Արմինֆո. 2021 թվականի ամռանը ստեղծված Հայաստանի ազգային ավիափոխադրող Fly ARNA ընկերությունը նախատեսում է մայիսի վերջին սկսել թռիչքները: Այդ մասին հունվարի 14-ին zoom-կոնֆերանսի ժամանակ հայտարարել Է Air Arabia խմբի գլխավոր գործադիր տնօրեն Ադել ալ Ալին։
Նորաստեղծ ընկերության բիզնես ծրագրի համաձայն, Fly ARNA-ի հիմնական ուղղությունները կդառնան Կենտրոնական Ասիան, Մերձավոր Արեւելքը եւ հարեւան երկրները, ինչպես նաեւ Ռուսաստանի Դաշնության տարածքի բավականին լայն ընդգրկումը: Իսկ Եվրոպան, Ադել Ալիի խոսքով, բիզնես ծրագրի մի մասն է։
Սկզբնական փուլում նախատեսվում է գործարկել 2 ինքնաթիռ (Airbus A320), որոնք Հայաստանում կգրանցվեն Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի կողմից: Ինքնաթիռների թիվն աստիճանաբար կավելանա: Հաշվի առնելով, որ Հայաստանը դեռեւս գտնվում է Եվրոպայի "սեւ ցուցակում", նա նշել է, որ ընկերությունը աշխատելու է տվյալ հարցի լուծմանը զուգահեռ՝ առկա փորձի, գիտելիքների, տեխնիկական ստանդարտների հիման վրա: Այդ համատեքստում Ադել Ալին նշել է, որ Air Arabia-ն համագործակցում է Եվրոպայի 40 օդանավակայանների հետ։
Խոսելով սակագների մասին՝ Air Arabia-ի ղեկավարը նշել է, որ թռիչքների գները դինամիկ կլինեն։ «Սկսած ստորին շեմից՝ գները կբարձրանան մինչեւ առավել մրցակցային եւ կպահպանվեն այդ մակարդակում: Մեր առաջին խնդիրն է հնարավորինս շատ ուղեւորներ ներգրավել, ուստի գները պետք է լինեն առավելագույնս մրցակցային ", - նշել է նա։
Պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հարցին' Ադել ալ Ալին նշել է, որ Air Arabia խումբը, բացի ավիացիայից, մտադիր է ներդրումներ կատարել նաեւ Հայաստանի հյուրանոցային բիզնեսում, տրանսպորտային, զբոսաշրջային, ՏՏ, սննդի մատակարարման ոլորտներում: Այդ կապակցությամբ նա ընդգծել է, որ Հայաստանում ներդրումների համար շատ հնարավորություններ է տեսնում։
Մասնավորապես, Air Arabia խմբի ղեկավարը հետաքրքրություն է հայտնել երկրում ավիացիոն ակադեմիա ստեղծելու հարցում, որտեղ կպատրաստեն երիտասարդ մասնագետների, որոնք հետագայում կարող են ներգրավվել ավիաոլորտում, այդ թվում՝ Fly ARNA-ում:
Դրա հետ մեկտեղ, նա հաղորդել է, որ ի սկզբանե կստեղծվի մի քանի հարյուր աշխատատեղ, բայց գործունեության ընդլայնմանը, մասնավորապես, նոր ուղղությունների ներդրմանը, ինքնաթիռների, չվերթների թվի ավելացմանը զուգընթաց դինամիկ կերպով կաճի նաեւ աշխատակիցների թիվը:
Այս առնչությամբ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) ղեկավար Դավիթ Փափազյանը նշել է, որ առաջիկայում կձեւավորվի ընկերության խորհուրդը, որը կնշանակի գլխավոր տնօրեն, եւ թոփ-մենեջերների հիմնական խումբ, որոնք նոր մշակույթ կմտցնեն Fly ARNA-ում: Նրա խոսքով ՝ այդ մշակույթը ենթադրում է մարդկային ռեսուրսների վերաբերյալ որոշումների ընդունում ՝ ելնելով որակից եւ հնարավոր ներուժից։
Փափազյանը նաեւ ընդգծել է, որ ընկերության հիմնադիրների առջեւ խնդիր էր դրված ստեղծել մրցակցային միավոր, որը հիմնված էր Air Arabia-ի գործնական բիզնես մոդելի վրա: "Մենք ցանկանում էինք ստեղծել հայկական ավիաընկերություն, որը պոտենցիալ զբոսաշրջիկների համար կդառնա հայկական ինքնության, հոգեւորի պորտալ եւ կբարձրացնի Հայաստանի գրավչությունն ու տեսանելիությունը աշխարհի զբոսաշրջային քարտեզի վրա", - ասել է ԱՆԻՖ-ի ղեկավարը:
