Երեթշաբթի, 19 Մարտի 2019 20:04
Կարինա Մելիքյան

HSBC Բանկ Հայաստանը բարձրացնում է արդյունավետությունը և շեշտը դնում թվային ծառայությունների վրա

HSBC Բանկ Հայաստանը բարձրացնում է արդյունավետությունը և շեշտը դնում թվային ծառայությունների վրա

Արմինֆո.HSBC Բանկ Հայաստանը, հավատարիմ մնալով կորպորատիվ-սոցիալական պատասխանատվության սկզբունքներին, վերջերս անցկացրել է բաց դռների օր՝  քաղաքացիների ֆինանսական գրագիտության բարձրացման և բանկային ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ իրազեկվածության խթանման նպատակով: Միջոցառման ընթացքում բանկի ղեկավարությունն այցելուներին պարզաբանել է այնպիսի թեմաներ, ինչպես՝ ֆինանսների և խնայողությունների արդյունավետ կառավարումը, սպառողների իրավունքների պաշտպանությունը, բանկային պրոդուկտների հետ կապված ռիսկերի կառավարումն ու գնահատումը, ծախսերի օպտիմալացումը և այլն:

 

HSBC Բանկ Հայաստանը կարևորում է ֆինանսական գրագիտությունը՝ որպես ժամանակակից աշխարհում հաջողության հասնելու կարևոր գրավականներից մեկը: HSBC Բանկ Հայաստանի գործունեության և զարգացման ծրագրերի մասին ԱրմԻնֆո-ի թղթակցին հարցազրույցում պատմել է գլխավոր գործադիր տնօրենի տեղակալ, ռիսկերի կառավարման գծով տնօրեն Արամ Փինաջյանը:

 

HSBC Բանկ Հայաստանի վարկային ռիսկի վերաբերյալ 2018 թվականի արդյունքներով հրապարակված հաշվետվությունը վկայում է ռիսկային վարկերի ծավալների կրճատման մասին: Ընդ որում, դատելով շահույթի կտրուկ աճից (վնասից պլյուսային մակարդակի դուրս գալովկարելի է եզրակացնել, որ բանկին հաջողվել է խնդրահարույց վարկերի խնդիրը լուծել դրանց վերադարձման, այլ ոչ թե՝ դուրսգրման ճանապարհով: Եվ քանի որ բանկը չի հրապարակում վարկային ռիսկն ըստ տնտեսության ճյուղերի, իսկ վարկերի գերակշռող մասը առկա է արդյունաբերության, առևտրի, հանրային սննդի և ծառայությունների ոլորտներում, հետաքրքիր էր իմանալ, թե ինչպիսին է այդ ոլորտներին տրամադրված վարկերի որակի հետ կապված իրավիճակը:

 

Ինչպես նշում եք, 2018 թվականի ընթացքում «Էյչ Էս Բի Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի (HSBC Հայաստան) ընդհանուր պորտֆելի մեջ զգալիորեն նվազել է չաշխատող վարկերի տեսակարար կշիռը, ինչը պայմանավորված է նախորդ տարվա ընթացքում գրանցված զգալի հետբերումներով/հավաքագրումներով, որին մասնակիորեն նպաստել է նաև տնտեսության ակտիվացումը: Հարկ է նշել, որ ակտիվ համագործակցություն է իրականացվել բոլոր խնդրահարույց հաճախորդների հետ, փորձել ենք գտնել ամենաարդյունավետ և փոխշահավետ տարբերակները ոչ միայն բանկի, այլ նաև հաճախորդների տեսանկյունից: Ինչ վերաբերում է տնտեսության առանձին ճյուղերին, դրանց գծով առանձնահատուկ ռիսկեր չեն արձանագրվել, և խնդրահարույց պորտֆելի նվազում է գրանցվել գրեթե համամասնորեն բոլոր ճյուղերում:

 

Հիմնականում ո՞ր հաճախորդների վրա է մտադիր կենտրոնանալ  HSBC Բանկ Հայաստանը 2019 թվականին ՝ ֆիզիկական, թե՞ իրավաբանական անձանց: Եվ ինչո՞վ է թելադրված այդ մարտավարությունը։

 

Ինչպես նախորդ տասնամյակում, այնպես էլ 2019 թվականին HSBC Հայաստանը աշխատելու է շուկայում իր մասնաբաժինը ավելացնել  երեք հիմնական ուղղություններով` բանկային մանրածախ ծառայություններ, առևտրավարկային (կորպորատիվ) բանկային ծառայություններ և ֆինանսական շուկայական գործառնություններ: Աճ է ակնկալվում թե´ ֆիզիկական և թե´ իրավաբանական անձանց հետ համագործակցության բնագավառներում: Բանկը շարունակելու է ակտիվ մասնակցություն ունենալ առևտրի միջազգային ֆինանսավորման ծառայությունների տրամադրման ոլորտում՝ հավատարիմ մնալով իր կողմից որդեգրած երկարաժամկետ քաղաքականությանը:

 

Ինչո՞ ւ է HSBC Հայաստան Բանկը կրճատել է ներդրումները տնտեսության այնպիսի առանցքային ոլորտներում, ինչպիսիք են՝ արդյունաբերությունը և ագրոհատվածը՝ միաժամանակ ակտիվացնելով առևտրի և ծառայությունների ոլորտի ֆինանսավորումը: Եվ եթե այդ միտումը շարունակություն ունենա 2019 թվականին, ապա ինչո՞վ դա կպայմանավորեք։

 

Հարկ է նշել, որ 2018 թվականի վերջի դրությամբ արդյունաբերության ոլորտում տեղաբաշխված վարկերի տեսակարար կշիռը ընդհանուրի մեջ հանդիսանում է երկրորդ ամենամեծը՝ կազմելով շուրջ 20 տոկոս: Հանդիսանալով միջազգային խմբի անդամ, HSBC Հայաստանը որդեգրել է Խմբի կողմից մշակված ներդրումային քաղաքականությունը, ինչը ենթադրում է առավել մեծ ներգրավվածություն որոշ ոլորտներում և ավելի սահմանափակ՝ այլ ոլորտներում։ Դա արվում է հաշվի առնելով ներքին շուկայի առանձնահատկությունները և զարգացման նախադրյալները: Ընդհանուր առմամբ, բանկի քաղաքականության մեջ է մտնում վարկային պորտֆելի դիվերսիֆիկացումը և տնտեսության  տարբեր ոլորտներում ներկայացված լինելը:

 

2019 թվականի համար աճի հիմնական ուղղություններ են ընտրված մեծածախ և մանրածախ առևտուրը (արտահանման և ներմուծման վրա հիմնված), ծառայությունների ոլորտը (այդ տվում տրանսպորտի և կապի ոլորտները), արդյունաբերությունը և էներգետիկան, ինչպես նաև բնակելի անշարժ գույքի ձեռքբերման ֆինանսավորումը:

 

Ի՞նչ հիմնական խնդիրներ (առաջնահերթություններ) են դրված HSBC Բանկի Հայաստանի  2019 թ. ռազմավարական զարգացման ծրագրում:

 

HSBC Հայաստանը շարունակելու է հետամուտ լինել իր առաքելությանը, այն է՝  լինել առաջատար միջազգային բանկը Հայաստանում: Բանկի նպատակն է լինել այնտեղ, որտեղ կա զարգացում՝ աջակցելով գործարարության զարգացմանն ու տնտեսության բարգավաճմանը, ինչպես նաև հաճախորդների և գործարարների առջև բացել նոր հնարավորություններ և ստեղծել տնտեսական զարգացման համար անհրաժեշտ նախապայմաններ: Հանդիսանալով «Էյչ էս Բի Սի» Խմբի անդամ՝ բանկը շարունակելու է սերտորեն համագործակցել Խմբի այլ բանկերի և ֆինանսական հաստատությունների հետ` նպատակ ունենալով մեր հաճախորդներին մատուցել բարձրորակ և բազմաբնույթ բանկային ծառայություններ:

 

Բանկը շարունակելու է խիստ որակական և քանակական չափորոշիչներ կիրառել օրենսդրական համապատասխանության և ֆինանսական հանցագործությունների կանխարգելման (փողերի լվացում, սանկցիաներ, կոռուպցիա) համատեքստում, ինչպես նաև ապահովել գործառնական և վարկային ռիսկերի արդյունավետ կառավարումը և վերահսկումը:

 

Ակտիվների, վարկային ներդրումների, շահույթի ինչպիսի՞ աճ եք նախատեսում է ապահովել 2019 թվականին:

 

Մեր նպատակն է լինել շահութաբեր և ունենալ շուկայի մասնաբաժին մեր կողմից նախանշված ոլորտներում։ Ինչպես արդեն նշեցինք, բանկը ձգտում է  աջակցել գործարարության զարգացմանն  ու գործարարների առջև բացել նոր հնարավորություններ՝ միաժամանակ ստեղծելով տնտեսական զարգացման համար անհրաժեշտ ուժեղ նախապայմաններ:

 

Շոշափելի՞ է արդյոք Հայաստանում հաճախորդների կողմնորոշումը դեպի  ծառայությունների այլընտրանքային հեռահար կապուղիներ: Որքանո՞վ է բանկը նախապատվություն տալիս հենց այդ կապուղիներին, և ինչ ծառայություններ են արդեն տեղափոխվել հեռահար դաշտ: Արդյո՞ք դա է պատճառը, որ է HSBC Բանկ Հայաստանը չի ցանկանում ընդլայնել մասնաճյուղային ցանցը:

 

Պետք է նշել, որ վերջին տարիների ընթացքում գրանցվել է հեռահար/թվային  բանկային ծառայությունների ծավալի զգալի աճ:  «Էյչ-էս-Բի-Սի» Բանկի զարգացման առանցքային ուղղություններից մեկը թվային տեխնոլոգիանների ներդրումն է: Բանկի թվային ծառայությունների ցանկում ընդգրկված են առավել մեծ պահանջարկ վայելող անկանխիկ ֆինանսական գործառնությունները, ինչպիսիք են օրինակ փոխանցումները, ժամկետային ավանդների բացումը և Բանկի հետ անվտանգ հեռահաղորդակցությունը:   Համաձայն վերջին վիճակագրական տվյալների HSBC Հայաստանի  ֆիզիկական անձ հաճախորդների ավելի քան 57 տոկոսը և իրավաբանական անձ հաճախորդների ավելի քան 80 տոկոսը ակտիվորեն օգտագործում են  թվային բանկային ծառայությունները: Այս հանգամանքով է նաև պայմանավորված մասնաճյուղային ցանցի ընդլայնման խիստ անհրաժեշտության բացակայությունը:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
01.04.2020
RUB6.40-0.06
USD504.960.49
EUR552.07-1.38
GBP624.081.72
CAD354.31-0.15
JPY46.920.41
CNY71.350.15
CHF522.19-0.85



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000