների շինարարությունը»,- նշել է նա:

 

Ինչ վերաբերում է խոսակցություններին, որ ձմռան շրջանում կամուրջների վրա աշխատանքները դադարեցվել էին, ինչպես պարզաբանել է նախարարության ներկայացուցիչը, դա կապված է եղել քաղաքացիների անվտանգությունն ապահովելու անհրաժեշտությամբ: «Նախարարությունը ստիպված էր որոշ վայրերում փակել կամ սահմանափակել երթևեկությունը: Ինչպես նաև երթևեկության սահմանափակումները նվազագույնի հասցնելու նպատակով՝ որոշ կոնստրուկցիաներ պատրաստվել են ոչ թե տեղերում, այլ՝ գործարաններում և արդեն պատրաստի տեսքով տեղակայվել ճանապարհներին»,- հայտարարել է Առաքելյանը:

 

Արթուր Առաքելյանը լրագրողներին հայտարարել է, որ պայմանագրերը կնքվել են՝ շինարարական նորմերին համապատասխան: «Շինարարական ընկերության հետ պայմանավորվածության համաձայն՝ հիշյալ ճանապարհահատվածում հիմնական շինարարական աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել 2017 թվականի մայիսին, իսկ բարեկարգման աշխատանքները կիրականացվեն արդեն ճանապարհի բացումից հետո: Միաժամանակ երկու կամուրջի աշխատանքները կապալառու կազմակերպությունը խոստացել է ավարտել մինչև ընթացիկ տարվա սեպտեմբերը»,- հայտարարել է նա: Ինչպես հայտնել է փոխնախարարը, բոլոր 9 կամուրջների արդիականացման համար կպահանջվի $1,5 մլն:

 

Հիշեցնենք, որ հոկտեմբերի 20-ին Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը լրագրողներին հայտնել էր, որ ՀՀ կառավարությունը՝ ի դեմս տրանսպորտի նախարարության, գնահատում է Հյուսիս-Հարավ մայրուղու շինարարության արդյունավետությունը: Ինչպես հայտարարել է նախարարը, տվյալ փուլում գնահատվում է նախագծի արդյունավետությունը. ացկացվում են ինչպես ավտոմայրուղու շինարարության, այնպես էլ ընդհանուր առմամբ «Հյուսիս-Հարավ» ծրագրի ստուգումներ: Իսկ ավելի վաղ ՀՀ նախկին վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանը հայտարարել էր, որ իսպանական շինարարական ընկերությունն իսկական չարիք է դարձել «Հյուսիս-Հարավե ավտոմայրուղու համար: Նրա խոսքով, իրեն հասել են լուրեր, որ ավտոմայրուղու շինարարությունը ձգձգվում է իսպանական ընկերության ֆինանսական պրոբլեմների պատճառով: «Դրանով զբաղվում է իսպանական ընկերությունը, որը չարիք է դարձել այս գործում՚,-հայտարարել էր նախկին վարչապետը՝ ընդգծելով նաև, որ Արարատի ճանապարհը նույնպես մինչ օրս պրոբլեմների մեջ է և սարքվել է անորակ: «Կա՞ն արդյոք պրոբլեմներ այդ ընկերության, և չգիտեմ էլ ում հետ, ասում են փող չկա, զբաղվեք այդ հարցով՚,-հանձնարարել էր Աբրահամյանը: Միևնույն ժամանակ, ԱրմԻնֆո-ի հետ զրույցում «Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր» ՊՈԱԿ գլխավոր գործադիր տնօրեն Արթուր Սարգսյանը հավաստել էր, որ «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի շինարարարական աշխատանքների ընթացքում չեն եղել չարաշահումներ և յուրացումներ: Մինչդեռ ԶԼՄ-ներում տեղեկություններ է հայտնվել այն մասին, որ «հայկական ավանդական «կոռուպցիոն գործունեության պատճառով իսպանացիները դժվարանում են իրականացնել Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի կառուցման աշխատանքները և որոշել են հեռանալ Հայաստանից։ Շրջանառվող լուրերի համաձայն՝ իսպանական ընկերության դեմ քրեական գործ է հարուցվել, ինչը հաստատել են ֆինանսների նախարարությունում՝ հայտնելով, որ «2014թ. հոկտեմբերի 10-ին ՀՀ քրեական օրենսգրքի 205-րդ հոդվածի 2-րդ մասով հարուցվել է քրեական գործ՝ «ԿՈՐՍԱՆ-ԿՈՐՎԻԱՍ ԿՈՆԱՏՐՈՒԿՑԻՈՆե բաժնետիրական ընկերության հայաստանյան մասնաճյուղի կողմից առանձնապես խոշոր չափերով հարկեր վճարելուց խուսափելու դեպքի առթիվ։ Սույն քրգործով որպես մեղադրյալ ներգրավված անձ չկա։ Նախաքննությունը շարունակվում է»։

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
02.04.2020
RUB6.430.03
USD504.50-0.46
EUR551.62-0.45
GBP628.414.33
CAD357.503.19
JPY47.010.09
CNY71.06-0.29
CHF521.99-0.20



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000