Zoom-կոնֆերանսի ընթացքում ստեղծարար մենեջեր Սամհար Հուզամը ներկայացրել է FlyArna ապրանքանիշը, որը, նրա խոսքով, նոր դարաշրջան է նշանավորում Հայաստանում ավիացիայի զարգացման գործում: Մասնավորապես, նա պատմել է, որ "ARNA" անվանումը ծագում է "Հայկական ազգային ավիաուղիներ" ընկերության պաշտոնական անվանումից, որտեղ <AR> - ը վերցված է (անգլերեն) «հայկական» բառից, <N>-ը՝«ազգային» և <A>-ն «ավիաուղիներ»-ից: Անվանումը ընտրվել է հանրային մրցույթի արդյունքում։ Հայկական դրոշի գույները ոգեշնչել են "FlyArna" խորհրդանշանի մշակման համար գունային գամմայի ընտրության ժամանակ։ Ինչպես նշել է մենեջերը, գրաֆիկական ատրիբուտները պետք է արտացոլեին երիտասարդ, ժամանակակից եւ հաճախորդամետ ավիաընկերությանը, որը կդառնա ավիաթռիչքներ կատարելու համար առավել մատչելի եւ խելամիտ ընտրություն: "FlyArna բրենդի ատրիբուտներն իսկապես արտացոլում են Հայաստանի ոգեշնչող ոգին ։ Այն ընդգծում է ներգրավելով հանրությանը ընտրության վերնագրերի եւ գույների օգտագործվող խորհրդանիշների, ինչպես նաեւ արժեքների, որոնք պետք է խթանեն FlyArna. FlyArna - ի տեսողական ինքնության այսօրվա ներկայացումը ոգեշնչող քայլ է, որը մեզ մոտեցնում է ավիաընկերության գործարկմանը", - նշել է Դավիթ Փափազյանը:
Նշենք, որ այս փուլում սկսվել է FlyArna ավիաընկերության կողմից ավիաընկերության շահագործման հավաստագրի ստացման գործընթացը։
FlyArna-ն Հայաստանի ազգային ավիաընկերությունն է և Հայաստանի պետական շահերի հիմնադրամի (ANIF) և AirArabiaGroup-ի համատեղ ձեռնարկությունը: Air Arabia - ի մասնաբաժինը կազմել է 49% եւ, համապատասխանաբար, ANIF-ինը՝ 51%: Flyarna-ն, գտնվելով Երեւանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանում (EVN), հետեւում է AirArabia-ի հաջող բյուջետային բիզնես մոդելին, որն առաջնահերթ է դարձնում թռիչքների հարմարավետության, հուսալիության եւ գնի եւ որակի օպտիմալ հարաբերակցության տրամադրումը:
Հիշեցնենք, որ 2021 թվականի հուլիսին Air Arabia - ն եւ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդը համաձայնագիր էին ստորագրել Հայաստանի Հանրապետության նոր ազգային ավիաընկերության ստեղծման մասին:
Նշենք, որ Air Arabia-ն արաբական բյուջետային ավիաընկերություն է, որը ստեղծվել է 2009 թվականին, որի գլխավոր գրասենյակը գտնվում է Շարժա քաղաքում, աշխատում է Շարժայի եւ Ալեքսանդրիայի օդանավակայաններից, ինչպես նաեւ Մարոկկոյի չորս օդանավակայաններից Մերձավոր Արեւելքի, Հարավարեւելյան Ասիայի, Եվրոպայի եւ ԱՊՀ երկրներ ուղեւորափոխադրումների շուկայում:
Ավիաընկերությունը Մերձավոր Արեւելքում առաջին բյուջետային ավիափոխադրողն է եւ թռիչքներ է իրականացնում աշխարհի 89 քաղաքներ: Ավիաընկերությունը ունի իր դուստր ստորաբաժանումները ' Air Arabia Egypt Ալեքսանդրիայում (Եգիպտոս) եւ Air Arabia Maroc՝ Քասաբլանկայում:
Հիշեցնենք, որ 2013 թվականին Հայաստանը մնաց առանց ազգային ավիափոխադրողի՝ "Արմավիա" ընկերության սնանկացման պատճառով, որից հետո երկրի ավիաշուկայից դուրս եկավ նաեւ Air Armenia ընկերությունը՝ չդիմանալով ռուսական փոխադրողների հետ մրցակցությանը: