Արմինֆո. Զբոսաշրջության բնագավառում Հայաստանի մարքեթինգային քաղաքականությունը կկողմնորոշվի 4 ուղղություններով եւ 5 շուկաներով: Այդ մասին հունիսի 1-ին խորհրդարանում 2021թ. բյուջեի կատարման հաշվետվության քննարկման ժամանակ հայտարարել է էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը։
Ըստ նրա՝ նման որոշում է կայացվել սահմանափակ մարքեթինգային ռեսուրսների պատճառով։ Մասնավորապես, որպես 4 ուղղություն սահմանվել են բնական և մշակութային զբոսաշրջությունը, գաստրոն և էքստրեմալ զբոսաշրջությունը։
Որպես թիրախային շուկաներ, ինչպես նշել է Քերոբյանը, ընտրվել են առավել խոշոր զբոսաշրջային մատակարարները՝ Ռուսաստանը, Իրանը, ինչպես նաեւ Գերմանիան, Ֆրանսիան եւ ԱՄՆ - ը:
"Մենք մեր ուժերը կենտրոնացնելու ենք այդ ուղղությունների վրա, որպեսզի հասնենք դրված նպատակներին, այն է ՝ 2026 թվականին ապահովել 2.5 մլն մարդու զբոսաշրջային հոսք", - նշել է Քերոբյանը:
Հիշեցնենք, որ 2021 թվականին Հայաստան է այցելել 870 308 զբոսաշրջիկ, ինչը 2,4 անգամ բարձր է "նախաքոդիդյան" ցուցանիշից (2020թ. 80,2% անկման դիմաց): Բայց նույնիսկ նման աճի դեպքում զբոսաշրջային հոսքի նախաքովիդյան մակարդակը վերականգնել չի հաջողվել:
Ընդհանուր թվաքանակում Ռուսաստանից զբոսաշրջիկներին բաժին է ընկել 40,2 տոկոս (350,5 հազար զբոսաշրջիկ, տարեկան 2,5 անգամ աճ), Իրանից՝ 10,4 տոկոս (91,1 հազար զբոսաշրջիկ, 5 անգամ աճ), ԱՄՆ-ից՝ 3,6 տոկոս (31,6 հազար զբոսաշրջիկ, 5,4 անգամ աճ), Ֆրանսիայից՝ 1,6 տոկոս (14,3 հազար զբոսաշրջիկ, 4,9 անգամ աճ), Գերմանիայից՝ 1,3 տոկոս (11,9 հազար զբոսաշրջիկ, 5,7 անգամ աճ):
RUB | 4.26 | -0.01 |
USD | 387.60 | -0.49 |
EUR | 420.12 | -1.81 |
GBP | 490.31 | -1.36 |
CAD | 284.16 | -0.61 |
JPY | 24.87 | -0.22 |
CNY | 53.63 | -0.14 |
CHF | 426.22 | -3.84 |