Արմինֆո. Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը (ՔԱԳՎ) մշակում է երկրում փոքր ավիացիայի վերականգնման հայեցակարգը: Պատասխանելով ԱրմԻնֆոյի թղթակցի հարցին, այս մասին հայտարարել է ՀՀ ՔԱԳՎ ղեկավար Սերգեյ Ավետիսյանը:
Նա նշել է, որ ներկայումս վարչությունը գույքագրում է իրականացնում խորհրդային տարիներին գործող որոշ տարածքային օդանավակայաններում, նպատակ ունենալով բացահայտել դրանց իրական վիճակը, գնահատել հնարավոր ներդրումները և արդյունավետության մակարդակը դրանց գործարկման դեպքում:
«Մենք գտնում ենք, որ Հայաստանի փոքր ավիացիան ունի ապագա, բայց դրա զարգացման աստիճանը կախված կլինի այդ ծառայությունների շուկայական պահանջարկից: Մեր գործն այսօր ոլորտին իրական գնահատական տալն է, կատարել նախնական ներդրումային հաշվարկներ և ցույց տալ դրա հետագա զարգացման հնարավոր սցենարները: Մի խոսքով, առայժմ մենք մտադիր ենք ստեղծել հիմքերը, նախադրյալները, իսկ հետագա քայլերն ամբողջությամբ կախված կլինեն պահանջարկից, քանի որ տարածաշրջանային օդանավակայանների վերականգնումը պետք է արդյունավետ լինի այն ընկերություններին, որոնք ապագայում պետք է դրանք շահագործեն և կազմակերպեն չվերթներ», - ընդգծել է ՔԱԳՎ ղեկավարը:
Նա նշել է, որ հայեցակարգի պատրաստման բարդությունը կայանում է նրանում, որ փոքր ավիացիայի վերականգնման գործընթացը պետք է սկսվի գրեթե զրոյից: Հետևաբար, նախևառաջ անհրաժեշտ է դրան մոտենալ աշխարհագրական դիրքի տեսանկյունից: «Օդանավակայանը Գյումրիում արդեն գործում է, որտեղ արդեն ներդրվել է 2 մլն.դոլար, երկրի հարավ-արևելքում, Կապանում, գտնվող օդանավակայանում արդեն սկսվել են շինարարական աշխատանքները: Հյուրանոցային պահանջարկ կա Ջերմուկի և Ստեփանավանի օդանավակայանների վերականգնման համար», - ընդգծել է Ավետիսյանը: Նրա խոսքերով, դեռ վաղ է խոսել այն մասին, թե ինչ սխեմաները կօգտագործվեն փոքր օդանավակայաններում, և ով կլինի այդ շուկայի մասնակիցը, բայց աշխատանքների մեկնարկով արդեն զգացվում է որոշակի ներդրումային հետաքրքրությունը:
Հիշեցնենք, որ բոլորովին վերջերս պաշտոնապես հայտարարվեց Կապանի օդանավակայանի ուղևորատար տերմինալների շինարարության մեկնարկի մասին:
Հուլիսին սկսվեցին թռիչքային ուղու հարթեցման աշխատանքները: Ծրագրի ընդհանուր բյուջեն կազմում է մոտ $ 2 մլն: Ավելի վաղ ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում Սյունիքի մարզպետ Վահե Հակոբյանը նշել էր, որ օդանավակայանի գործարկման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է մայրաքաղաքի և շրջանների միջև օդային հաղորդակցությունները վերականգնելու ձգտումներով: Պատասխանելով հարցին, թե արդյոք հնարավոր է հետագայում թռիչքների իրականացումը Կապանից Ստեփանակերտ, մարզպետը տեսականորեն չի բացառել. «Համենայնդեպս, դրան ոչինչ չի խանգարում»: Խոսելով բնակչության համար թռիչքների մատչելիության մասին, մարզպետը հավաստել է, որ բոլոր հաշվարկներն արդեն կատարված են, տոմսերը կլինի այնքան մատչելի, որ ուղևորափոխադրումների պարբերական ծավալը կլինի երաշխավորված: Կան մի քանի կարճատև թռիչքներ իրականացնող օդանավերի ձեռքբերման պայմանագրեր: