Արմինֆո. 2019 թվականին Հայաստանում արտադրված գինու 21%-ն արտահանվել է։ Այդ մասին ֆեյսբուքյան իր էջում հաղորդել է փոխնախարար Արման Խոջոյանը։
Ընդհանուր առմամբ, տեղեկատվությանհամաձայն, Հայաստանը 2019 թվականին արտահանել է 7.575 հազար լիտր գինի, ինչը տարեկան վաղեմության ցուցանիշից բարձր է 38.3 տոկոսով (2017 թվականի համեմատությամբ 39.9 տոկոսով աճի դիմաց, 2016 թվականից ՝ 2.2 անգամ, 2015 թվականից ՝ 2.9 անգամ և 2014 թվականից ՝ 2.2 անգամ): Արտահանվող գինու ընդհանուր ծավալի 63,2% - ը (4.788 հազար լիտր) բաժին է ընկնում մրգային գինիներին, իսկ համապատասխանաբար, 36,8% - ը՝ (2.787 հազար լիտր) ՝ խաղողի գինիներին: Մրգային գինիների արտահանումը տարեկան կտրվածքով աճել է 61 տոկոսով, իսկ խաղողի գինիների արտահանումը՝ 11,3 տոկոսով։
Եթե 2015-ին հայկական գինին մատակարարվում էր 15 երկրների շուկաներ, ապա 2019-ին այդ ցուցանիշը հասել է 37-ի, ինչը խոսում է արտահանման շուկաների հաջող դիվերսիֆիկացման մասին։ Այնուամենայնիվ, հաշվետու տարվա արդյունքներով, ՌԴ ավանդական շուկային բաժին է ընկել Հայաստանից արտահանվող գինիների 75 տոկոսը, 5,2 տոկոսը մատակարարվել Է ԱՄՆ - ի շուկա, 2,7 տոկոսը՝ Չինաստանի, 1,6 տոկոսը ՝ Լեհաստանի, 1,6 տոկոսը ՝ Լիտվայի եւ 1,4 տոկոսը ՝ Ուկրաինայի:
Նշենք, որ ըստ ՀՀ մաքսային ծառայության տվյալների՝ 2019 թվականին արտահանված գինու մաքսային արժեքն աճել է 25.1 տոկոսով ՝ մինչև 11.8 մլն դոլար: Բացի վերոնշյալ երկրներից, հայկական գինիները փոքր ծավալներով արտահանվում են նաև Շվեյցարիա (1.8%), Ֆրանսիա (1.5%), Իտալիա (0.7%), ինչպես նաև Բելառուս, Բելգիա, Գերմանիա, Ղազախստան, Վրաստան, Նիդերլանդներ, Կանադա, Միացյալ Թագավորություն, Չեխիա, Իսրայել, Շվեդիա, Էստոնիա, Բուլղարիա, Հունաստան, Ավստրալիա, Ավստրիա, Օման, Ճապոնիա, Իսպանիա, Ֆինլանդիա և Դանիա: