Արմինֆո.ՀՀ կառավարությունը պատրաստվում է դիզելային վառելիքի սակագների բարձրացման սուբսիդավորման ծրագիր: Այս մասին հունվարի 25-ին կառավարության նիստից հետո հայտարարել է գյուղատնտեսության նախարար Իգնատի Առաքելյանը:
Ըստ նրա, սկսբում կառավարությունը չէր նախատեսում սուբսիդավորել դիզելային վառելիքի թանկացման սակագինը: Սակայն, մի շարք սոցիալական նշանակության ապրանքների գների վրա դիզելային վառելիքի թանկացման ազդեցությունը մեղմելու նպատակով, գյուղատնտեսության նախարարությունը ՀՀ նախագահի հանձնարարականների հիման վրա կատարեց շուկայի համապատասխան վերլուծություն: Արդյունքում որոշվեց ֆերմերների համար մշակել դիզելային վառելիքի սուբսիդավորման ծրագիր: «Սուբսիդավորման մեխանիզմները և չափերը հստակցեվում են, ինչի մասին մենք կտեղեկացնենք ավելի ուշ», - հայտարարել է Իգնատի Առաքելյանը:
Միևնույն ժամանակ, ըստ նախարարի, կարվի ամեն ինչ, որպեսզի պահպանվի դիզելային վառելիքի արժեքը նախկին`380 դրամի մակարդակում, հունվարի 1-ից սահմանված`440 դրամի փոխարեն: «Այս փուլում մենք ակնկալում ենք դիզելային վառելիքի շուկայական գների կայունացում: Անհրաժեշտ է նաև հստակցնել նաև կառավարության ռեսուրսները, որպեսզի պատշաճ կերպով կազմակերպվի սուբսիդավորման գորչծընթացը», - եզրափակել է նախարարը:
Ըստ ՏՄՊՊՀ մոնիտորինգի, հարկային փոփոխությունների արդյունաում 2018 թվականի հունվարի 1-ից 1 լիտր բենզինի գինն աճել է 20 դրամով, 1 լիտր դիզելային վառելիքի գինը` 60 դրամով, իսկ 1 խմ սեղմված գազի գինը` 20 դրամով: Սակայն, ՊԵԿ նախագահի տեղակալ Վախթանգ Միրումյանը հեղինակավոր հայտարարեց, որ վառելիքի ակցիզային հարկի աճը չի ունենա շղթայական ազդեցություն և չի հանգեցնի որոշ ապրանքատեսակների գների աճին: Միևնույն ժամանակ, նա նշել էր, որ այս տեսակի վառելիքի հարկումը ներառված է ԱԱՀ կարգավորման դաշտում: Եվ եթե 2018-ին դիզվառելիքն արժեր , ապա փոփոխությունների արդյունքում այն կհասնի 440 դրամի: Միևնույն ժամանակ, փոփոխությունների շնորհիվ, այսօր բենափոխադրողը կարող է պահանջել ԱԱՀ-ի 74 դրամ փոխհատուցում: «Ըստ էության, դիզելային վառելիքի արժեքը կազմում է 366 դրամ, այսինքն 14 դրամով պակաս է, քան Հարկային օրենսգրքի ուժի մեջ մտնելուց առաջ», - պարզաբանել է նա: Միրումյանը նաև խոստովանել է, որ տուժում է միայն գյուղատնտեսության ոլորտը, քանի որ նա ազատված է ԱԱՀ-ից և չի կարողանա ակնկալել նման հարկային`«բոնուսային» կարգավորում: