Արմինֆո. Թվային ռազմավարության իրականացման շրջանակներում Ամերիաբանկը հայտարարեց սպառողական վարկավորման շրջանակներում երկու ծառայությունների մեկնարկի մասին: Այս մասին մարտի 6-ի ասուլիսում հայտնել է Ամերիաբանկի մանրածախ բանկինգի տնօրեն Արման Բարսեղյանը: «Եթե նախկինում մանրածախ վարկավորման մեջ մենք ավելի շատ կենտրոնանում էինք միջին և պրեմիում հաճախորդների վրա, ապա նոր ծառայությունների մեկնարկով Ամերիաբանկը մտադիր է դառնալ շուկայի հիմնական խաղացողներից մեկը», - ասել է նա:
Առաջին ծառայությունն իրենից ներկայացնում է սքորինգ-վարկեր, այսինքն, հաշված րոպեների ընթացքում առցանց ռեժիմով ստանալ 100 հազար դրամից մինչև 10 միլիոն դրամի սպառողական վարկ, առանց գրավի կամ երաշխիքի: Նա ընդգծել է, որ վարկի դիմումը մինչև մարտի 31-ը ներկայացնելու դեպքում սպասարկման գումար չի գանձվում: Սքորինգային վարկերով անվանական տոկոսադրույքը սահմանվում է տարեկան 21%, մարման ժամկետը`60 ամիս: Միևնույն ժամանակ, ինչպես նշել է Ա.Բարսեղյանը, առաջարկը տարածվում է նաև քարտային պրոդուկտների վրա, ընդ որում, ի տարբերություն սպառողական վարկերի, օվերդրաֆտները հասանելի են ինչպես ՀՀ դրամով, այնպես էլ դոլարով և եվրոյով:
Հաստատման, գնահատման և որոշումների կայացման գործընթացը լիովին ավտոմատացված է: Միևնույն ժամանակ, բանկիրը նշել է, որ Ամերիաբանկի հաճախորդների համար վարկի հաստատումը և պայմանագրի կնքումը կատարվում է առցանց ռեժիմով: Պոտենցիալ հաճախորդները պետք է բանկ այցելեն միայն անձը նույնականացնելու և պայմանագիրը կնքելու համար, իսկ որոշումը և գնահատումը կատարվում են առցանց ռեժիմով:
Երկրորդ ծառայությունը վերաբերում է ապրանքների ապառիկ ձեռքբերման վարկավորմանը, և այստեղ նույնպես գործընթացը լիովին ավտոմատացված է: Ինչպես Ա.Բարսեղյանն է բացատրել, վարկի գումարը տատանվում է 100- 1,5 մլն դրամի սահմաններում, տոկոսադրույքը չի գերազանցում տարեկան 24%-ը, իսկ մարման ժամկետը կազմում է մինչև 60 ամիս: «Ծառայությունն արդեն մեծ պահանջարկ ունի: Մենք այն գործարկել ենք փետրվարին, և արդեն շուրջ 3 հազար վարկեր են տրամադրվել», - ասել է նա: Մասնավորապես, այս ծառայության շրջանակներում Բանկը համագործակցում է 5 գործընկերների հետ (VEGA, MTS, Mobile Center, Zig Zag, Ucom): «Գործընկերային ցանցն ապրիլին կբարելավվի: Մենք դեռ բանակցում ենք յոթ գործընկերների հետ», - ավելացրել է նա:
Պատասխանելով ԱրմԻնֆո գործակալության թղթակցի հարցին, Ա.Բարսեղյանը նշել է. «Մենք մեր նոր ծառայությունները դիտարկում ենք ոչ միայն մատչելիության ապահովման և մեր հաճախորդներին բարձր որակով սպասարկման, այլ նաև հաճախորդների բազայի ընդլայնման առումով», - ասել է նա: Ներկայումս սքորինգային ծառայությունների միջոցով տրամադրվող վարկերի և ապառիկ գնումների ընդհանուր ծավալի մոտ 40%-ը կազմում է ոչ Ամերիաբանկի հաճախորդների մասնաբաժինը: «Մենք պետք է հնարավորություն ունենանք ապագայում ներկայացնել մեր մյուս ծառայություններն այս ձևաչափով», - ընդգծել է նա: Այս առումով Ա.Բարսեղյանը նշել է, որ մինչև տարեվերջ Ամերիաբանկ այս ծառայությունների միջոցով մտադիր է հաճախորդների բազան ավելացնել 40%:
«Ծառայության գործողության միայն առաջին ամսում սպառողական վարկերի 70% -ը մշակվել է սքորինգ-համակարգով: Մեր բաժանորդներն անմիջապես անցել են թվային ուղիներին, ինչը ցույց է տալիս, թե որքանով է ծառայությունը պահանջված, գուցե նույնիսկ հնարավոր է, որ մենք մի փոքր ուշացել ենք ներդրման հարցում», - եզրափակել է նա: