Հինգշաբթի, 6 Ապրիլի 2017 20:13
Նաիրա Բադալյան

Տրանսպորտի նախարարը բացառում է «օտկատների» փորձի առկայությունը ճանապարհաշինության ոլորտում

Տրանսպորտի նախարարը բացառում է «օտկատների» փորձի առկայությունը ճանապարհաշինության ոլորտում

Արմինֆո. Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը բացառում է «օտկատների» փորձի առկայությունը ճանապարհաշինության ոլորտում: «Հակառակն ապացուցող փաստերի առկայության դեպքում խնդրում եմ կիսվել դրանցով», - հայտարարել է Վահան Մարտիրոսյանը` ապրիլի 6-ին կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում: Միևնույն ժամանակ, պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի հարցին, նախարարը խոստովանել է, որ Հայաստանի շատ ճանապարհների վիճակը մնում է անբավարար:

 

Նախարարի ասելով, ճանապարհաշինությանն առնչվող խնդիրները բազմաթիվ են, սակայն ստիպված են հաշվի առնել ֆինանսական հնարավորությունները: Նախարարությունը խոստանում է երեք շաբաթվա ընթացքում այդ ուղղությամբ նախաձեռնություններ ներկայացնել, սակայն խոստովանում է, որ սեղմ ժամկետում հարցի լուծումն անհնար է թվում, անգամ, միլիարդների ներդրմամբ:

 

Ինչպես հայտարարել է Վահան Մարիտիրոսյանը, Հայաստանի ճանապարհների վերականգնումն ու վերանորոգումը  պահանջում են շատ լուրջ ներդրումներ, քանի որ պահանջվում են ոչ թե ժամանակավոր լուծումներ` փոսերը լցնելու տեսքով, ինչպես սովորաբար արվում է, այլ` կապիտալ վերանորոգում: «Տվյալ փուլում ճշտվում է ներդրումների անհրաժեշտ ծավալը: Ըստ նախնական հաշվարկների, պահանջվում են վիթխարի ներդրումներ», - հայտարարել է նախարարը` խոստանալով երեք շաբաթվա ընթացքում ավելի որոշակի տեղեկատվություն տրամադրել: Ինչպես պարզաբանել է նախարարը, ակնկալվող ներդրումները ենթադրում են ինչպես բյուջեի միջոցների ներգրավում, այնպես էլ միջազգային դոնորների ներդրումներ: Եվ, չնայած երկրի պարտքի բեռը չավելացնելու կառավարության ձգտմանը, ինչպես պարզաբանել է Մարտիրոսյանը, ճանապարհների բարեկարգման հարցում կառավարությունն ստիպված  է լինելու գնալ արտաքին վարկային միջոցների ներգրավման: Ընդ որում, ինչպես հայտարարել է Վահան Մարտիրոսյանը, հարկ չկա ակնկալել, որ տեղական բիզնեսը ճանապարհաշինության ոլորտում ներդնելու ցանկություն կհայտնի, պետությունը չի կարող բիզնեսին ստիպել ճանապարհներ կառուցել: Միևնույն ժամանակ, եթե բիզնեսը հետաքրքվի ճանապարհաշինության  ֆինանսավորմամբ, ապա հետո դրանք կդառնան վճարովի:

 

Ինչպես նշել է նախարարը, Հայաստանի ճանապարհների նման վիճակը պայմանավորված է նաև կլիմայական պայմաններով: Այդուհանդերձ,  Մարիտիրոսյանի ասելով, վերջին տարիներին հանրապետությունում կառուցված ճանապարհները բարձր որակի են: Օրինակ` Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստանի սահման նոր ճանապարհը, նախարարի հավաստմամբ, կծառայի 12 տարի` ինչպես նախատեսված է:

 

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարը համաձայն չէ նաև այն կարծիքին, թե ճանապարհների անբավարար վիճակը կարող է պայմանավորված լինել մատակարարվող բիտումի անորակությամբ: Ինչպես հավաստիացրել է Վահան Մարտիրոսյանը, պարսավանք չի կարող լինել, քանի որ, համապատասխան լաբորատոիաների եզրակացության համաձայն, ճանապարհաշինությունում օգտագործվող բիտումը համապատասխանում է սահմանված նորմատիվներին:


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
23.10.2020
RUB6.470.05
USD494.010.30
EUR585.250.48
GBP646.41-0.59
CAD376.760.89
JPY47.210.02
CNY74.06-0.21
CHF546.291.36



Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000