Արմինֆո. Հայաստանի խոշորագույն տրանսպորտային «Սպայկա» ընկերությունը, որն զբաղվում է նաև պահածոյացված գյուղմթերքների արտադրույամբ և գնումներով, նախաձեռնել է լայնածավալ մի ծրագիր, որն ուղղված է աջակցելու երկրի փոքր և միջին ձեռնարկություններին: « Armzon էլեկտրոնային հարթակը թույլ կտա պատշաճ կերպով ներկայացնել հայրենական արտադրանքը ռուսական շուկայում», - ասել է գյուղատնտեսության փոխնախարար Ռոբերտ Մակարյանը, հունիսի 7-ին կայացած մամուլի ասուլիսում:
Ըստ փոխնմախարարի, ծրագիրն արդեն գործարկվել է Մոսկվայում և Կրասնոդարում: Ապագայում նախատեսվում է դրա ընդլայնումը ողջ Ռուսաստանում: «Նախագծի նպատակն է`աջակցել փոքր բիզնեսին, որը բախվում է մարքեթինգային ծախսերի հետ կապվբած ռեսուրսների պակասին: Օգտվելով այս հարթակից, տեղական արտադրողները կկարողանան հաջողությամբ արտահանել իրենց արտադրանքը Ռուսաստանի առցանց հարթակներում», - ասաց Մակարյանը:
Մեկ ամիս առաջ «Սպայկա» ՍՊԸ-ն հայտարարել էր էլեկտրոնային հարթակի մոտալուտ մեկնարկի մասին`հայկական ապրանքները ներկայացնելու համար, սկսած գյուղատնտեսական ապրանքներից մինչև տեքստիլ և արվեստի գործեր: Այսօր չհաջողվեց կապի մեջ մտնել ընկերության ներկայացուցիչների հետ:
![]() | 4.81 | 0.02 |
![]() | 390.51 | -0.39 |
![]() | 449.98 | 5.37 |
![]() | 522.85 | 3.81 |
![]() | 282.83 | 0.73 |
![]() | 27.70 | 0.24 |
![]() | 53.57 | 0.04 |
![]() | 483.78 | 6.26 |