Արմինֆո. Ուկրաինական պատերազմի ֆոնին Արևմուտքը փորձում է աջակցել Հայաստանին և որոշ այլ երկրների՝ արտահանվող ապրանքների արտահանման ուղղությունների դիվերսիֆիկացման գործընթացում՝ Ռուսաստանից դեպի այլ, այդ թվում՝ սեփական, շուկաներ։ ԱրմԻնֆո-ին նման կարծիք է հայտնել "Գինու ազգային կենտրոնի" նախագահ Ավագ Հարությունյանը։
" Հայաստանն ընդունելով որպես ռուսական ճամբարի մի մաս, մյուս կողմից, Արևմուտքում շատ լավ հասկանում են այդ ճամբարում մեր գտնվելու հարկադրված բնույթը։ Վերջին գործոնը էապես ակտիվացրել է այն առաջարկները, որոնք մեր ոլորտն այսօր ստանում է Արևմուտքից։ Կարող եմ ասել, որ դրանց թվում կան բավական լուրջ և գրավիչ առաջարկներ։ ՌԴ-ի եւ ԵՄ երկրների միջեւ սպառման շուկաների ընտրությանն առնչվող իրավիճակը վերջնականապես կպարզվի մեկ-երկու ամսից", - կարծում է նա։
Փորձագետի գնահատմամբ, ի տարբերություն նախորդ տարիների, հայկական ընկերությունները արտադրվող արտադրանքի որակի հետ կապված ոչ մի խնդիր չունեն: Եվրոպական շուկայում հայկական գինիների եւ կոնյակների մրցունակության հարցն, ըստ նրա, արդեն լուծված է։ Եվ արտադրողների նկատմամբ պահանջների ու արտադրության պայմանների էական խստացման արդյունքում Հայաստանում դեռևս անորակ ալկոհոլ արտադրող ընկերություններ շատ քիչ են մնացել։ Այսպիսով, ողջ հարցը, ըստ Հարությունյանի, հանգում է քաղաքական մասին։
Ալկոհոլային արտադրանքի հայկական արտահանման դիվերսիֆիկացման անհրաժեշտությունը, ըստ Հարությունյանի, ամրապնդվում է ռուսական շուկայի ընթացիկ անկայունությամբ։ Վերջինս պայմանավորված է ռուսական ռուբլու դեռևս անկայուն փոխարժեքով, որի կայունացման որոշակի նշանները պայմանավորված են բացառապես քաղաքական, այլ՝ բնավ ոչ տնտեսական գործոններով։
"Հիմնական խնդիրն այն է, որ ոչ ոք չգիտի, թե որքան կշարունակվի Ուկրաինայի շուրջ այս ողջ իրավիճակը։ Մենք արդեն կորցրել ենք ուկրաինական շուկան։ Հույս ունենք վերադարձնել Բելառուսականը: Ռուբլու փոխարժեքի տատանումները քաղաքական, այլ ոչ թե տնտեսական պատճառների հետեւանք են։ Այսօր ռուբլին փոքր-ինչ կայունացել է, բայց ոչ ոք չգիտի, թե ինչ կլինի դրա փոխարժեքը երկու-երեք ամիս անց: Մինչդեռ, պայմանագրի համաձայն, ներմուծված արտադրանքի դիմաց վճարումը կատարվում է առաքումից հետո երկու-երեք ամսից ոչ շուտ։ Եվ այս ամենը՝ ռուսական շուկայի ավելի քան մեկ միլիարդ շիշ ալկոհոլի ընթացիկ տարեկան պահանջարկի ֆոնին, որի կեսը բաժին է ընկնում գինուն", - ամփոփել է փորձագետը։